Jakobk Skrevet 23. april 2014 Del Skrevet 23. april 2014 Medgangssupportere altså. Jeg ser ikke alle kampene til laget mitt -> Jeg ser derfor de kampene som jeg har tid til eller som jeg tror gir best underholdning -> Jeg er en medgangssupporter. Ok. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 23. april 2014 Del Skrevet 23. april 2014 Du uttrykker jo at du vil kun se laget i medgang. Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 23. april 2014 Del Skrevet 23. april 2014 Jeg ser alt (på interveven), men hadde ikke reist på kamp for å se mitt lag nekte å spille fotball. Lenke til kommentar
Jakobk Skrevet 23. april 2014 Del Skrevet 23. april 2014 Du uttrykker jo at du vil kun se laget i medgang. Nei, jeg støtter jo laget og håper at de vinner alltid. Men jeg prioriterer ikke alltid de kjedeligste kampene. Jeg mener at dette er en mulig kombinasjon uten å være medgangssupporter. Dette er min mening Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 23. april 2014 Del Skrevet 23. april 2014 Du uttrykker jo at du vil kun se laget i medgang. Nei, jeg støtter jo laget og håper at de vinner alltid. Men jeg prioriterer ikke alltid de kjedeligste kampene. Jeg mener at dette er en mulig kombinasjon uten å være medgangssupporter. Dette er min mening Så siden vi stilte med et defensivt lag i CL-semifinalen, så skal jeg droppe å se på kampen???? Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 23. april 2014 Del Skrevet 23. april 2014 (endret) Må faktisk si meg litt enig med Emils. her. Nå er jeg ikke jeg like opptatt av internasjonal fotball som den lokale fotballen her hjemme, men ser poenget hans hvis jeg trekker en sammenligning til Vålerenga som er mitt lag. Jeg reiser ikke landet rundt for å se på Vålerenga fordi det er bra underholdning... Men jeg gjør det for å støtte laget. Hadde det vært underholdningen som hadde vært grunnen til å dra så hadde jeg vel ikke sett en Vålerenga kamp de siste par årene. Jeg kan se at folk heller prioriterer bortekamp i Trondheim mot RBK enn borte mot Sandnes Ulf. Men personlig er jeg på begge Endret 23. april 2014 av PatSharpX Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 23. april 2014 Del Skrevet 23. april 2014 Ligger jo litt i ordet "supporter". Kan gjerne være en tilhenger av laget, men jeg synes supporter bør være forbeholdt folk som faktisk drar på kamper, og ser hver kamp de har muligheten til å se. Blir drøyt å kalle noen medgangssupporter fordi de vil se underholdende fotball, men er enig i at det er litt mer "supporter" over det å se laget sitt til tross for prestasjonene. Crystal Palace har ikke verdens mest fantastiske fotballstil, men jaggu har de gode supportere åkkesom. 1 Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 23. april 2014 Del Skrevet 23. april 2014 Man er vel medgangssupporter om man kun skal støtte laget når de spiller bra fotball? Chelsea har hatt mange underholdende og gode kamper i år, men i følge noctua skal jeg gi faen å i se på kamper som i går. Ettersom da spiller Chelsea dårlig eller i motgang. Jeg har sett hver eneste Chelsea kamp i årets sesong, mange dårlige og mange bra. Jeg ser på kampene fordi jeg støtter Chelsea, om jeg kun skal holde med Chelsea i medgang så blir jeg vel en medgangssupporter. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 23. april 2014 Del Skrevet 23. april 2014 Bra og underholdende fotball er ikke nødvendigvis det samme. Må skille på det å kun ville se om laget vinner, eller å kun ville se om laget spiller den fotballen du har en preferanse for. Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 23. april 2014 Del Skrevet 23. april 2014 (endret) For min del går ikke skillet ved oppmøte hvis jeg vet kampen blir dårlig (men der går grensen for andre lag en Liverpool på tv), men hvis jeg må reise ut av landet for å se kamp, så reiser jeg ikke på en kamp jeg vet kommer til å suge balle. På samme måte så skjønner jeg godt folk reiser fra London til Manchester for å se Chelsea parkere bussen på Ethiad, men hadde ikke reist fra London til Spania for å gjøre det samme Endret 23. april 2014 av AllFather Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 23. april 2014 Del Skrevet 23. april 2014 Hadde jeg hatt tid og penger så hadde jeg reist og sett ALLE Chelsea kamper. Men får nøye med PL kanalen foreløpig. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 23. april 2014 Del Skrevet 23. april 2014 God supporter med andre ord Lenke til kommentar
JokerN_ Skrevet 23. april 2014 Del Skrevet 23. april 2014 Hadde jeg hatt tid og penger så hadde jeg reist og sett ALLE Chelsea kamper. Det tror jeg alle hadde gjort.Poenget er jo nettopp det, at folk flest har hverken tid eller penger til det, så forstår godt at folk plukker en kamp de tror blir bra. Ser ikke hvorfor noen er medgangsupportere av den grunn. Har det forresten blitt "inn" å beskylde hverandre for å være såkalte medgangsupportere? 1 Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 23. april 2014 Del Skrevet 23. april 2014 Hadde jeg hatt tid og penger så hadde jeg reist og sett ALLE Chelsea kamper. Har det forresten blitt "inn" å beskylde hverandre for å være såkalte medgangsupportere? Det vil jeg ikke påstå, men det vil alltid være noen som har et behov for å være bedre enn andre på et eller annet vis, som f.eks å være en "ekte supporter". Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 23. april 2014 Del Skrevet 23. april 2014 Visste dere at Slobodan Milosevic ble dømt og satt i fengsel av domstolen i Haag pga. han snakket ofte om hva som var en god og en dårlig supporter? Dommen lød: "Det jævligste man kan høre er mennesker som snakker om medgangssupportere, og hva som kjennetegner en god eller dårlig supporter. Du dømmes så jævlig til døden" Noe å tenke på før dere diskuterer dette videre. Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 23. april 2014 Del Skrevet 23. april 2014 Bale-Ronaldo klare for dagens kamp? Lenke til kommentar
oddeh Skrevet 23. april 2014 Del Skrevet 23. april 2014 Bale-Ronaldo klare for dagens kamp? "Gareth Bale fikk et influensatilbakeslag i går og er usikker til dagens semifinale. Cristiano Ronaldo har vært ute med en kne- og hamstringsskade siden 2. april. Portugiseren skal gjennomføre en test onsdag som vil avgjøre om han spiller kampen." http://www.vg.no/sport/fotball/champions-league-2013-14/et-jetfly-som-mangler-begge-motorene/a/10147835/ Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 23. april 2014 Del Skrevet 23. april 2014 Sendes på Viasat4 så jeg får sett den i kveld. Tipper RM seier med 2 mål. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 23. april 2014 Del Skrevet 23. april 2014 (endret) Sky HD i kveld ja! Takk Gud. tror de diskuterer Moyes-sacking en del før kampen og, så det gleder jeg meg til og. Neville og gutta. Kl 20.00 er det vel programmet som starter. Endret 23. april 2014 av tc47 Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 23. april 2014 Del Skrevet 23. april 2014 (endret) TEAM NEWSReal Madrid: Casillas; Carvajal, Pepe, Ramos, Coentrao; Modric, Alonso, Di Maria; Isco, Benzema, Ronaldo.Subs: Diego Lopez, Varane, Bale, Marcelo, Casemiro, Morata, Illarramendi. Bayern Munich: Neuer; Rafinha, Boateng, Dante, Alaba; Schweinsteiger, Lahm; Robben, Kroos, Ribery; Mandzukic.Subs: Raeder, Zingerle, Javi Martinez, Pizarro, Gotze, Weiser, Muller. ---- Kjipt Bale er ikke frisk nok til å spille, og at Ronaldo er ikke matchfit , har vel ikke spilt siden starten av april, og har bare trent i 2 dager eller noe sånt? Blir spennende kamp uansett! PS: For en tabbe av Gotze å stikke til Bayern og ikke bli med Klopp og Dortmund. Rett og slett dumt. Starter vel aldri i CL storkamper osv. Endret 23. april 2014 av tc47 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå