Latias Skrevet 5. november 2013 Forfatter Del Skrevet 5. november 2013 Jeg kan avsløre så mye som at jeg ikke er like feminin som det Sjur har vært på enkelte av bildene sine i RPP. Tolk det som dere vil. Lenke til kommentar
Lars1998 Skrevet 5. november 2013 Del Skrevet 5. november 2013 Shemale. Hvorfor skriver du det her? Du er ikke på lekeplassen her på forumet nå altså, du er i en Secret Santa 2013 post 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 5. november 2013 Del Skrevet 5. november 2013 Ikke fått. Står heller ikke som påmeldt Greit nok at Latias har tatt på seg ansvaret for SS i år også, men blir litt vell mye arbeid om han skal sende ut invitasjoner til alle på forumet også. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 5. november 2013 Del Skrevet 5. november 2013 Hvorfor skriver du det her? Du er ikke på lekeplassen her på forumet nå altså, du er i en Secret Santa 2013 post Tråden ligger i "sosialt", og Secret Santa har til formål å bedre det sosiale miljøet på forumet. Det er da rimelig med en viss takhøyde og dermed rom for litt småprat. Om du er uenig står du fritt til å rapportere. Å diskutere (påståtte) regelbrudd i en tråd er ikke måten å gjøre det på (eller tillatt...) 3 Lenke til kommentar
mushi Skrevet 5. november 2013 Del Skrevet 5. november 2013 Greit nok at Latias har tatt på seg ansvaret for SS i år også, men blir litt vell mye arbeid om han skal sende ut invitasjoner til alle på forumet også. Her gikk det litt kjapt i svingene for min del Lenke til kommentar
Lars1998 Skrevet 5. november 2013 Del Skrevet 5. november 2013 Tråden ligger i "sosialt", og Secret Santa har til formål å bedre det sosiale miljøet på forumet. Det er da rimelig med en viss takhøyde og dermed rom for litt småprat. Om du er uenig står du fritt til å rapportere. Å diskutere (påståtte) regelbrudd i en tråd er ikke måten å gjøre det på (eller tillatt...) Den ligger i ''sosialt'', det vet jeg ja Og det jeg skrev var ikke ment for å klage altså, var mer ment på en sarkastisk måte. Så har ingen grunn til å rapportere det, nei.. Men bare lurte på hvorfor de skriver ord som ''Shemale'' i denne posten selv om den ligger i ''Sosial''. Lenke til kommentar
hurdava Skrevet 6. november 2013 Del Skrevet 6. november 2013 Hvorfor må man ha 250 posts og ha vært registrert i 6 måneder for å kunne delta? Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 6. november 2013 Del Skrevet 6. november 2013 (endret) Hvorfor må man ha 250 posts og ha vært registrert i 6 måneder for å kunne delta?Fordi nye/lite aktive brukere har mindre å tape på å droppe hele greia etter å ha meldt seg på. Endret 6. november 2013 av Herr Brun 1 Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 6. november 2013 Del Skrevet 6. november 2013 Det er for at man ikke bare skal registrere seg på forumet for å bli med i Secret Santa. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 6. november 2013 Del Skrevet 6. november 2013 Hvorfor må man ha 250 posts og ha vært registrert i 6 måneder for å kunne delta? Vi stoler ikke på deg. 5 Lenke til kommentar
Latias Skrevet 9. november 2013 Forfatter Del Skrevet 9. november 2013 Må bare spørre, er den kunngjøringen man finner i hver kategori synlig for dere eller ikke? Har ikke kommet en eneste påmelding etter at jeg la den ut. Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 9. november 2013 Del Skrevet 9. november 2013 Den er synlig for meg hvis jeg ser etter, men ellers så er det ikke noe man før øye på med en gang, men synelig er den i min nettleser hvis det var det du lurte på. Lenke til kommentar
Netrum Skrevet 9. november 2013 Del Skrevet 9. november 2013 Ser ingen kunngjøring noen plass. Må ha skjedd noe rart med den. Lenke til kommentar
fox Skrevet 9. november 2013 Del Skrevet 9. november 2013 Må bare spørre, er den kunngjøringen man finner i hver kategori synlig for dere eller ikke? Har ikke kommet en eneste påmelding etter at jeg la den ut. Det er veldig lite synlig, vanskelig å skille den fra andre tråder. La ikke merke til det før du nevnte det, derfor måtte jeg dobbelsjekke om det er der og det gjør det. Men ikke veldig synlig vil jeg si. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 9. november 2013 Forfatter Del Skrevet 9. november 2013 Samme kunngjøring pleide å skaffe 35-40 påmeldinger på få dager, så dette var merkelige saker. Den må ha fått en langt mindre synlig plassering under en av de nyere forumoppgraderingene. Ser ingen kunngjøring noen plass. Må ha skjedd noe rart med den. Gå til f.eks. OT-baren og skriv inn secret santa etter at du trykker Ctrl/Cmd + F. Lenke til kommentar
Rankiz Skrevet 10. november 2013 Del Skrevet 10. november 2013 Kunngjøringen er meget god synlig nå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå