Gå til innhold

Kamptråd - Champions League våren 2014

Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kan forstå det blir vanskelig å lese når du skal prøve sanke litt poeng, men jeg skrev ikke noe om Chelsea sin ære. Jeg skrev enkelt og greit om England sin ære. Altså England, som i landet.

Endret av Emils.
  • Liker 6
Lenke til kommentar

Kan forstå det blir vanskelig å lese når du skal prøve sanke litt poeng, men jeg skrev ikke noe om Chelsea sin ære. Jeg skrev enkelt og greit om England sin ære. Altså England, som i landet.

Synes det er rimelig teit å heie på en av dine motstandere fra England, bare fordi man vil "opprettholde ligaens ære".

Lenke til kommentar

Synes det er rimelig teit å heie på en av dine motstandere fra England, bare fordi man vil "opprettholde ligaens ære".

Jeg sa heller ingenting om at folk skal heie på Chelsea selv om de representerer England.

• Liker 2
Lenke til kommentar

Mange som er usikre pga skade til semiene nå. Ronaldo, Hazard, og Costa. I tillegg til at Courtois ikke får spille om de trekker Chelsea. Tror jeg håper på at semiene blir Chelsea - Real og Atletico - Bayern. Da er det mulighet for en rå finale med Madridderby om Chelsea skulle ryke.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

Madridderby er jo kjedelig, det skjer jo minst 2 ganger i året utenom.

Real er de jeg har minst lyst til å spille mot, så vel kanskje greit å møte dem i semien (logisk :tease: )

Lenke til kommentar

Håper på to forskjellige nasjoner i finalen. CL for meg er en konkurranse hvor lag fra forskjellige land konkurrerer.

Bayern - Dortmund, Real-Barca, United-Chelsea, osv. er alle kamper man opplever minst to ganger i året, kanskje mer med heldig cup-trekning, da syns jeg det mister litt av sjarmen når det skjer i CL også. Forhåpentligvis kommer Frankrike og Italia sterkere tilbake neste år slik at vi får flere representert utover i turneringen. Drømmen er semifinaler med fire forskjellige land.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...