MotoG Skrevet 1. oktober 2013 Del Skrevet 1. oktober 2013 Bruker: MotoG Deltagernivå: Pingle Kamera: Pentax k-20d Objektiv: Pentax 50mm f1.4 En utfordring som jeg aldri har vært med på før. Skal prøve og få lagt ut bilder hver dag....prøve i hvert fall. Lenke til kommentar
k.n.b Skrevet 1. oktober 2013 Del Skrevet 1. oktober 2013 Ja, da var det på tide du ble med da. De hengende hager i Babylon har blitt blekrosa med årene ser jeg. Fint med litt lag på lag når det gjelder fokus. Grønn bakgrunn er også kledelig mot den sarte pastellfargen i blomstene. Lenke til kommentar
MotoG Skrevet 1. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2013 Har ikke helt fått taket på og bruke dette forumet, så det blir noe knoting. Lenke til kommentar
FunFact Skrevet 1. oktober 2013 Del Skrevet 1. oktober 2013 Jada! Dette kan vi like! Hadde bildet blitt ødelagt av litt mer kontrast/farge? Da måtte man sikkert ha justert litt lys også.. Lenke til kommentar
Substitute Skrevet 2. oktober 2013 Del Skrevet 2. oktober 2013 Fine farger. Fin DoF og flott lys. Bra start. Lenke til kommentar
MotoG Skrevet 2. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2013 På vei til jobb, med nymånen på himmelen og sola på vei fra nattdvalen. 1/60 sek f1.4 ISO 200 Lenke til kommentar
MotoG Skrevet 2. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2013 Jada! Dette kan vi like! Hadde bildet blitt ødelagt av litt mer kontrast/farge? Da måtte man sikkert ha justert litt lys også.. Det hadde sikkert gått bra med litt mer kontrast/farge, men det var slik jeg oppfattet motivet. Takker for kommentar og synsing. Fine farger. Fin DoF og flott lys. Bra start. Takker så mye for det Lenke til kommentar
k.n.b Skrevet 2. oktober 2013 Del Skrevet 2. oktober 2013 Nydelig himmel, fra lyst til dypblått. Månen må selvsagt med. Lurt å stå i en sving, bortsett fra at du virker svært utsatt akkurat der (hvis du ikke har tatt det gjennom frontruta i en bil da). Lenke til kommentar
MotoG Skrevet 2. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2013 Satt på til jobben i dag Lenke til kommentar
Substitute Skrevet 2. oktober 2013 Del Skrevet 2. oktober 2013 Flotte farger. Fin komposisjon med god dybde. Jeg liker at linjene leder inn i bildet. Veldig bra atmosfære. Godt du satt inni bilen :-) Lenke til kommentar
Blomvik Skrevet 2. oktober 2013 Del Skrevet 2. oktober 2013 Ett flott bilde, liker linjen lyktestolpene danner og att du har fått med månen i hjørnet. Lenke til kommentar
MotoG Skrevet 3. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2013 3. oktober Har hatt liten tid til fotografering i dag. Prøver meg på et speilbilde av en gammel sliter. 1/30 sek f 2.8 ISO 200 Lenke til kommentar
MotoG Skrevet 3. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2013 Flotte farger. Fin komposisjon med god dybde. Jeg liker at linjene leder inn i bildet. Veldig bra atmosfære. Godt du satt inni bilen :-) Tusen takk for kommentar Ett flott bilde, liker linjen lyktestolpene danner og att du har fått med månen i hjørnet. Takker så mye for kommentaren Lenke til kommentar
Andreasfe Skrevet 3. oktober 2013 Del Skrevet 3. oktober 2013 Snedig og godt tannbørsteportrett Lenke til kommentar
awesnes Skrevet 3. oktober 2013 Del Skrevet 3. oktober 2013 Liker de to første, det første kunne kanskje vært en anelse lysere. Artig med hvordan blåfargen går fra mørk til lys. Lenke til kommentar
k.n.b Skrevet 3. oktober 2013 Del Skrevet 3. oktober 2013 Tannbørsten ser velbrukt ut ja, men det er bare greit for fotografiets skyld. Effektfullt, og jeg liker komposisjonen her. Lenke til kommentar
Blomvik Skrevet 4. oktober 2013 Del Skrevet 4. oktober 2013 Dette falt virkelig i smak. Ett kreativt portrett. Lenke til kommentar
MotoG Skrevet 4. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2013 Tusen takk for tilbakemeldingene på bildene mine. Lenke til kommentar
MotoG Skrevet 4. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2013 4. oktober 1/15 sek f 4.5 ISO 200 Det første regnet på flere uker, det gjør høsten mer følbar. Blad faller ned på verandaen og lager arbeid for feiekosten. Lenke til kommentar
k.n.b Skrevet 4. oktober 2013 Del Skrevet 4. oktober 2013 Dagens var enkelt og flott, og med skikkelig smak av høst. Ditt beste til nå tro? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå