xClaymanx Skrevet 5. desember 2013 Del Skrevet 5. desember 2013 Temperaturene du tar med Intelburner er jo max av hva du kan forvente, 55 grader under gaming er heller ikke så mye Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 5. desember 2013 Del Skrevet 5. desember 2013 Nei, 55 C under gaming er slettes ikke mye! Min er på 75, og det har den vært i 4 år nå, og denne fungerer optimalt. Lenke til kommentar
Captain Kuijt Skrevet 5. desember 2013 Del Skrevet 5. desember 2013 Jeg er småmisfornøyd med min nåværande prossesor Intel i7 3930K, syns den ikke yter så bra i spill Troller du? Eller hadde du forventet å få 150 ekstra FPS i alle spillene? Det der er jo en jævla bra CPU, ingen grunn til å oppgradere enda nei. Kanskje om 2 - 3 år men det kommer jo ann på hvor krevende spillene er blitt da. Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 5. desember 2013 Del Skrevet 5. desember 2013 Troller du? Eller hadde du forventet å få 150 ekstra FPS i alle spillene? Det der er jo en jævla bra CPU, ingen grunn til å oppgradere enda nei. Kanskje om 2 - 3 år men det kommer jo ann på hvor krevende spillene er blitt da. https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1540926&p=20984927 Det ble etablert i post nummer 8 at trådstarter ikke visste hva han kunne forvente fra et GTX Titan, hvorfor tråden nå har sporet av for å overklokke CPUen aner jeg ikke, men jeg tviler sterkt på at det vil merkes noen forskjell i annet enn det originale Crysis som ikke er designet for å kjøres på silisium-baserte prosessorer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå