Jentungen2 Skrevet 1. oktober 2013 Del Skrevet 1. oktober 2013 Uflaks Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 1. oktober 2013 Del Skrevet 1. oktober 2013 Hei, Anita. Når man får anledning til å dokumentere slike dramatiske situasjoner, blir bildets tekniske / kunstneriske kvalitet av underordnet betydning, så takk for at du lar oss få ta del i dette naturlige, men litt brutale scenariet ! Vennlig hilsen Albert Andersson. Lenke til kommentar
Jentungen2 Skrevet 2. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2013 Takk Albert, ble litt overrasket når jeg så på bildene i ettertid, hadde ikke helt fått med meg dramaet der jeg drev på bak linsene Lenke til kommentar
MotoG Skrevet 2. oktober 2013 Del Skrevet 2. oktober 2013 Fin dokumentasjon av naturens brutale verden. Det er ikke altfor ofte man kan få festet noe slik til brikka, så da får det ikke hjelpe at kvaliteten ikke er på topp. Mvh Melvin Lenke til kommentar
Jentungen2 Skrevet 2. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2013 Tusen takk for kommentaren Melvin Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg