Aleks Skrevet 21. mars 2014 Del Skrevet 21. mars 2014 Kjipt at det ikke ble Real - Atletico. Tror det kunne blitt gøy i CL. Om Chelsea ryker håper jeg det blir finalen. Lenke til kommentar
JokerN_ Skrevet 21. mars 2014 Del Skrevet 21. mars 2014 (endret) Kjipt at det ikke ble Real - Atletico. Tror det kunne blitt gøy i CL. Om Chelsea ryker håper jeg det blir finalen.Aldri gøy med to lag fra samme liga mot hverandre i CL mener nå jeg. Det er jo nettopp det som er gøy å se i CL, lag som aldri møtes ellers. Endret 21. mars 2014 av Sending! Lenke til kommentar
Madridista1212 Skrevet 21. mars 2014 Del Skrevet 21. mars 2014 (endret) Ser enda verre ut nå for manu, siden van persie er ute Endret 21. mars 2014 av g3neralen Lenke til kommentar
oOF Skrevet 21. mars 2014 Del Skrevet 21. mars 2014 Jeg har vanskelig for å se at Bayern München skal tulle det til denne runden. Ellers så er jo Barelona-Atletico og PSG - Chelsea interessante kamper. Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 1. april 2014 Del Skrevet 1. april 2014 Hvilken kamp skal dere (som ikke er United-supportere) se i kveld? Jeg regner med at Bayern dreper all spenning ila kort tid, Barça-Atletico er langt jevnere. Mulig jeg ser United på TV, og den andre på stream, så kommer jeg nok til å skru av TVen etter at Bayern leder med et par mål. Lenke til kommentar
Madridista1212 Skrevet 1. april 2014 Del Skrevet 1. april 2014 Jeg skal se altetico barca Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 1. april 2014 Del Skrevet 1. april 2014 United såklart. Må ikke gå glipp av dette. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 1. april 2014 Del Skrevet 1. april 2014 Tror United vil trives litt som underdogs, kan bli spennende. Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 1. april 2014 Del Skrevet 1. april 2014 Finner jeg en bra stream så blir det United,. Har tom satsa på United seier såå..ik skuff!! Lenke til kommentar
Brann89 Skrevet 1. april 2014 Del Skrevet 1. april 2014 (endret) Her blir det Barca mot Atletico ! Endret 1. april 2014 av Brann89 Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 1. april 2014 Del Skrevet 1. april 2014 Finner jeg en bra stream så blir det United,. Har tom satsa på United seier såå..ik skuff!! Kampen sendes gratis på ITV, i meget god kvalitet (de gangene jeg har sett på). Du trenger britisk IP. Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 1. april 2014 Del Skrevet 1. april 2014 Finner jeg en bra stream så blir det United,. Har tom satsa på United seier såå..ik skuff!! Takk for tipset Kampen sendes gratis på ITV, i meget god kvalitet (de gangene jeg har sett på). Du trenger britisk IP. Finner jeg en bra stream så blir det United,. Har tom satsa på United seier såå..ik skuff!! Kampen sendes gratis på ITV, i meget god kvalitet (de gangene jeg har sett på). Du trenger britisk IP. Takk for tipset Lenke til kommentar
Solaar Skrevet 1. april 2014 Del Skrevet 1. april 2014 Piqué ut med skade etter ti min... Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 1. april 2014 Del Skrevet 1. april 2014 Pen dive av Neymar. Koke får selvfølgelig gult også... Lenke til kommentar
Solaar Skrevet 1. april 2014 Del Skrevet 1. april 2014 (endret) Tja, det var kontakt, han var alt for sen og han hadde vel to advarsler allerede, greit gult. 1-1 i skader nå...Diego Costa skadet. Endret 1. april 2014 av Solaar Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 1. april 2014 Del Skrevet 1. april 2014 De som tror Bayern vinner CL kan ta seg en bolle. Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 1. april 2014 Del Skrevet 1. april 2014 Jeg nekter å ta den bollen! Bayern har 25 seire, 3 uavgjort og 0 tap i Bundesligaen. Selv om de ikke har herjet i førsteomgang mot United så har de nok full kontroll. Lenke til kommentar
oOF Skrevet 1. april 2014 Del Skrevet 1. april 2014 De som tror Bayern vinner CL kan ta seg en bolle. Ok. Tror fortsatt de vinner. Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 1. april 2014 Del Skrevet 1. april 2014 Dere har bare å ta den bollen. De har ikke vært noe særlig imponerende i CL. Skaper lite mot folk som ligger dypt, og virker ustødig på kontringer. Tror de kommer til å få en flause mot Real Madrid. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå