Gå til innhold

Kamptråd - Champions League våren 2014

Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kjedelig start, overaskende comback av Real! Real burde hatt en større ledese, men fortsetter dette kommer den nok i andre omgang.

Litt mindre underholdning enn hva jeg hadde håpet på, men det blir vel bare sånn når man møter Bayern.

Lenke til kommentar

Ronaldo sin sjanse kan jeg skjønne han bommer siden han ikke har spilt fotball i 3 uker da, Sending...

Bale i denne kampen kunne vært gøy, synd at han fikk influensa. Tenk han i den situasjonen Di Maria fucker opp på f.eks... Hadde ikke bommet på mål.

Skjer med Di Maria? Med den formen han er i skulle han ha gjort mye bedre på de to sjansene han fikk mot slutten.

Vet ikke, litt overexcited spør du meg. Du så Xabi Alonso tok en fin liten prat med han på slutten sant? På vei inn til garderoben altså.

Endret av tc47
Lenke til kommentar

Real med 21% possession og bare 75 passninger. Så sinnsykt kjedelig ass, men jeg har tydeligvis ikke noe bedre i livet enn å se på noe jeg ikke liker.

Neida. Utrolig moro å se Real trosse statsene. Blir spennende å se om Guardiola har noen plan b.

Lenke til kommentar

Ronaldo sin sjanse kan jeg skjønne han bommer siden han ikke har spilt fotball i 3 uker da, Sending...

Ja har full forståelse for det. Har mye å si at man ikke er helt 100% etter en slik skade, og ikke har trent eller spilt på 3 uker.

Tror nok vi får se Bale rundt 70 min :)

Lenke til kommentar

Er det bare meg som synes Ribery ikke er SÅ jævlig god som alle skal ha det til? Han er god, kan skyte, kan slå innlegg, er kjapp Men ikke kanskje så helt fantastisk som alle påstår? Robben f.eks ser ut til å være på et helt annet nivå spør du meg når eg ser på begge på en fotballbane.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...