ekkel Skrevet 1. oktober 2013 Del Skrevet 1. oktober 2013 Jeg vil se igjen den første sesongen robinsonekspedisjonen (noe ikke orker å rettferdiggjøre, selv om jeg bør). Tv3play er slem og har titler, men ingen filer! Må jeg kjøpe viaplay eller? HÆ? Finner dere 1999-sesongen noen steder? Eller er det borte for alltid? Jeg mener kom igjen, jeg har så gode minner til det som må være den beste realitysesongen i Norge siden... ... Lenke til kommentar
Korporal Kranium Skrevet 1. oktober 2013 Del Skrevet 1. oktober 2013 finner det vel på dvd etc, ikke sikker på om det engang ligger på betalings viaplay da de sikkert ikke har noen seere i det hele tatt ^^ Lenke til kommentar
ekkel Skrevet 1. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2013 Har sett etter DVD ass. Veit ikke om det er jeg som er dårlig til å søke, eller om google er med i tv3sammensvergelsen mot meg, men det gjør ikke Christer Falck i all sin ekkelhet eksisterende på plate heller. Lenke til kommentar
Korporal Kranium Skrevet 1. oktober 2013 Del Skrevet 1. oktober 2013 spør på mix eller andre utdaterte butikker Lenke til kommentar
ekkel Skrevet 1. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2013 Mix er da i aller høyeste grad datert! Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 1. oktober 2013 Del Skrevet 1. oktober 2013 Eldste sesongen som ligger på Viaplay er sesong 6. Tv3play har hatt sesong 1 liggende ute før, så vidt jeg skjønner, men er tilsynelatende fjernet. Synd, men sånn er det dessverre, at gamle sesonger av denne typen serier er vanskelig eller umulig å få tak i. Er vel eventuelt å sende en mail til Tv3 og forhøre seg om muligheten for å kjøpe episoder eller om de kan legge de ut på web-TV igjen. Lenke til kommentar
ekkel Skrevet 1. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2013 Vel, hvorvidt det er synd eller ikke er en annen kosetime. Sendte en mail nå, og gud, nå føler jeg meg teit. Tenk at jeg har blitt en av dem. Lenke til kommentar
Korporal Kranium Skrevet 1. oktober 2013 Del Skrevet 1. oktober 2013 Mix er da i aller høyeste grad datert! eh nei, mix og steder som satser på dvd er nok på kanten av total utklasselse ^^ Velkommen etter Lenke til kommentar
ekkel Skrevet 1. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2013 eh nei, mix og steder som satser på dvd er nok på kanten av total utklasselse ^^ Velkommen etter Sant nok. Flaks at de satser på snus og godis også. Du snakker forøvrig til jenta som vil se på reality fra 1999. "Velkommen etter" er en underdrivelse. Lenke til kommentar
Korporal Kranium Skrevet 1. oktober 2013 Del Skrevet 1. oktober 2013 Sant nok. Flaks at de satser på snus og godis også. Du snakker forøvrig til jenta som vil se på reality fra 1999. "Velkommen etter" er en underdrivelse. Er det så gøy med gamlinger som sulter på en øy? Men hvis det ligger en plass, må det være billigkassa på mix ^^ Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501 Skrevet 10. november 2013 Del Skrevet 10. november 2013 Vel, hvorvidt det er synd eller ikke er en annen kosetime. Sendte en mail nå, og gud, nå føler jeg meg teit. Tenk at jeg har blitt en av dem. En av dem hva? Lenke til kommentar
ekkel Skrevet 11. april 2014 Forfatter Del Skrevet 11. april 2014 Vel, hvorvidt det er synd eller ikke er en annen kosetime. Sendte en mail nå, og gud, nå føler jeg meg teit. Tenk at jeg har blitt en av dem. En av dem hva? En av dem som trenger mer hjelp. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501 Skrevet 31. mai 2014 Del Skrevet 31. mai 2014 Vel, hvorvidt det er synd eller ikke er en annen kosetime. Sendte en mail nå, og gud, nå føler jeg meg teit. Tenk at jeg har blitt en av dem. En av dem hva? En av dem som trenger mer hjelp. Mer hjelp til hva? Lenke til kommentar
Kristiannn Skrevet 26. april 2020 Del Skrevet 26. april 2020 On 10/1/2013 at 10:09 PM, ekkel said: Vel, hvorvidt det er synd eller ikke er en annen kosetime. Sendte en mail nå, og gud, nå føler jeg meg teit. Tenk at jeg har blitt en av dem. Tar opp tråden igjen her. Fikk du noe svar fra tv3? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå