Arasonic Skrevet 1. oktober 2013 Del Skrevet 1. oktober 2013 Bruker: Arasonic Deltagernivå: Kandidat Kamera: Nikon D600 Objektiv: Sigma 50mm f1,4 Utfordring: Deltar for første gang. Leverer fire bilder i uken. Har ikke helt lært med kameraet og objektivet og kjenne. Målet er å utforske mulighetene i kameraet og objektivet. Lenke til kommentar
Arasonic Skrevet 1. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2013 (endret) første by Magnussn, on Flickr Ble bilde i siste liten, kommer sterkere tilbake i morgen Endret 1. oktober 2013 av Arasonic Lenke til kommentar
k.n.b Skrevet 1. oktober 2013 Del Skrevet 1. oktober 2013 Solid mørkt, vet ikke om jeg hadde turt å traske rundt i de skumle gatene der. Lenke til kommentar
Arasonic Skrevet 1. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2013 Er veldig glad i svart/hvittbilder, men ble i overkant mørkt. Skal prøve å ta bilder litt tidligere i morgen, hehe. Takk for tilbakemelding! Lenke til kommentar
FunFact Skrevet 1. oktober 2013 Del Skrevet 1. oktober 2013 Likte at det var så mørkt, jeg. Men det gir jo inntrykk av at det er lite aktivitet i området på nattestid... Lenke til kommentar
Substitute Skrevet 2. oktober 2013 Del Skrevet 2. oktober 2013 Shit, det var litt for mørkt for min del, dyster stemning, men litt mer detaljer hadde vært fint. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå