StigØyvann Skrevet 1. oktober 2013 Del Skrevet 1. oktober 2013 Denne måneden lander flere toppmodeller i butikkhyllene.Årets oktober blir slett ikke kjedelig Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 1. oktober 2013 Del Skrevet 1. oktober 2013 (endret) Nei det blir den ikke, over 40 tråder som omhandler Oktober Kanskje lurt og forandre emnetittelen på artikkelen så den ikke forsvinner i alle oktoberutfordringene Endret 1. oktober 2013 av Nautica Lenke til kommentar
KristianJV Skrevet 1. oktober 2013 Del Skrevet 1. oktober 2013 Kanskje lurt og forandre emnetittelen på artikkelen så den ikke forsvinner i alle oktoberutfordringene Jeg hadde heller foretrukket om alle Oktoberfest-trådene ikke havnet opp på listen "Dette diskuteres nå" på forsiden av "Foto og Video" delen av forumet Alle andre nye tråder forsvinner bare i en massiv mengde med Fest-tråder.. Fest-trådene ligger på en plass og er lett å finne, alt annet ligger spredd på forumet, og derfor liker jeg å bruke listen på "forsiden" til å se gjennom de nyeste innleggene for dagen uten å måtte innom alle seksjonene... 1 Lenke til kommentar
Maxwell Skrevet 1. oktober 2013 Del Skrevet 1. oktober 2013 Er en fotomesse i NY i oktober. Går rykter om mye nytt spennende som blir sluppet i forkant av den. Lenke til kommentar
andresb43 Skrevet 2. oktober 2013 Del Skrevet 2. oktober 2013 Jeg ville også tatt med det nye GoPro Hero3+ som lover bedre optikk, bedre bildekvalitet og bedre batteritid; http://gopro.com/news/gopro-launches-hero3-a-smaller-lighter-evolution-of-best-selling-camera Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg