Dapper Chap Skrevet 11. april 2014 Del Skrevet 11. april 2014 Typisk Chelsea. Skal alltid ha den letteste veien. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 11. april 2014 Del Skrevet 11. april 2014 Du sa vi ikke hadde en sjanse uansett? Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 11. april 2014 Del Skrevet 11. april 2014 (endret) Ja, dere har ikke sjanse, men Atletico er den letteste motstanderen av de tre. Men glad for at Atletico trakk det svakeste leddet. Håper de vinner CL. Endret 11. april 2014 av Mr. Brightside Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 11. april 2014 Del Skrevet 11. april 2014 Uenig. Jeg ville heller møte Bayern. De klarte bare å slå dere med 2 mål, det samme med United. Den Pep-taktikken er enkel å spille mot. Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 11. april 2014 Del Skrevet 11. april 2014 Uenig. Jeg ville heller møte Bayern. De klarte bare å slå dere med 2 mål, det samme med United. Den Pep-taktikken er enkel å spille mot. Enig, måten Bayern spiller på, hadde vært perfekt for Mourinho. Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 11. april 2014 Del Skrevet 11. april 2014 Pep har full kontroll på Mourinho. Lenke til kommentar
Pernicious Weed Skrevet 11. april 2014 Del Skrevet 11. april 2014 Flotte semifinaler dette her. Håper på Bayern og Atletico her. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 11. april 2014 Del Skrevet 11. april 2014 Pep har full kontroll på Mourinho. I August var ikke det tilfelle. Lenke til kommentar
Pernicious Weed Skrevet 11. april 2014 Del Skrevet 11. april 2014 Bayern er sterke, men jeg synes ikke de har overbevist sånn veldig mot verken United, Arsenal eller City for den saks skyld, og heller ikke Chelsea i August. Tror de dog tar Real Madrid, selv om det er en fantastisk kamp. Atletico er vel på papiret det "enkleste" Chelsea kunne fått, i alle fall med tanke på situasjonen rundt Courtois, men enkelt blir det ikke. Jevnt over synes jeg de har fremstått som et bedre lag enn Chelsea denne sesongen, men Mourinho og CL er.. ja. Lenke til kommentar
oddeh Skrevet 11. april 2014 Del Skrevet 11. april 2014 Atletico er vel på papiret det "enkleste" Chelsea kunne fått, i alle fall med tanke på situasjonen rundt Courtois, men enkelt blir det ikke. Jevnt over synes jeg de har fremstått som et bedre lag enn Chelsea denne sesongen, men Mourinho og CL er.. ja. Nå er jo den avtalen rundt Courtouis kjent ugyldig. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 11. april 2014 Del Skrevet 11. april 2014 Yes! Heia Atletico! (og Real på andre plass på ønskelisten) Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 11. april 2014 Del Skrevet 11. april 2014 Kjenner det er helt greit at Courtois spiller. Greier vi ikke å score mot han fortjener vi ikke finalen. Så enkelt er det. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 11. april 2014 Del Skrevet 11. april 2014 Les hva Guillam Ballage skriver på Twitter. selv om UEFA sier han kan spille - kommer ikke Atletico til å bruke han. De vil fortsette å ha god relationship med Chelsea - for å ha muligheten å kjøpe han neste sesong! Kjipt men han spiller 99% garantert ikke i semi Heldige der Chelsea. Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 11. april 2014 Del Skrevet 11. april 2014 Les hva Guillam Ballage skriver på Twitter. selv om UEFA sier han kan spille - kommer ikke Atletico til å bruke han. De vil fortsette å ha god relationship med Chelsea - for å ha muligheten å kjøpe han neste sesong! Kjipt men han spiller 99% garantert ikke i semi Heldige der Chelsea. Spiller ikke Cortouis i semien, så får A.M bot! Han sier ikke kjøpe, men keep him-(låne en sesong til) tenker nå jeg, Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 11. april 2014 Del Skrevet 11. april 2014 Om han skal bli et år til AM må det være fordi Costa skal til oss. Ser ikke poenget med å ha han på utlån til dem mer om ikke får noe tilbake. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 11. april 2014 Del Skrevet 11. april 2014 Var det ikke noe regler om at Chelsea ikke kan låne han ut til AM enda en sesong? Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 11. april 2014 Del Skrevet 11. april 2014 Pep har full kontroll på Mourinho. I August var ikke det tilfelle. Pep har 7 seiere, Mou har 3. Fem uavgjort. Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 11. april 2014 Del Skrevet 11. april 2014 Pep har full kontroll på Mourinho. I August var ikke det tilfelle. Pep har 7 seiere, Mou har 3. Fem uavgjort. Og Mourinho er nå på et dårligere lag enn det han var da han fikk de 3 seierne. Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 11. april 2014 Del Skrevet 11. april 2014 Tipper Chelsea-Real Madrid i finalen. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå