madammim Skrevet 11. november 2013 Del Skrevet 11. november 2013 Har også meldt meg på Lenke til kommentar
direkte Skrevet 12. november 2013 Del Skrevet 12. november 2013 Jeg blir med i år også Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 12. november 2013 Del Skrevet 12. november 2013 (endret) Bannede brukere: Cognomen Emils. Flabba Hvordan klarer man å bli bannet fra Secret Santa? Har forresten meldt meg på. Endret 12. november 2013 av Dysfuncti Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 12. november 2013 Del Skrevet 12. november 2013 Bannede brukere: Cognomen Emils. Flabba Hvordan klarer man å bli bannet fra Secret Santa? Har forresten meldt meg på. Melder seg på uten å sende gave. 2 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 12. november 2013 Del Skrevet 12. november 2013 Flabba har muligens verdens dårligste erfaring med post i alle dimensjoner. Var på julegave-nivå med henne før, fikk posten min langt utte i januar etter hun sendte den tre-fire ganger eller no.Samt Emils er bare en ''insert name here''. Noe som virkelig var bittert ettersom han fikk en veldig fin gave av nettopp meg. Fikk ikke en takk engang. Lenke til kommentar
fox Skrevet 12. november 2013 Del Skrevet 12. november 2013 Samt Emils er bare en ''insert name here''. Noe som virkelig var bittert ettersom han fikk en veldig fin gave av nettopp meg. Fikk ikke en takk engang. Forståelig, men det blir nok bedre i år Noen som vil være takknemlig for gaven din til jula Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 12. november 2013 Del Skrevet 12. november 2013 Får jeg noen av dere fotballgutta skal jeg sørge for å sende dere noe Chelsea-relatert. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 12. november 2013 Del Skrevet 12. november 2013 (endret) Emils fikk en dvd av Chelsea's gullsesong i Champions League av meg. Fordi jeg er snill. (jeg ønsker ikke noe chelsea-relaterte gaver) Endret 12. november 2013 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 12. november 2013 Del Skrevet 12. november 2013 (endret) Om du finner på å gi meg noe Chelsea relatert vil jeg ha noe tre/papir-basert. Slitsomt å fyre med dvd-er. Endret 12. november 2013 av Mchansern Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 13. november 2013 Del Skrevet 13. november 2013 Kommer det en ønskeliste tråd eller? 2 Lenke til kommentar
C.. Skrevet 13. november 2013 Del Skrevet 13. november 2013 Det vil underveis postes ønskelister i tråden, sjekk om brukeren din har postet en. Dette kan hjelpe deg en god del på veien mot å finne den passende gaven Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 13. november 2013 Del Skrevet 13. november 2013 Ok, så da skal ønskelister postes i DENNE tråden da regner jeg med... Lenke til kommentar
JFM Skrevet 13. november 2013 Del Skrevet 13. november 2013 Skjønner jeg dette rett, så kan en bruker (la oss kalle han bruker 1) få gave fra to brukere (bruker 2 og bruker 3). Da vil det jo bare være en gave igjen (fra bruker 1), hvem får denne? Bruker 2 eller bruker 3? Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 13. november 2013 Del Skrevet 13. november 2013 Skjønner jeg dette rett, så kan en bruker (la oss kalle han bruker 1) få gave fra to brukere (bruker 2 og bruker 3). Da vil det jo bare være en gave igjen (fra bruker 1), hvem får denne? Bruker 2 eller bruker 3? Nei, du får tildelt en bruker du skal kjøpe gave til. Du blir da denne brukerens hemmelige julenisse. Lenke til kommentar
mushi Skrevet 13. november 2013 Del Skrevet 13. november 2013 Skjønner jeg dette rett, så kan en bruker (la oss kalle han bruker 1) få gave fra to brukere (bruker 2 og bruker 3). Da vil det jo bare være en gave igjen (fra bruker 1), hvem får denne? Bruker 2 eller bruker 3? 1 sender til 2 2 sender til 3 3 sender til 1 Lenke til kommentar
CasterAnd Skrevet 13. november 2013 Del Skrevet 13. november 2013 Ønsker meg helt sykt et sett med HTC Headset Max-300. Fant en som solgte det i sverige: http://fyndiq.se/product/281681-headset-max-300-for-htc-one-original/ ellers er det fint mulig å finne det billig på ebay, om man har tid ^^ Oppfordrer folk til å finne ut hva man skal sende med en eneste gang, og til å poste ønskelister ^^ Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 13. november 2013 Del Skrevet 13. november 2013 (endret) Jeg ønsker meg: Headset med en akseptabel lyd Tomme DVDer med helst rundt 8 GB lagring Gavekort fra komplett.no Data gadgets Ellers så må det jeg får være familie vennlig... Endret 1. desember 2013 av BirgerCaC Lenke til kommentar
KristineS Skrevet 13. november 2013 Del Skrevet 13. november 2013 (endret) Så lite kreativ som jeg er poster jeg ønskelista fra i fjor. Har ikke endra meg nevneverdig det siste året, så den stemme fortsatt bra Jeg er virkelig ikke flink på ønskelister. Så da blir det mer ei liste over ting som kanskje kan være noe å gå ut ifra.- Gaven må være noe "familievennlig" da jeg feirer med foreldre og småsøsken.Jeg har ingen konkrete ønsker, men kan jo nevne litt om meg og interesser.- Glad i bøker og leser mye. Da spesielt fantasy(ASoIaF og LotR/Hobbiten topper lista)- Glad i dyr, og jobber på gård og holder på med hest og ridning- Holder på med en del forskjellig håndarbeid. Både strikking, hekling, sying og scrapbooking- Veldig glad i å bake! Og ekstra moro med pynting av kaker og cupcakes - Puslespill(minst 1000 brikker) og brettspill er også stas =) Håper noe av dette kan være til hjelp for en evt. nisse Endret 25. november 2013 av KristineS Lenke til kommentar
Cakenommy Skrevet 13. november 2013 Del Skrevet 13. november 2013 (endret) Ønskeliste: Løftehansker. Kan kjøpes her; http://www.x-life.no/products/pro-lifting-glove Bøker:- Brødrene Karamazov, Fyodor Dostoevsky- Idioten, Fyodor Dostoevsky- Demoner, Fyodor Dostoevsky- Siddartha, Hesse Herman- Mengele Zoo, Gert Nygårdshaug- The Alchemist, Paulo Coelho- The Hitchhiker's Guide to the Galaxy, Douglas Adams- Requiem for a Dream, Hubert Selby Jr. - Trainspotting, Irvine Welsh- A Clockwork Orange, Anthony BurgessForetrekker å lese bøkene mine på engelsk. Treningstøy; Topper og tights, strl S. Tegner og maler litt på fritiden, så hadde satt pris på pensler, oljemaling ol. Pick and choose. Mulig at jeg oppdaterer listen etterhvert. Endret 14. november 2013 av Cakenommy 1 Lenke til kommentar
2ore Skrevet 13. november 2013 Del Skrevet 13. november 2013 (endret) Ønsker meg: Ikke han syke fyren som ga bort en bibel i fjor som secret santa Edit: Hva som helst egentlig. Blir storfornøyd uansett, jeg. Endret 14. november 2013 av Spleen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå