Pirka Skrevet 1. oktober 2003 Del Skrevet 1. oktober 2003 WindowsXP finner ikke to hdd på 120GB WD 7200rpm 8MB til å instalere den på ... ? Hva er problemme ? For beskje at ingien hdd`s ble funnet til å instalere win på ? Mens i BIOSen så finner det hdd`s me en gang ... Bruker Raid 0 Lenke til kommentar
capy Skrevet 1. oktober 2003 Del Skrevet 1. oktober 2003 1.raid må aktiveres i bios. 2.raidet må settes opp. dette gjøres ved POSTing. vet varierer fra HK til HK hvilken knapp som må presses for å komme inn i Raid menyen. 3.raid kontroller må installeres i windows. det fulgte med noen drivere på en diskett da du kjøpte hovedkortet (tipper jeg). driverene ligger på disketten. når du hiver i winXP cd'en og den booter opp, så står det en gang helt i begynnelsen "press F2 for å installere raid...." da presser du F2. få følger du bare instruksjonene på skjermen. Lenke til kommentar
Pirka Skrevet 1. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2003 Raid er aktivert og satt opp i BIOSEN. Create Raid: Raid 0 2x120 WD 64k i S osv ... Men denne med diskiet kan funke tror jeg. Sist gang jeg instalerte winXP på RAID diskker så hadde jeg og en 80GB WD med win 2000 på. Takk for hjelpen, mange takk !!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå