Gå til innhold

[Video og Promo] Kommentarisk duel med verdens beste UT3 spiller Hypno på Hitpointgamer (og nye UT3 gaming servere)

Anbefalte innlegg

Heisann folkens

Vil bare promotere i forbindelse med det aller siste interviewet med legendariske og verdens beste UT3 spiller Hypno også kjent som Gaspar. I sommeren 2013 så fikk vi (eller jeg) den ideen om å gjøre et intervju med den beste UT3-spilleren i Europa, sannsynligvis i verden også. Jeg sendte en beskjed til Gaspar og lite viste jeg at han ville respondere positivt på det. Jeg satt meg ned og tenkte tusenogen spørsmål, skulle jeg kjøre intervjuet på skype som en "live recording" eller skulle jeg sette meg ned og skrive spørsmålene og sende til han og la han svare etter hvert som han selv fikk tid. Til slutt så havnet jeg på å skrive spørsmål og la han svare på disse.

Etter intervjuet så fikk jeg en ide om å gjøre en duel med Hypno og lage en youtube video med dette. Igjen så tok jeg kontakt med Gaspar og fortalte om denne ideen og han syntes det var en god ide. Etter en del meldinger frem og tilbake så foreslo Hypno at han kunne gjøre in-game kommentar mens vi spilte duel. Dette er første gangen Hypno gjør dette og en stor takk til han for dette. for å lese hele intervjuet og se videoen se link på slutten av denne posten.

Vi har også 4 fantastiske UT3 serverere i Europa og Russland som tar for seg gaming modus som BTA, TDM, DM, CTF og Duel. Vi vet at stats er en veldig viktig del av gamingen, noen av dere liker kanskje GameTracker-stats og andre liker UTStatsDB, vi har implementert bette typene direkte på vår webside til deres glede :-)

Et "community" trenger også et forum så dette har vi satt opp også, forumet er en fin plass til å gi oss tilbakemeldinger om maps, mutators som dere har lyst til at vi skap installere på våre servere. Forumet er også en plass for å henge og kunne kommunisere med andre UT-spillere, dette er ikke bare et HitPoint Gamer-community, spillere fra hvilken som helst klan eller freelancer er velkommen ogsp. Et community er ikke komplett uten spillere til å fylle opp plassen med poster og meldinger, så stikk over en tyr og registrer dere nå. For å gjøre det enda enklere så har vi lagt til støtte for å kunne logge inn via Facebook eller VK, eller om du er "old-school" så kan du registrere deg på den gode gamle måten i forumet.

PS: En spesiell melding til alle kvinnelige UT-spillere, vi vet at det ikke er så mange av dere som det er mannlige spillere, vi ønsker derfor å komme i kontakt med dere siden vi planlegger å kjøre en serie med intervju med kvinnelige UT-spillere. Så ta turen innom forumet vårt og meld din interesse.

Vi planlegger også fremtidige tournaments, dette burde være av interesse for spillere i Skandinavia, Europa og Russland, vi har også planer om å sette opp andre eventer som kan være morsomt å ta del i. Registrer på forumet og ta del i morroa, UT3 er IKKE dødt :-)

Hvis det er noen som lurer så har jeg satt opp websiten alene, konfigurert servere. Dette er noe jeg gjør på min egen fritid etter jobb og etter det å være en småbarnsfar i hjemmet, UT og UT3 er min store lidenskap, håper det er noen der ute i Skandinavia og Norge som også har lyst til å spille med oss.

For å besøke websiden gå til: http://hitpointgamer.com
For å lese hele intervjuet gå til: http://hitpointgamer.com/?p=560
For å se videoen gå til: http://hitpointgamer.com/?p=582

HF & GL :-)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...