tc47 Skrevet 23. april 2014 Del Skrevet 23. april 2014 Isco går av for sent spør du meg. Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 23. april 2014 Del Skrevet 23. april 2014 For et partisk studio man har i Viasat. De klarer faen ikke å forstå taktikk i det hele tatt. De sitter der som kåte 13 år gamle gutter som vil se jenter pule hverandre i rævva. Fra mannen bak "Oslo Kommune & tiggerne". Hahahahahaha!!! Du er tidenes ROFL. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 23. april 2014 Del Skrevet 23. april 2014 Fy faen. Hvor god har Xabi Alonso vært i dag? Helt forbanna utrolig god, skal jeg si dere. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 23. april 2014 Del Skrevet 23. april 2014 For et partisk studio man har i Viasat. De klarer faen ikke å forstå taktikk i det hele tatt. De sitter der som kåte 13 år gamle gutter som vil se jenter pule hverandre i rævva. Fra mannen bak "Oslo Kommune & tiggerne". Hahahahahaha!!! Du er tidenes ROFL. Det hender når jeg ser på Mot I Brøstet ja! Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 23. april 2014 Del Skrevet 23. april 2014 Alonso på ballen. fy faen bra sett Howard Web. All creds. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 23. april 2014 Del Skrevet 23. april 2014 Fy faen. Hvor god har Xabi Alonso vært i dag? Helt forbanna utrolig god, skal jeg si dere. Legger til Modric med en gang. De to i kveld... fy faen. FOR en midtbane. Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 23. april 2014 Del Skrevet 23. april 2014 Bayern er så mye bedre når de går på raske kontringer. Det småspillet de har forsøkt seg på har for det meste endt med feilpasninger som har resultert i balltap. Så ut som en god avgjørelse av Webb. Lenke til kommentar
oOF Skrevet 23. april 2014 Del Skrevet 23. april 2014 Fy faen. Hvor god har Xabi Alonso vært i dag? Helt forbanna utrolig god, skal jeg si dere. En tragedie at Liverpool solgte han. Lenke til kommentar
JokerN_ Skrevet 23. april 2014 Del Skrevet 23. april 2014 Ikke veldig underholdene kamp, men godkjent resultat Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 23. april 2014 Del Skrevet 23. april 2014 Anti-fotball, kjedelig. Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 23. april 2014 Del Skrevet 23. april 2014 To ting å ta med seg ut av denne kampen. Real er fortsatt et ufyselig ekkelt fotballag Pepe Le Puke holder på å ødelegge Bayern, gi han sparken. Verden har nok lidelse med et Barcelona. Blir som om man hadde to Hitlere under andre verdenskrig Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 23. april 2014 Del Skrevet 23. april 2014 Shit. Anti-fotball, kjedelig. Synes de hadde mye mer av ballen i 2. omgag enn de hadde i første omgang. Og Real spilte god fotball i dag, så mye de kunne mtp. Pep-taktikken. Lenke til kommentar
JokerN_ Skrevet 23. april 2014 Del Skrevet 23. april 2014 Real er fortsatt et ufyselig ekkelt fotballag Du mener vel Pepe er fortsatt ekkel? Lenke til kommentar
Princeton Skrevet 23. april 2014 Del Skrevet 23. april 2014 Anti-fotball, kjedelig. Du har Chelsea-avatar? 5 Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 23. april 2014 Del Skrevet 23. april 2014 "Guardiola taper heller enn å gjøre endringer". Deila sier det som om det var noe positivt, det skjønner jeg ikke mye av. Lenke til kommentar
JokerN_ Skrevet 23. april 2014 Del Skrevet 23. april 2014 Deila driter seg ut hver gang han er i det viasat studio. Flaut å se på. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 23. april 2014 Del Skrevet 23. april 2014 Deila driter seg ut hver gang han er i det viasat studio. Flaut å se på. Du sier det ofte men når du blir spurt om å utdype unngår du jo å svare virker det som. Hva er det Deila sier som er så riv ruskende galt? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå