Jotun Skrevet 13. mars 2014 Del Skrevet 13. mars 2014 så Ivanovic og Terry kan sette de småfittene på plass. Rett ved busstoppet? Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 13. mars 2014 Del Skrevet 13. mars 2014 (endret) Om Chelsea kommer videre til kvartfinalene håper jeg vi møter Barcelona så Ivanovic og Terry kan sette de småfittene på plass. Blir vel som sist gang lagene møttes, chelsea med 11 mann bak ballen og satse kun på kontringer. Ingen verdens interesse for å spille fotball. Nei takk Det er uansett bedre enn det Barca holder på med. Endret 13. mars 2014 av Emils. Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 13. mars 2014 Del Skrevet 13. mars 2014 Om Chelsea kommer videre til kvartfinalene håper jeg vi møter Barcelona så Ivanovic og Terry kan sette de småfittene på plass. Blir vel som sist gang lagene møttes, chelsea med 11 mann bak ballen og satse kun på kontringer. Ingen verdens interesse for å spille fotball. Nei takk Det er uansett bedre enn det Barca holder på med. Uenig. Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 13. mars 2014 Del Skrevet 13. mars 2014 Chelsea eneste laget fra England som har slått Barca? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 13. mars 2014 Forfatter Del Skrevet 13. mars 2014 Chelsea eneste laget fra England som har slått Barca? 3 Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 13. mars 2014 Del Skrevet 13. mars 2014 Da forkorter jeg det med eneste laget fra London hehe.. Stemmer det..For en nervepirrende straffekonk vi hadde..OFF!! Lenke til kommentar
Latias Skrevet 13. mars 2014 Forfatter Del Skrevet 13. mars 2014 Viva JT. Could've won the cup but he fucked it up. Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 13. mars 2014 Del Skrevet 13. mars 2014 Da forkorter jeg det med eneste laget fra London hehe.. Niks. Arsenal har også slått Barca. Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 13. mars 2014 Del Skrevet 13. mars 2014 Men ikke sammenhengende hehe. Men fair enough. Glem hva jeg skrev Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 13. mars 2014 Del Skrevet 13. mars 2014 Newcastle har og slått Barca. Hah. Good times. 1 Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 13. mars 2014 Del Skrevet 13. mars 2014 Om Chelsea kommer videre til kvartfinalene håper jeg vi møter Barcelona så Ivanovic og Terry kan sette de småfittene på plass. Blir vel som sist gang lagene møttes, chelsea med 11 mann bak ballen og satse kun på kontringer. Ingen verdens interesse for å spille fotball. Nei takk Det er uansett bedre enn det Barca holder på med. Uenig. Så det er bedre å dive enn å bruke en noe defensivt taktikk? 1 Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 13. mars 2014 Del Skrevet 13. mars 2014 Om Chelsea kommer videre til kvartfinalene håper jeg vi møter Barcelona så Ivanovic og Terry kan sette de småfittene på plass. Blir vel som sist gang lagene møttes, chelsea med 11 mann bak ballen og satse kun på kontringer. Ingen verdens interesse for å spille fotball. Nei takk Det er uansett bedre enn det Barca holder på med. Uenig. Så det er bedre å dive enn å bruke en noe defensivt taktikk? Chelsea spillere diver også, så det til side vil jeg si at Barcelona spiller bedre og flottere fotball enn Chelsea. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 13. mars 2014 Del Skrevet 13. mars 2014 Du kan virkelig ikke se mye på Chelsea om du hevder vi er på linje med Barcelona når det kommer til diving og overspilling. Spørsmålet mitt var enkelt og greit om du foretrekker juks fremfor en defensiv taktikk. 1 Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 13. mars 2014 Del Skrevet 13. mars 2014 (endret) Du kan virkelig ikke se mye på Chelsea om du hevder vi er på linje med Barcelona når det kommer til diving og overspilling. Spørsmålet mitt var enkelt og greit om du foretrekker juks fremfor en defensiv taktikk. Såklart avskyr jeg juks. Men jeg sa juksing til side, så spiller Barca bedre fotball enn dere. Ikke lat som eneste taktikken Barca er å filme seg til straffe/frispark. Begge lagene er noen skitne juksere, men Barcelona i større grad. Endret 13. mars 2014 av Mr. Brightside Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 13. mars 2014 Del Skrevet 13. mars 2014 Og det er ikke fotball jeg tenker på, men hva de representerer også.. Barcelona filmer i mye større grad enn hva andre lag rundt om gjør. Det skjedde vel i Bayern kampen også. Robben diver og får straffe. Selv om Bayern spiller bedre fotball enn dere så er det allikevel ikke slik at man nødvendigvis ønsker de videre pga. at de benytter seg av juks og faenskap når muligheten byr seg. Subjektiv mening så klart, men jeg ser for det meste på BPL og da synes jeg det som foregår i Spania er forkastelig. Og jeg tenker nå ikke på fotballen som spilles. Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 13. mars 2014 Del Skrevet 13. mars 2014 Chelsea eneste laget fra England som har slått Barca? Nei, men Liverpool er det eneste laget fra England som har slått dem på Camp Nou, to ganger faktisk. 3 Lenke til kommentar
Brann89 Skrevet 13. mars 2014 Del Skrevet 13. mars 2014 Om Chelsea kommer videre til kvartfinalene håper jeg vi møter Barcelona så Ivanovic og Terry kan sette de småfittene på plass. Blir vel som sist gang lagene møttes, chelsea med 11 mann bak ballen og satse kun på kontringer. Ingen verdens interesse for å spille fotball. Nei takk Det er uansett bedre enn det Barca holder på med. Er enig at det enkelte Barca spillere holder på med, er noe dem kunne spart seg for. Men når Barca først spiller i det gjeveste selskap, så håper eg at dem møte et lag som viser interesse for å spille fotball og ikkje forsvare seg gjennom 2 hele kampen og håpe på et kontringsmål. Men svarte deg egentlig mest pga den usaklige setningen som eg har uthevet. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 13. mars 2014 Del Skrevet 13. mars 2014 Chelsea eneste laget fra England som har slått Barca? Nei, men Liverpool er det eneste laget fra England som har slått dem på Camp Nou, to ganger faktisk. Scorte ikke Riise i den siste kampen? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 18. mars 2014 Forfatter Del Skrevet 18. mars 2014 Noen som har trua på Gala i kveld? Og hvorfor i all verden starter Ancelotti med Cristiano i en ubetydelig kamp noen dager før Clasico? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå