Gå til innhold

Kamptråd - Champions League våren 2014

Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

^Hva skulle han si? Følger ikke med på CL på Viasat.

Fjørtoft er jo ambassadør for tyskfotball. Ved hver anledning så skryter han opp hvor gode de er osv. Om Tyskland skulle stå uten lag i semifinalen i CL ville det vært krise.

Lenke til kommentar

Faen, han armeneren er så dårlig.

Han var jo en av de som spilte best. Han kunne dog ha gjort det bedre med avslutningene sine, men den store han misset på var jo ikke lett så lett. Han var i fart, ballen var i fart, spiss vinkel.

Nei, den var definisjonen på 100% sjangse. Skal være mål 10/10 ganger der. Tviler på han sover godt i natt.

Lenke til kommentar

Mkhitaryan hadde en diger sjanse fra mindre enn ti meter like etter straffesituasjonen. Traff ikke mål.

Så hadde han sjansen hvor han dro seg rundt keeper. Traff stolpen. Ergo, traff ikke mål.

Så hadde han en gratis skuddmulighet fra ca. 16 meter hvor han måket ballen rett på Casillas.

Helt forferdelig at han ikke scorer minst ett mål. Egenhendig skyldig i at Dortmund ryker.

Lenke til kommentar

Han var helt bedritent dårlig ja (Illaramendi). Herregud, hva gjør han i Real?

Mkhitaryan lagde ihvertfall sjanser men hvordan kunne han bomme på åpent mål etter å ha rundet Casillas? uff! Ekstraomganger hadde vært jævlig spennende.

Chelsea synes jeg fortjente kanskje akkurat over to kamper å gå videre, man hadde marginene med seg mtp bortemålsregelen som hjalp som faen der bare fordi Thiago Silva skulle leke overlegen i første kamp. Han fikk faen meg tilbake for å være overconfident!

Lenke til kommentar

For en grusom kamp igår! (Dortmund - Real). Godt vi hadde 3-0 fra forrige kamp. Tror det må være en av de værste kampene vi har hatt i år, hvis ikke den værste. Illara er så ubrukelig at jeg kan ikke forstå det. At vi starter med han ovenfor Isco, blir for meg bare idiotisk.

Mye annet som ikke stemte, Pepe serverte jo også ett mål på sølvfat.

Lenke til kommentar

For en grusom kamp igår! (Dortmund - Real). Godt vi hadde 3-0 fra forrige kamp. Tror det må være en av de værste kampene vi har hatt i år, hvis ikke den værste. Illara er så ubrukelig at jeg kan ikke forstå det. At vi starter med han ovenfor Isco, blir for meg bare idiotisk.

Mye annet som ikke stemte, Pepe serverte jo også ett mål på sølvfat.

Man blir ikke bedre enn hva motstanderen tillater.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Man blir ikke bedre enn hva motstanderen tillater.

Hehe joda, Dortmund er harde å spille mot, for all del. Men igår var det mye usikkerhet og tafatthet i laget, og alt det ble neppe fremprovosert av Dortmund. Noe kanskje pga mangel på Ronaldo og brå endringer i start 11'ern, noe kanskje pga ett utgangspunkt på 3-0 ledelse, ikke vet jeg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...