Gå til innhold

Secret Santa 2013 - Gi en julegave til en forumbruker!

Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Ikke fått. Står heller ikke som påmeldt

Greit nok at Latias har tatt på seg ansvaret for SS i år også, men blir litt vell mye arbeid om han skal sende ut invitasjoner til alle på forumet også.

Lenke til kommentar

Hvorfor skriver du det her? Du er ikke på lekeplassen her på forumet nå altså, du er i en Secret Santa 2013 post :p

Tråden ligger i "sosialt", og Secret Santa har til formål å bedre det sosiale miljøet på forumet. Det er da rimelig med en viss takhøyde og dermed rom for litt småprat.

Om du er uenig står du fritt til å rapportere. Å diskutere (påståtte) regelbrudd i en tråd er ikke måten å gjøre det på (eller tillatt...)

• Liker 3
Lenke til kommentar

Tråden ligger i "sosialt", og Secret Santa har til formål å bedre det sosiale miljøet på forumet. Det er da rimelig med en viss takhøyde og dermed rom for litt småprat.

Om du er uenig står du fritt til å rapportere. Å diskutere (påståtte) regelbrudd i en tråd er ikke måten å gjøre det på (eller tillatt...)

Den ligger i ''sosialt'', det vet jeg ja :) Og det jeg skrev var ikke ment for å klage altså, var mer ment på en sarkastisk måte. Så har ingen grunn til å rapportere det, nei.. Men bare lurte på hvorfor de skriver ord som ''Shemale'' i denne posten selv om den ligger i ''Sosial''.

Lenke til kommentar

Må bare spørre, er den kunngjøringen man finner i hver kategori synlig for dere eller ikke? Har ikke kommet en eneste påmelding etter at jeg la den ut.

Det er veldig lite synlig, vanskelig å skille den fra andre tråder. La ikke merke til det før du nevnte det, derfor måtte jeg dobbelsjekke om det er der og det gjør det. Men ikke veldig synlig vil jeg si.

Lenke til kommentar

Samme kunngjøring pleide å skaffe 35-40 påmeldinger på få dager, så dette var merkelige saker. Den må ha fått en langt mindre synlig plassering under en av de nyere forumoppgraderingene.

Ser ingen kunngjøring noen plass.

Må ha skjedd noe rart med den.

Gå til f.eks. OT-baren og skriv inn secret santa etter at du trykker Ctrl/Cmd + F.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...