Kammizez Skrevet 16. desember 2013 Del Skrevet 16. desember 2013 etter 2 kamper er trekningen allerede perfekt. Lenke til kommentar
JokerN_ Skrevet 16. desember 2013 Del Skrevet 16. desember 2013 Kan noen legge ut trekningene her hadde jeg blitt meget fornøyd Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 16. desember 2013 Del Skrevet 16. desember 2013 Manchester City - BarcelonaOlympiakos - Manchester UnitedAC Milan - Atlético MadridBayer Leverkusen - PSGGalatasaray - ChelseaZenit - Dortmund Arsenal - Bayern Schalke - Real Madrid Lenke til kommentar
JokerN_ Skrevet 16. desember 2013 Del Skrevet 16. desember 2013 (endret) Aaah, go City! Er det satt opp datoer for disse kampene? Edit: Ser det går 18. Februar. Endret 16. desember 2013 av Sending! 1 Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 16. desember 2013 Del Skrevet 16. desember 2013 Aaah, go City! Er det satt opp datoer for disse kampene? Edit: Ser det går 18. Februar. Eller uka etter sa de på eurosport, var ikke bestemt enda. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 16. desember 2013 Del Skrevet 16. desember 2013 http://www.dagbladet.no/2013/12/16/sport/champions_league/fotball/30862832/ Marerittrekning for City og Arsenal. Vil nå si at det ikke er en drømmetrekning for Barca eller Bayern heller.... Lenke til kommentar
JokerN_ Skrevet 16. desember 2013 Del Skrevet 16. desember 2013 Tror City har en mulighet til å klare det, men det avhenger av at de klarer å få inn noen mål på Camp Nou hvertfall. Lenke til kommentar
Kleivis Skrevet 16. desember 2013 Del Skrevet 16. desember 2013 https://twitter.com/uefacorruption Denne kontoen la ut alle kampene igår.. Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 16. desember 2013 Del Skrevet 16. desember 2013 (endret) https://twitter.com/uefacorruption Denne kontoen la ut alle kampene igår.. Hahah. Man blir ikke sint heller, vet du... bare veldig, veldig skuffet. Hvordan lurer UEFA seg ut av denne? Enda verre enn fjoråret, spør du meg. EDIT: Ved nærmere ettertanke... ikke så vanskelig å jukse seg til det der om man sletter de som er feil før folk får nyss i kontoen. Endret 16. desember 2013 av Stonemeister Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 16. desember 2013 Del Skrevet 16. desember 2013 Går vel an å tvitre alle resultatene og så slette de som er feil etterpå? Lenke til kommentar
JokerN_ Skrevet 16. desember 2013 Del Skrevet 16. desember 2013 (endret) Hehe huff, man blir jo ikke akkurat overrasket nei. Man U får sin velkjente lette motstand også såklart. Jeg bruker ikke Twitter, men om dette er en kjent konto som mange følger med på, så ville vel de sett om han la ut alle kampene? Er det en konto uten følgere er det jo åpenbart. Endret 16. desember 2013 av Sending! Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 16. desember 2013 Del Skrevet 16. desember 2013 Tipper han fikk følgerne i ettertid. Meg selv inkludert da jeg gikk på den og før jeg sjekket nærmere. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 16. desember 2013 Del Skrevet 16. desember 2013 Hehe huff, man blir jo ikke akkurat overrasket nei. Man U får sin velkjente lette motstand også såklart. Jeg bruker ikke Twitter, men om dette er en kjent konto som mange følger med på, så ville vel de sett om han la ut alle kampene? Er det en konto uten følgere er det jo åpenbart. Den har nå 6k følgere, hvor mange den hadde i går er dog umulig å vite. Men kontoen er helt ny. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 16. desember 2013 Del Skrevet 16. desember 2013 Det er også mulig å kjøpe følgere. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 16. desember 2013 Del Skrevet 16. desember 2013 Også mulig han hadde skjult konto før. Vet ikke om det går ann å se om han har hatt det? F.eks la alle tweets være stengt utenom de som følger han, og han må godkjenne de som følger. Så bare slette alle tweetsa som ikke stemmte, kjøpe seg noen følgere etc. Så boom. Om den hadde vært stor før, så hadde garantert noen her inne plukket det opp før etter trekningen var ferdig. Lenke til kommentar
Kleivis Skrevet 16. desember 2013 Del Skrevet 16. desember 2013 Vanskelig å si, men eg blir absolutt ikke overrasket om det er reelt. Lenke til kommentar
G27 Skrevet 16. desember 2013 Del Skrevet 16. desember 2013 (endret) Ser kontoen vokser med flere tusen på kort, kort tid. Ikke så rart, riktig nok. EDIT: Tviler egentlig på at eieren av kontoen har måtte kjøpt følgere. Det trengs bare én person til å se postene, før det sprer seg som en storm. Endret 16. desember 2013 av G27 Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 16. desember 2013 Del Skrevet 16. desember 2013 (endret) Kontoen er juks. Hadde 48 tweets i går med 48 forskjellige kamper. 40 av dem ble slettet Endret 16. desember 2013 av Emils. 1 Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 16. desember 2013 Del Skrevet 16. desember 2013 Selvsagt. Det var da vitterlig ingen som trodde noe annet?? Lenke til kommentar
Kleivis Skrevet 16. desember 2013 Del Skrevet 16. desember 2013 Da var det oppklart. Såg veldig spesielt ut. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå