knipsolini Skrevet 13. desember 2013 Del Skrevet 13. desember 2013 Er tallet under navnet på spilleren en form for rating? Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 13. desember 2013 Del Skrevet 13. desember 2013 At Ronaldo ikke er best der viser jo bare at ratingene til tider tar feil. Messi var god, men spilte bare halvparten av kampene. Ronaldo spilte fem kamper og var kanongod i alle sammen. 3 Lenke til kommentar
JokerN_ Skrevet 13. desember 2013 Del Skrevet 13. desember 2013 At Ronaldo ikke er best der viser jo bare at ratingene til tider tar feil. Messi var god, men spilte bare halvparten av kampene. Ronaldo spilte fem kamper og var kanongod i alle sammen.Messi er gullgutten vet du. Han kan vinne alt mulig uten å i det hele tatt delta. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 13. desember 2013 Del Skrevet 13. desember 2013 Det der var rart. Ronaldo scoret vel noe rekord antall scoringer også? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 13. desember 2013 Forfatter Del Skrevet 13. desember 2013 Ronaldo hadde 9 på 5 kamper (ny rekord i gruppespillet), Messi 6 på 3. Snittet til Messi er bittelitt bedre, men jeg er enig i at det er håpløst å ha han som beste spiller når han bare har spilt halvparten av kampene. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 13. desember 2013 Del Skrevet 13. desember 2013 Sånn blir det når man kun ser på snittet i kampene de har spilt, og ikke legger til grunne at Ronaldo faktisk har spilt flere kamper som jo trekker snittet hans ned mest sannsynlig. Tror ikke det har med "gull-gutt" symptomer å gjøre, men at de kun ser på tall. 1 Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 13. desember 2013 Del Skrevet 13. desember 2013 Messi best i gruppespillet? Give me a break. Lenke til kommentar
JokerN_ Skrevet 13. desember 2013 Del Skrevet 13. desember 2013 Så hvis Daniel Braaten hadde vært heldig i første kamp og fått en hat-trick og blitt skadet på slutten av kampen og ut året, så hadde han altså vært den beste spilleren i Champions League gruppespillet? Haha, skyt meg på mandag! Lenke til kommentar
Latias Skrevet 13. desember 2013 Forfatter Del Skrevet 13. desember 2013 Så hvis Daniel Braaten hadde vært heldig i første kamp og fått en hat-trick og blitt skadet på slutten av kampen og ut året, så hadde han altså vært den beste spilleren i Champions League gruppespillet? Haha, skyt meg på mandag! "Player must have 2+ apps." To hat-trick i så fall. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 13. desember 2013 Del Skrevet 13. desember 2013 (endret) Så hvis Daniel Braaten hadde vært heldig i første kamp og fått en hat-trick og blitt skadet på slutten av kampen og ut året, så hadde han altså vært den beste spilleren i Champions League gruppespillet? Haha, skyt meg på mandag! Hvis han har et høyt snitt i 2 kamper er det klart at det er større sjanse for at han vil ha et bedre snitt enn en som spiller bra over 5-6 kamper.Sjansen er jo da større for at snittet til spilleren som spiller 5 kamper blir lavere enn han som spilte 2 kamper, da det vil være større "slingringsmonn" i mangel av et bedre ord. Så hvis man kun bedømmer snitt de kampene spillerne har spilt, så er den "tabellen" riktig. Men selvfølgelig gir ikke tabellen et 100% riktig bilde, den gir oss kun tall. Dette blir jo som pasnings-statistikker. Hvis jeg slår 1 pasning til medspiller vil jeg jo ha en bedre treffprosent enn en som slår 98 presise pasninger av 100 til en medspiller. Tallene sier da at jeg har 100% uttelling, mens den andre har 98%. Derfor det er viktig å ikke se seg blind på tall-statistikk men faktisk se hva de tar utgangspunkt i og hva de konklusjonen er basert på. Endret 13. desember 2013 av Snurreleif Lenke til kommentar
JokerN_ Skrevet 13. desember 2013 Del Skrevet 13. desember 2013 Poenget er at de der på en måte "kårer" den beste spilleren, i tillegg til å legge ved rating på hver enkelt spiller. Men ja, jeg forstår at dette kun går på statistikk. Det er vel bare litt provoserende å se han jævla gnomen poppe opp som den "beste" når han bare har spilt 3 kamper. Ronaldo hadde 8 mål på 4 kamper og scoret "bare" 1 mål i kamp nr 5, og satte med det ny rekord på antall mål i gruppespill. Også kommer det stygge trynet til Messi opp som vanlig. I know, jeg er en bitter Real Madrid fan Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 13. desember 2013 Del Skrevet 13. desember 2013 "It's just a table" Lenke til kommentar
Latias Skrevet 16. desember 2013 Forfatter Del Skrevet 16. desember 2013 Har UEFA skippet prøvetrekningen i år? Husker jo i fjor da resultatet fra prøvetrekningen "tilfeldigvis" var identisk med den virkelige trekningen. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 16. desember 2013 Del Skrevet 16. desember 2013 (endret) Husker det ja. Pussige greier. Når og hvor kan man se trekningen? Edit: Den ekte altså. Endret 16. desember 2013 av Aleks Lenke til kommentar
Latias Skrevet 16. desember 2013 Forfatter Del Skrevet 16. desember 2013 Kl. 12. Bruker å være på SSN og Eurosport. 1 Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 16. desember 2013 Del Skrevet 16. desember 2013 Supert. Engelske lag kan ikke trekke andre engelske enda ikke sant? Gjør jo det hele ganske mye greiere for Chelsea og United ihvertfall. Lenke til kommentar
Tkse Skrevet 16. desember 2013 Del Skrevet 16. desember 2013 Det er ikke før i neste runde, nei. At lag kan møte andre lag fra samme land som dem selv. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 16. desember 2013 Forfatter Del Skrevet 16. desember 2013 PL pissa på Bundesligaen og vant 6 av 8 (hvis jeg husker riktig) kamper i gruppespillet. Håper på åtte nye dueller mellom disse ligaene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå