IcedInsanity Skrevet 22. oktober 2013 Del Skrevet 22. oktober 2013 Arsenal er så talentløse. Herre. Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 22. oktober 2013 Del Skrevet 22. oktober 2013 NÅ MÅ VI FAEN TREFFE MÅL Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 22. oktober 2013 Del Skrevet 22. oktober 2013 Fantastisk scoring. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 22. oktober 2013 Del Skrevet 22. oktober 2013 Fytti for et angrepsspill. Pent! Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 22. oktober 2013 Del Skrevet 22. oktober 2013 Årets dårligste match av forsvaret vårt. Krise. 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 22. oktober 2013 Del Skrevet 22. oktober 2013 Om Napoli holder inn seieren så kan det bli meget spennede i arsenal-gruppen. Håper Arsenal avanserer. Flere kamper=økt slitarsje. Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 22. oktober 2013 Del Skrevet 22. oktober 2013 (endret) Dortmund Endret 22. oktober 2013 av AllFather Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ426FqLv6 Skrevet 22. oktober 2013 Del Skrevet 22. oktober 2013 Vi fortjente mer fra den kampen. Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 22. oktober 2013 Del Skrevet 22. oktober 2013 Vi fortjente uavgjort. Lenke til kommentar
edge Skrevet 22. oktober 2013 Del Skrevet 22. oktober 2013 Herlig kamp. Arsenal kom inn i det i andre, særlig etter at Wilshere gikk av banen. Men det laget som scorte flest mål vant Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 22. oktober 2013 Del Skrevet 22. oktober 2013 Dortmund spilte ikke på sitt beste. Overraskende mange feilpasninger. Burde aldri ha sluppet inn det målet. Lenke til kommentar
Christiαno Skrevet 22. oktober 2013 Del Skrevet 22. oktober 2013 Arsenal er så talentløse. Herre. Haha herregud, nå får du gi deg. Det er veldig vanskelig å forsvare seg mot en så godt gjennomført kontring. Arsenal spilte godkjent i dag og hadde fortjent et poeng! Noen sekunders uoppmerksomhet er det eneste som gjør at vi ikke fikk det. 1 Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 22. oktober 2013 Del Skrevet 22. oktober 2013 Haha herregud, nå får du gi deg. Det er veldig vanskelig å forsvare seg mot en så godt gjennomført kontring. Arsenal spilte godkjent i dag og hadde fortjent et poeng! Noen sekunders uoppmerksomhet er det eneste som gjør at vi ikke fikk det. Rooolig. Eg mente det ikke. Eg lover. Var dog ett pent mål. 1 Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 22. oktober 2013 Del Skrevet 22. oktober 2013 Vi taper fortjent i dag. Dortmund spilte på sin store styrke kontringer og vi klarte ikke gjøre et mottrekk. Nå blir det utrolig vanskelig å vinne gruppa. Nr 2 kan vi klare, men vi er da avhengige av et resultat borte mot Napoli Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ426FqLv6 Skrevet 22. oktober 2013 Del Skrevet 22. oktober 2013 Rooolig. Eg mente det ikke. Eg lover. Var dog ett pent mål. Er du 5 år? Er vel mulig å svare deg uten å måtte ta det "rolig" etterpå? Syns ikke denne kampen var så ille jeg. Vi har noen ting å jobbe med bakover. Men sett bortifra det var vi helt på høyde med Dortmund. Tror Flamini er veldig viktig i dette Arsenal laget. Virker ikke som om Arteta og Ramsey greier å fylle den samme rollen like godt defansivt på midtbanen. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 22. oktober 2013 Del Skrevet 22. oktober 2013 Årets dårligste match av forsvaret vårt. Krise. Sånn er det når laget vi møter ikke ligger an til nedrykk i PL. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå