Gå til innhold

valve fyller trademark for...

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Stilig, hvis de gjør dette kun for å være på den sikre siden synes jeg det er rart de ikke gjorde det før, definitivt noe å følge med på, men jeg er alltid skeptisk når det kommer til HL3 og Valve. Prøver å ikke ha for store forhåpninger før jeg får se noe helt hundre prosent håndfast.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Tørr ikkje å håpe, men er det nokon som faktisk veit korleis dette fungerer og kva det betyr? Svært mange seier at trademarks må nyttast innan ei viss tid, altså må Valve annonsere HL3 innan ei viss tid for å ikkje miste dette. Men Valve har jo rettigheitane til HL-namnet uansett, så kvifor dette steget? Nokon som veit noko meir om dette?

Edit: Om ein derimot søker etter Half Life 2 så finn ein ikkje noko, burde ikkje alle spela vere registrert?

Endret av LMH
Lenke til kommentar

Det er nesten helt absurd å tenke på at spelet faktisk kan komme til å bli annonsert, det har jo berre vore ein fjern "draum" så lenge. Eg trur nesten ikkje det er mogleg å ikkje bli skuffa når det eventuelt kjem ut, men sjangeren treng verkeleg dette no, og eg har lyst på ny PC, og det finst ikkje betre grunn til å kjøpe seg noko nytt enn HL3!

Edit: Om ein berre søker på Half-Life på den sida så ser det ut som Half-Life 2 ligg der under nanmet Half-Life, for å svare på mitt eige spørsmål lenger oppe.

Endret av LMH
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...