Gå til innhold

Kamptråd - Champions League våren 2014

Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

https://twitter.com/uefacorruption

Denne kontoen la ut alle kampene igår..

Hahah. Man blir ikke sint heller, vet du... bare veldig, veldig skuffet.

Hvordan lurer UEFA seg ut av denne? Enda verre enn fjoråret, spør du meg.

EDIT: Ved nærmere ettertanke... ikke så vanskelig å jukse seg til det der om man sletter de som er feil før folk får nyss i kontoen.

Endret av Stonemeister
Lenke til kommentar

Hehe huff, man blir jo ikke akkurat overrasket nei. Man U får sin velkjente lette motstand også såklart.

Jeg bruker ikke Twitter, men om dette er en kjent konto som mange følger med på, så ville vel de sett om han la ut alle kampene? Er det en konto uten følgere er det jo åpenbart.

Endret av Sending!
Lenke til kommentar

Hehe huff, man blir jo ikke akkurat overrasket nei. Man U får sin velkjente lette motstand også såklart.

Jeg bruker ikke Twitter, men om dette er en kjent konto som mange følger med på, så ville vel de sett om han la ut alle kampene? Er det en konto uten følgere er det jo åpenbart.

Den har nå 6k følgere, hvor mange den hadde i går er dog umulig å vite. Men kontoen er helt ny.

Lenke til kommentar

Også mulig han hadde skjult konto før. Vet ikke om det går ann å se om han har hatt det? F.eks la alle tweets være stengt utenom de som følger han, og han må godkjenne de som følger.

Så bare slette alle tweetsa som ikke stemmte, kjøpe seg noen følgere etc. Så boom.

Om den hadde vært stor før, så hadde garantert noen her inne plukket det opp før etter trekningen var ferdig.

Lenke til kommentar

Ser kontoen vokser med flere tusen på kort, kort tid. Ikke så rart, riktig nok.

EDIT: Tviler egentlig på at eieren av kontoen har måtte kjøpt følgere. Det trengs bare én person til å se postene, før det sprer seg som en storm.

Endret av G27
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...