Mchansern Skrevet 14. november 2013 Del Skrevet 14. november 2013 (endret) Døvt å skrive en skikkelig konkret ønskeliste da. Surprise me. Hjemmelagd eller butikkjøpt, samma fankern! Interesser jeg har, for å peile det mer inn hvis dere står fast: Fotball, fly og alpnt er vel de mest sentrale. Endret 14. november 2013 av Mchansern Lenke til kommentar
Cakenommy Skrevet 14. november 2013 Del Skrevet 14. november 2013 Døvt å skrive en skikkelig konkret ønskeliste da. Pfft. Lenke til kommentar
C.. Skrevet 14. november 2013 Del Skrevet 14. november 2013 (endret) Ønskeliste 2013 Logitech K400 Lagring - Harddisk / minnepenn Alt mulig innenfor data og diverse gadgets Kjøper støtt og stadig RC helikopter på eBay så noe innen for det hadde vært morsomt Blir forøvrig glad for alt samt at det er familie vennlig, men et stor pluss om det er noe innenfor dataverdenen Endret 19. november 2013 av - Rudi Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 15. november 2013 Del Skrevet 15. november 2013 Ønskeliste 2013 - Kontakt! (norsk film fra 1956), DVD - Christopher Tolkien: The Saga of King Heidrek the Wise - Daniel Levitin: This is your brain on music - Olav Orheim: Norske isbreer - Terry Brooks: The Measure of Magic - Brian Froud, Terry Jones: Goblins of the Labyrinth - May-Irene Aasen, Mode Steinkjer, Guttorm Nordø og Anders Giæver: Gutta - På veien med Jokke & Valentinerne - Stylophone - Nips og figurer alà disse: http://bit.ly/vQjRVb - Compact Flash-kort på 32GB eller mer (så raskt som mulig, skal brukes i et DSLR) (om man får det innen oppsatt pris vites ikke) - Vinyler (for musikk jeg hører på, sjekk her. For vinyler jeg har, sjekk her. - Noe hjemmelaget. Det være seg et fingerheklet halskjede, makaronibilder eller et skip på flaske. - Gavekort hos Kitch'n og Norli, og om jeg skulle få en hemmelig nisse i Sør-Trøndelag, gavekort hos Wangsmos Antikvariat. - Stilige skjorter. Jeg har stort tak over utstyret, så å kjøpe noe mindre enn XXL er ikke et sjakktrekk.- Boxere. Jeg er brei over ræva, så å kjøpe noe mindre enn XL er heller ikke et sjakktrekk- Minnepenn på 32 GB (USB 2 / 3) - Falconer: Chapters from a Vale Forlorn (den (japanske) utgaven med "En kungens man" som bonusspor. Har den vanlige) (CD) - Vision Spinner 1300 mAh (sort) Ikke-liste:- Biografier av politikere eller idrettsmenn- Idrettsutstyr- Syntetisk narkotika- Dårlig hasj- Rosa undertøy (jeg har fått både rosa g-string for damer og rosa boksershortser tidligere år, de blir sjelden / aldri brukt)- Rosa skjorter- Buttplug og glidekrem (har det allerede)- Engangsfitte (blir så mye søl)- Andre filmer enn den som er nevnt (oddsen er stor for at jeg allerede har dem)Sånn bortsett fra det blir jeg i grunn glad for hva enn jeg får. Interesser står i profilen, og i tillegg skriver jeg en del om det i lokalavisa på nett (google Vær-Sjur for artiklene). 1 Lenke til kommentar
Latias Skrevet 15. november 2013 Forfatter Del Skrevet 15. november 2013 - Engangsfitte (blir så mye søl) Utdyp. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 15. november 2013 Del Skrevet 15. november 2013 Utdyp. Fikk ei engangsfitte kjøpt på salg på Kondomeriet til jul av en kompis et år, prøvde den ut og det ble et helvetes søl. Noe mer du trenger å vite? 1 Lenke til kommentar
mushi Skrevet 16. november 2013 Del Skrevet 16. november 2013 (endret) Jeg ønsker meg ikke bøker, DVD eller CD. Heller ikke "morsomme" gaver.Liker praktiske ting som kan brukes. Gjerne noe hjemmelaget.Må tenke litt til, oppdater senere. EDIT:Tynne ullsokker eller litt tykkere kosesokker med farger og mønstre i str 38 Pent skjerf som er mørkt i fargen Ett blad Ting med katter på Endret 25. november 2013 av mushi Lenke til kommentar
Latias Skrevet 16. november 2013 Forfatter Del Skrevet 16. november 2013 Fikk ei engangsfitte kjøpt på salg på Kondomeriet til jul av en kompis et år, prøvde den ut og det ble et helvetes søl. Noe mer du trenger å vite? Skulle gjerne likt å vite detaljene, men jeg vet at det finnes barn i denne tråden. 2 Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 16. november 2013 Del Skrevet 16. november 2013 (endret) Og det finnes noe som kalles PM... Endret 16. november 2013 av BirgerCaC Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 16. november 2013 Del Skrevet 16. november 2013 Skulle gjerne likt å vite detaljene, men jeg vet at det finnes barn i denne tråden. Skjenk meg og jeg er din. ;D Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 16. november 2013 Del Skrevet 16. november 2013 Jadda! Me2 vil være med..^^ Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 17. november 2013 Del Skrevet 17. november 2013 Ønsker meg: Ikke han syke fyren som ga bort en bibel i fjor som secret santa Edit: Hva som helst egentlig. Blir storfornøyd uansett, jeg. Tydligvis ikke. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 17. november 2013 Del Skrevet 17. november 2013 Forståelig, men det blir nok bedre i år Noen som vil være takknemlig for gaven din til jula Fikk du gave fra han til slutt? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 17. november 2013 Del Skrevet 17. november 2013 (endret) Ønskeliste.* brente mandler. namanamnamananamnamnamannam* Ds-spill samt ps3spill (ikke bilspill)*Random thing you think I like*Tøffe\morsome skjorter størrelse L\xl*Boxser type Large\xl*Bøker: Helst gode gamle klassikere.* Nammenamme Namnam* Gavekort er always nice* Kokebok, type 25min easy meals eller noe i den duren. Vært kult om det hadde kommet fra tv-kokk.Blir glad for det meste(minus det som står under her)Happy Hunting. Danielzu's Helst ikke-ønskeliste-DVD: Jeg har en enorm samling, så oddsen for at akkurat du kjøper en film jeg allerede ikke eier er slim at best.-Musikk: Har konto på spotifyBiografer: bøker er nice, men jeg hater biografer. Vil helst ikke lese om Eli Hagens liv osv. Ikke fantasy-bøker heller.-Data\nerdeting: Not my cup of tea, har rundt 3-4 minnepenner, og har en pc som knapt fungerer til noe annet enn skriving.data\x-boxspill: Kjør Ps3 om dette er din gaveløsning-Varer fra Kondomeriet: No need to buy from this store-Fantasy.opplegg Endret 18. november 2013 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
Latias Skrevet 17. november 2013 Forfatter Del Skrevet 17. november 2013 Daniel må få denne. It'll make my Christmas. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 17. november 2013 Del Skrevet 17. november 2013 Ingen biografer til meg takk. Lenke til kommentar
G-Man™ Skrevet 17. november 2013 Del Skrevet 17. november 2013 Får vel komme med en liste i år jeg også. Fikk jo akkurat det jeg ønsket meg i fjor av å gjøre det så Ting jeg blir glad for:- Godteri (alltid populært hos meg)- SD kort til mobilen (Samsung Galaxy Note 1) - Blu-ray filmer: - Thor - Captain America - The Avengers - Iron Man 3 - The Hobbit (evt noen form for limited edition) - Noe annet i den stilen Ting jeg ikke blir glad for:- Blir egentlig takknemlig for det meste, bare det ikke er en form for tulle gave Lenke til kommentar
Latias Skrevet 17. november 2013 Forfatter Del Skrevet 17. november 2013 37 påmeldte. Én uke igjen til fristen, vi må passere 60. Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 17. november 2013 Del Skrevet 17. november 2013 Vi får håpe, men IKKE utvid fristen, for da blir det stress i mitt tilfelle ett med å kjøpe gave. Lenke til kommentar
Marinius Skrevet 17. november 2013 Del Skrevet 17. november 2013 Med jeg Kan vel greie å skaffe meg de 20 ish postene som mangler Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå