Jarmo Skrevet 29. april 2014 Del Skrevet 29. april 2014 ....................... Hvem vil vel se Chelsea parkere bussen mot RM? Hah! Den bussen blir punktert flere ganger. Vær sikker. 1 Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 29. april 2014 Del Skrevet 29. april 2014 Madrid skal få det hardt mot Chelsea de også når bussen er parkert. Vil ikke få en eneste overgang mot Chelsea, og da snakker vi en helt annen fotballkamp. Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 29. april 2014 Del Skrevet 29. april 2014 Madrid skal få det hardt mot Chelsea de også når bussen er parkert. Vil ikke få en eneste overgang mot Chelsea, og da snakker vi en helt annen fotballkamp. Da må først Chelsea komme til finalen og det kan jeg garantere deg her og nå at de ikke gjør. Lenke til kommentar
fox Skrevet 29. april 2014 Del Skrevet 29. april 2014 Madrid skal få det hardt mot Chelsea de også når bussen er parkert. Vil ikke få en eneste overgang mot Chelsea, og da snakker vi en helt annen fotballkamp. Da må først Chelsea komme til finalen og det kan jeg garantere deg her og nå at de ikke gjør. Jeg håper faktisk at de kommer videre, eller vent litt. Jeg vet ikke helt. Chelsea BØR ikke vinne, men de bør komme videre til finalen for England. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 29. april 2014 Del Skrevet 29. april 2014 mmmmmmmmmmmmhdeiligåværerealfanikveld Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 29. april 2014 Del Skrevet 29. april 2014 Chelsea vs R.Madrid i finalen, i Portugal. Gamleklubben til Lotti, vs gamleklubben til JM. Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 29. april 2014 Del Skrevet 29. april 2014 AM har ikke rutine nok i CL-semi, fort de kan bomma mot Chelsea. Lenke til kommentar
JokerN_ Skrevet 29. april 2014 Del Skrevet 29. april 2014 Nesten litt synd at det ikke blei spennende, slik man forventer av en slik kamp. Men en fest blei det, og fy faen så digg Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 29. april 2014 Del Skrevet 29. april 2014 Carlo Ancelotti: "Subbing Xabi Alonso on 3-0? Game was not over, and I have experience of games not over on 3-0..." 3 Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 29. april 2014 Del Skrevet 29. april 2014 Man bytter ikke ut en sentral midtbane etter 34min. Man forventer at en spiller skal holde hodet så kaldt at han ikke får et gult kort, hvertfall en spiller som Alonso. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 29. april 2014 Del Skrevet 29. april 2014 Rett og slett tabbe av Xabi. Skikkelig trist, men 'fortjent'. Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 29. april 2014 Del Skrevet 29. april 2014 Det som er mer overraskende er at Ramos går av etter 75 minutter med 2 mål og 0 kort. Pleier vanligvis å være omvendt. Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 29. april 2014 Del Skrevet 29. april 2014 Madrid skal få det hardt mot Chelsea de også når bussen er parkert. Vil ikke få en eneste overgang mot Chelsea, og da snakker vi en helt annen fotballkamp. Da må først Chelsea komme til finalen og det kan jeg garantere deg her og nå at de ikke gjør. Nå ble jeg plutselig skråsikker på at Chelsea tar seg videre i morgen. Har ikke sett deg ha rett mange ganger, for å si det sånn. Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 29. april 2014 Del Skrevet 29. april 2014 Du kan gjerne sette noen tusener på Chelsea seier. Jeg stopper deg ikke. Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 30. april 2014 Del Skrevet 30. april 2014 Carlo Ancelotti: "Subbing Xabi Alonso on 3-0? Game was not over, and I have experience of games not over on 3-0..." Kan skjønne at Ancelotti ikke bytter ut Alonso eller Ramos før pause, rett og slett for mentaliteten i laget og for å ikke skape uro. Men hvis han ikke bytta han ut fordi det "bare" sto 3-0 gjorde han en stor feil. Det var ikke 3-0, det var 4 og 1/2 - 0. Bayern måtte ha 5 mål, ikke 3. Det at han ikke bytte ut Ramos før det var spilt 75ish var så nærme en skandale det kan komme. Utrolig merkelig, spesielt siden det er Varane som hadde kommet inn. Hvis Ramos hadde fått gult hadde fokuset vært på det i spanske medier og ikke at han regisserte muligens tidenes Real Madrid-seier i moderne tid. Lenke til kommentar
Populært innlegg IcedInsanity Skrevet 30. april 2014 Populært innlegg Del Skrevet 30. april 2014 (endret) Jose gjør siste forberedelser før kveldens kamp Endret 30. april 2014 av IcedInsanity 10 Lenke til kommentar
Brann89 Skrevet 30. april 2014 Del Skrevet 30. april 2014 (endret) Jose gjør siste forberedelser før kveldens kamp Haha, Jævla bra bilde! Endret 30. april 2014 av Brann89 Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 30. april 2014 Del Skrevet 30. april 2014 Ikke mange som har sett Chelsea på brua denne sesongen ser jeg. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå