AllFather Skrevet 9. april 2014 Del Skrevet 9. april 2014 Bayern er et enda kjedeligere lag enn Barcelona. Looooooooooooooooooooooooooooooool Lenke til kommentar
minigrill Skrevet 9. april 2014 Del Skrevet 9. april 2014 Nydelig! Bombe at Chelsea må forsvare Englands ære igjen. Chelsea har ære? Fortell! 2 Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 9. april 2014 Del Skrevet 9. april 2014 (endret) Kan forstå det blir vanskelig å lese når du skal prøve sanke litt poeng, men jeg skrev ikke noe om Chelsea sin ære. Jeg skrev enkelt og greit om England sin ære. Altså England, som i landet. Endret 9. april 2014 av Emils. 6 Lenke til kommentar
minigrill Skrevet 9. april 2014 Del Skrevet 9. april 2014 Kan forstå det blir vanskelig å lese når du skal prøve sanke litt poeng, men jeg skrev ikke noe om Chelsea sin ære. Jeg skrev enkelt og greit om England sin ære. Altså England, som i landet. Synes det er rimelig teit å heie på en av dine motstandere fra England, bare fordi man vil "opprettholde ligaens ære". Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 9. april 2014 Del Skrevet 9. april 2014 Jeg skrev enkelt og greit om England sin ære. Altså England, som i landet. Den er grei Og slik blir det nå.. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 9. april 2014 Del Skrevet 9. april 2014 Kan forstå det blir vanskelig å lese når du skal prøve sanke litt poeng, men jeg skrev ikke noe om Chelsea sin ære. Jeg skrev enkelt og greit om England sin ære. Altså England, som i landet. Synes det er rimelig teit å heie på en av dine motstandere fra England, bare fordi man vil "opprettholde ligaens ære". Jeg sa heller ingenting om at folk skal heie på Chelsea selv om de representerer England. 2 Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 10. april 2014 Del Skrevet 10. april 2014 Mange som er usikre pga skade til semiene nå. Ronaldo, Hazard, og Costa. I tillegg til at Courtois ikke får spille om de trekker Chelsea. Tror jeg håper på at semiene blir Chelsea - Real og Atletico - Bayern. Da er det mulighet for en rå finale med Madridderby om Chelsea skulle ryke. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 10. april 2014 Del Skrevet 10. april 2014 Madridderby er jo kjedelig, det skjer jo minst 2 ganger i året utenom. Real er de jeg har minst lyst til å spille mot, så vel kanskje greit å møte dem i semien (logisk ) Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 10. april 2014 Del Skrevet 10. april 2014 Dere har ikke sjanse mot noen av lagene og kommer til å ryke. Forhåpentligvis ryker Bayern også. En kamp blir automatisk dritkjedelig dersom Bayern spiller. Madrid Derby i finalen ville vært morro. Lenke til kommentar
Roger Roger Skrevet 10. april 2014 Del Skrevet 10. april 2014 Han Pep er jo latterlig, foretrekker nesten Moyes fremfor han og den kjedelige trillinga. Selv om han helt sikkert hadde klart og skapt gode resultater. Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 10. april 2014 Del Skrevet 10. april 2014 Håper på to forskjellige nasjoner i finalen. CL for meg er en konkurranse hvor lag fra forskjellige land konkurrerer. Bayern - Dortmund, Real-Barca, United-Chelsea, osv. er alle kamper man opplever minst to ganger i året, kanskje mer med heldig cup-trekning, da syns jeg det mister litt av sjarmen når det skjer i CL også. Forhåpentligvis kommer Frankrike og Italia sterkere tilbake neste år slik at vi får flere representert utover i turneringen. Drømmen er semifinaler med fire forskjellige land. Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 10. april 2014 Del Skrevet 10. april 2014 (endret) Atletico - Chelsea Bayern - Real Madrid Atletico - Bayern Atletico Endret 10. april 2014 av Kammizez Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 10. april 2014 Del Skrevet 10. april 2014 Tror du virkelig det? Tror Real kanskje slår ut Atletico jeg (så dere Copa Del Rey kampene mellom dem?). Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 11. april 2014 Del Skrevet 11. april 2014 Hvilken kanal går trekningen på? Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 11. april 2014 Del Skrevet 11. april 2014 hvem bryr seg. neida, eurosport mener jeg? Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 11. april 2014 Del Skrevet 11. april 2014 Håper på at Real og Atletico kommer i samme semi, så slipper vi helspansk finale Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 11. april 2014 Del Skrevet 11. april 2014 http://www.goal.com/en-gb/news/2914/champions-league/2014/04/11/4745544/uefa-allows-courtois-to-face-chelsea?ICID=HP_BN_1 Herlig! Håper de møtes nå! Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 11. april 2014 Del Skrevet 11. april 2014 Fulgte ikke helt med, men så plutselig et norsk flagg og navn på skjermen. Hva var greia? Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 11. april 2014 Del Skrevet 11. april 2014 Jaja, da blir det helspansk finale da Lenke til kommentar
Latias Skrevet 11. april 2014 Forfatter Del Skrevet 11. april 2014 Real - Bayern Atletico - Chelsea Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå