Tekk Skrevet 1. oktober 2013 Del Skrevet 1. oktober 2013 Skulle så utrolig gjerne ha sett Cazorla på venstre, med Özil i midten, og Walcott på høyre! 1 Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 1. oktober 2013 Del Skrevet 1. oktober 2013 Øzil er uten tvil årets kjøp. At Unted takket nei er bare helt utrolig. Spilleren er faen meg helt sinnssyk. I tillegg er Ramsey i slag og da. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 1. oktober 2013 Del Skrevet 1. oktober 2013 Bare synd vi har få alternativer på topp annet enn Giroud og at vi har så vanvittig mange skader.. Jeg hadde samme tanken i sommer, men nå har jo Giroud begynt å score mål. Da er det ikke krise! Lenke til kommentar
Tkse Skrevet 1. oktober 2013 Del Skrevet 1. oktober 2013 Kom nettopp hjem til Arsenal kampen. Fint resultat slik det står nå for øyeblikket! Hvordan har kampen ellers vært? Lenke til kommentar
Stefan_B Skrevet 1. oktober 2013 Del Skrevet 1. oktober 2013 Jeg hadde samme tanken i sommer, men nå har jo Giroud begynt å score mål. Da er det ikke krise! Ville likt å ha en rask og teknisk spiss i kontrast til Giroud. Tror Özil ville elsket det. Pluss det ville gitt oss en dimensjon fremfor å stille med tunge store spisser som Giroud, Bendtner og Sanogo. Samtidig er jeg også urolig for en eventuell skade på Giroud.. da er vi uten en skikkelig midtspiss. :/ Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 1. oktober 2013 Del Skrevet 1. oktober 2013 (endret) For noen formuleringer han kommentatoren mellom Steua og Chelsea har. Seneste: Så ulykkelig å komme i så stor fart Endret 1. oktober 2013 av Emils. Lenke til kommentar
SUSE and Pepsi Skrevet 1. oktober 2013 Del Skrevet 1. oktober 2013 Ballbestillese Celtic - Barca er 18-82% i favør bortelaget Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 1. oktober 2013 Del Skrevet 1. oktober 2013 You could have 2 Mesut Özils for the same price as Gareth Bale and still have loads of money left to throw a massive party! 2 Lenke til kommentar
Latias Skrevet 1. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2013 Haha, noen som fikk med seg aksjonistene i kampen mellom Basel-Schalke? Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 1. oktober 2013 Del Skrevet 1. oktober 2013 Ville likt å ha en rask og teknisk spiss i kontrast til Giroud. Tror Özil ville elsket det. Pluss det ville gitt oss en dimensjon fremfor å stille med tunge store spisser som Giroud, Bendtner og Sanogo. Samtidig er jeg også urolig for en eventuell skade på Giroud.. da er vi uten en skikkelig midtspiss. :/ Det er jeg helt enig i. Vi burde fortsatt lete etter en spiss, men så lenge Giroud scorer, så er det ikke krise i leiren, mener jeg. Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 1. oktober 2013 Del Skrevet 1. oktober 2013 Tydelig at Rosiscky har vært ute med skade Lenke til kommentar
Stefan_B Skrevet 1. oktober 2013 Del Skrevet 1. oktober 2013 Skal sies at Rosicky generelt sett er en rimelig laber mann foran mål dessverre. Fantastisk spiller helt til han kommer foran mål. Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 1. oktober 2013 Del Skrevet 1. oktober 2013 Han har vært litt klumsete generelt denne kampen, ikke bare foran mål. Lenke til kommentar
fox Skrevet 1. oktober 2013 Del Skrevet 1. oktober 2013 Herlig å komme hjem og se at Arsenal leder 2-0, men det er fortsatt 35min til. Stå på Arsenal! Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 1. oktober 2013 Del Skrevet 1. oktober 2013 Gjenvinningspillet vårt i kampen har vært jævla bra. Vunnet ballen høyt i banen mange ganger. Herlig å se et såpass tent Arsenal lag! Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 1. oktober 2013 Del Skrevet 1. oktober 2013 Da skåret Barca mot Celtics 10 menn. Lenke til kommentar
fox Skrevet 1. oktober 2013 Del Skrevet 1. oktober 2013 Hvorfor spilte Higuain ikke? Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 1. oktober 2013 Del Skrevet 1. oktober 2013 Hvorfor spilte Higuain ikke? Skadet på trening før kampen. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 1. oktober 2013 Del Skrevet 1. oktober 2013 Fikk ikke sett en dritt i dag. Like greit. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå