Blomvik Skrevet 4. oktober 2013 Del Skrevet 4. oktober 2013 Gøy att dørene var såpass skjeve, bryter opp symmetrien. Fargetonene passet bra og. Lenke til kommentar
Substitute Skrevet 4. oktober 2013 Del Skrevet 4. oktober 2013 Flotte fargetoner. God kontrast og et spennende objekt. Fin repetisjon i motivet som gir et flott uttrykk. Komposisjonen er litt trang og jeg kunne tenkt meg litt mer luft rundt objektet. Lenke til kommentar
JorunT Skrevet 4. oktober 2013 Del Skrevet 4. oktober 2013 Dørene ser jo ut som de ute og danser, bildet hadde ikke vært like morsom om alt var striglet, nei. Lenke til kommentar
pedsti Skrevet 4. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2013 Ja, skulle gjerne hatt litt mere av området rundt, det er jeg enig i. Men sto biler parkert foran. Og med 50 mm på 1,6 crop ble det litt for trangt om jeg gikk nærmere. Takk for kommentarene Lenke til kommentar
Linepusle Skrevet 4. oktober 2013 Del Skrevet 4. oktober 2013 Det første bildet likte jeg godt; noe harmonisk med linjene og lyset. Det tredje likte jeg for fargene, kontrastene og den skjeve "tanngardens" skyld. Bra! Lenke til kommentar
Thatsthatz Skrevet 4. oktober 2013 Del Skrevet 4. oktober 2013 Velkomponerte bilder! Deadpan-aktig. Liker det! Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 4. oktober 2013 Del Skrevet 4. oktober 2013 Bra bilder, dette, og det første er særlig bra! Lenke til kommentar
FunFact Skrevet 4. oktober 2013 Del Skrevet 4. oktober 2013 Synes det fungerte veldig bra at du stod såpass nære. Flott med setningsskader så lenge det ikke er din egen bygning - særlig hvis man driver med kunst. Trist for eieren, da...Flott bilde Lenke til kommentar
pedsti Skrevet 5. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2013 (endret) Tusen takk for kommentarene! Hyggelig at dere liker de! 05-1332 by stianpedersen, on Flickr De siste blomstene som slåss mot høsten utgjorde et fint motiv Dette blir bildet mitt 5.Oktober. Fortsetter litt på retrostilen, som jeg føler passer objektivet bra. 4 bilder på 5 dager så langt, og da er jeg innenfor nivå-kravet denne uka. Endret 5. oktober 2013 av pedsti Lenke til kommentar
Blomvik Skrevet 5. oktober 2013 Del Skrevet 5. oktober 2013 Ett feiende flott blomster bilde, kjempe flott bakgrunn med alle blomstrene ute av fokus. Lenke til kommentar
Andreasfe Skrevet 5. oktober 2013 Del Skrevet 5. oktober 2013 (endret) En særdeles flott start på festen. Liker etterbehandlingen du gjør. Låvedørene som har møtt tidens tann er nok min favoritt Endret 5. oktober 2013 av Andreasfe Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 5. oktober 2013 Del Skrevet 5. oktober 2013 Flott høstskildring i retrostil Lenke til kommentar
FunFact Skrevet 6. oktober 2013 Del Skrevet 6. oktober 2013 Koselig bilde. Fint fokus. Passer bra med diffuse farger. Lenke til kommentar
bjeks Skrevet 7. oktober 2013 Del Skrevet 7. oktober 2013 Jeg synes bilde nr 1 var ganske sterkt: skummel og mystisk stemning som du klarte å fange der. Bilde 2 hadde kanskje blitt enda bedre hvis du hadde "køla på" med litt sterkere fargetone? Men bevares, høststemning så det holder, sammen med røyken....Stå på! Lenke til kommentar
BjørnÅgeS Skrevet 7. oktober 2013 Del Skrevet 7. oktober 2013 Blomsterbildet den 5.oktober faller i smak hos meg. Lenke til kommentar
k.n.b Skrevet 12. oktober 2013 Del Skrevet 12. oktober 2013 Fin blomstereng 5. okt. Den velplasserte blomsten i fokus blir gjentatt bakover i bildet. Lenke til kommentar
pedsti Skrevet 13. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 13. oktober 2013 (endret) Har hatt mye å gjøre den siste uka. Så har falt litt fra. Merker det blir vanskeligere å få tid. Prøver å få lagt ut bildene som jeg tar, samme dagen. Men har vært bortreist i helgen. Her er mitt bilde for fredag 11.oktober: 07-IMG_1367-2 by stianpedersen, on Flickr Her er for i dag, søndag 13.oktober. 06-IMG_1376 by stianpedersen, on Flickr Dette bildet ble tatt på vei hjem. Var rett før mørket la seg, så bildet lider av litt iso-støy. Takk for tilbakemeldingene! Endret 13. oktober 2013 av pedsti Lenke til kommentar
k.n.b Skrevet 14. oktober 2013 Del Skrevet 14. oktober 2013 Veldig bra fra T-banen, selv om det kanskje kunne vært lysnet litt. Du treffer i alle fall bra på innhold og komposisjon. Skinnegang er som en magnet på fotografer, jeg har allerede forsøkt meg på trikkeskinner uten å lyktes helt. Passer bra med en sving i enden av bildet. Synes egentlig ikke støyen ødelegger noe. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3124 Skrevet 14. oktober 2013 Del Skrevet 14. oktober 2013 Veldig bra fra T-banen.. Oslo S mener du vel? Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 14. oktober 2013 Del Skrevet 14. oktober 2013 Oslo S mener du vel? Er nok bildet over han mener ... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå