knipsolini Skrevet 1. april 2014 Del Skrevet 1. april 2014 Finner jeg en bra stream så blir det United,. Har tom satsa på United seier såå..ik skuff!! Kampen sendes gratis på ITV, i meget god kvalitet (de gangene jeg har sett på). Du trenger britisk IP. Eller Filmon.com Da jeg testet det var kvaliteten mye dårligere via Filmon. Med f.eks. Hola er det uproblematisk å få britisk IP. Lenke til kommentar
Madridista1212 Skrevet 2. april 2014 Del Skrevet 2. april 2014 De som tror Bayern vinner CL kan ta seg en bolle. EnigIkke i nærheten av hva de var i fjor Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 2. april 2014 Del Skrevet 2. april 2014 Er enig med mr.BS. Bayer'n vinner ikke CL i år. Ikke fordi ''de er ræva'', men fordi de vant i fjor. Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 2. april 2014 Del Skrevet 2. april 2014 Ingen har vunnet to ganger på rad, men de vinner ikke fordi de sliter mot lag som ligger veldig dypt. Tenk på RM som i tillegg er gode på kontringer. Lenke til kommentar
Madridista1212 Skrevet 2. april 2014 Del Skrevet 2. april 2014 Har trua på real madrid i år Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ426FqLv6 Skrevet 2. april 2014 Del Skrevet 2. april 2014 Atletico Madrid er min store favoritt. Hadde vært fantastisk. Lenke til kommentar
Jakobk Skrevet 2. april 2014 Del Skrevet 2. april 2014 Håper jo på United, men viss de ryker så unner jeg Zlatan og PSG trofeet Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 2. april 2014 Del Skrevet 2. april 2014 Jeg unner Dortmund eller Atletico trofeet, kjøpelaget PSG unner jeg det absolutt ikke. Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 2. april 2014 Del Skrevet 2. april 2014 Håper på Bayern mot PSG i finalen og hat-trick fra Zlatan, bare for å se trynet til Pep. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 2. april 2014 Del Skrevet 2. april 2014 Funfact: Laurent Blanc er eldre enn PSG. 3 Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 2. april 2014 Del Skrevet 2. april 2014 https://twitter.com/BrazilStats/status/451414159184629760 Ikke bare vi som er litt lei Torres for tiden. Blir spennende! Lenke til kommentar
Madridista1212 Skrevet 2. april 2014 Del Skrevet 2. april 2014 Han får det sagt han fjørtoft Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 2. april 2014 Del Skrevet 2. april 2014 Hazard mot Jallet kan bli bra det!! Lenke til kommentar
Latias Skrevet 2. april 2014 Forfatter Del Skrevet 2. april 2014 Casillas; Carvajal, Pepe, Ramos, Coentrao; Xabi Alonso, Modric, Isco; Bale, Cristiano, Benzema Weidenfeller; Pisczcek, Sokratis, Hummels, Durm; Kehl, Sahin; Aubameyang, Mkhitaryan, Grosskreutz; Reus Latterlig svakt lag. Bør bli overkjøring for Real. Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 2. april 2014 Del Skrevet 2. april 2014 Mangler 7 spillere fra møtet i fjor. Men faen så deilig om Dortmund klarer å komme seg videre. Da skal Klopp få gudestatus av meg. Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 2. april 2014 Del Skrevet 2. april 2014 Casillas; Carvajal, Pepe, Ramos, Coentrao; Xabi Alonso, Modric, Isco; Bale, Cristiano, Benzema Weidenfeller; Pisczcek, Sokratis, Hummels, Durm; Kehl, Sahin; Aubameyang, Mkhitaryan, Grosskreutz; Reus Latterlig svakt lag. Bør bli overkjøring for Real. De har slitt med skader hele sesongen og har ikke vært i nærheten av nivået de lå på ifjor. Føler med dem. Ikke så lenge siden vi slet med massevis av skader på kort tid. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 2. april 2014 Del Skrevet 2. april 2014 Ble så mye om hverandre her at jeg startet kamptråd for PSG - Chelsea. https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1575551 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå