Gå til innhold

Secret Santa 2013 - Gi en julegave til en forumbruker!

Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Bedre seint enn aldri, Edge :p.

Så, Latias. Når lager du SS14-tråden? Trenger ny link i signaturen.

Skal vi si 1. oktober? Blir nok en hektisk høst for min del, men SS må jeg bare rydde plass til. Det har blitt en viktig forumtradisjon.

Må bare beklage til alle som ikke har fått svar på PM angående SS. Jeg har garantert den mest kaotiske innboksen noensinne og har mistet oversikten fullstendig.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Skal vi si 1. oktober? Blir nok en hektisk høst for min del, men SS må jeg bare rydde plass til. Det har blitt en viktig forumtradisjon.

Må bare beklage til alle som ikke har fått svar på PM angående SS. Jeg har garantert den mest kaotiske innboksen noensinne og har mistet oversikten fullstendig.

Synes du bør banne 1982kims for å ikke ha gitt gave grunnet "jeg fikk ikke gave selv, så hvorfor skal jeg gi?".

• Liker 3
Lenke til kommentar

Synes du bør banne 1982kims for å ikke ha gitt gave grunnet "jeg fikk ikke gave selv, så hvorfor skal jeg gi?".
Hva?

Så det da denne vedkommende har gjort, er å rett og slett vente for å se om h*n mottar pakke, før h*n drar ut å kjøper en?

Dette var usportslig oppførsel om jeg kan kalle det for det.

Fristen var vel 12 desember eller noe, pluss man kunne regne med 4-5 dager postgang siden det var jul, så da er man rundt 16-17 desember? Blir rett og slett for dumt egentlig.

• Liker 2
Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...
Gjest Bruker-292501

Jeg håper jeg kan bli med på dette neste år, har en del ting jeg ikke har behov for som jeg gledelig ville gitt vekk:) Men hadde vansker med å skjønne hvordan dette oppsettet fungerer?

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501

Man melder seg på, venter til påmeldingsfristen har gått ut, får tildelt en annen forumbruker, og kjøper en gave som vedkommende har lyst på, trenger eller passer til han/henne.

Dette er ikke stedet for å gi bort gammelt ræl...

Når man får det gratis burde man jo bare være glad man får noe i det hele tatt:) Og det er ikke gammelt ræl jeg har

Lenke til kommentar

Man melder seg på, venter til påmeldingsfristen har gått ut, får tildelt en annen forumbruker, og kjøper en gave som vedkommende har lyst på, trenger eller passer til han/henne.

Helt enig. Man har jo faktisk en ønskeliste å forholde seg til, stort sett. Og nei, meningen med dette opplegget er ikke å gi bort gratis ting, det handler om å glede andre med ting de ønsker seg til jul.
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501

Helt enig. Man har jo faktisk en ønskeliste å forholde seg til, stort sett. Og nei, meningen med dette opplegget er ikke å gi bort gratis ting, det handler om å glede andre med ting de ønsker seg til jul.

Det er jo det man gjør, man gir vekk gratis ting. Man får jo det gratis så da burde man bare være glad. Kan ikke begynne å kjøpte iphone 5 og vaskemaskiner osv til helt fremmede folk

Lenke til kommentar

Det er jo det man gjør, man gir vekk gratis ting. Man får jo det gratis så da burde man bare være glad. Kan ikke begynne å kjøpte iphone 5 og vaskemaskiner osv til helt fremmede folk

Nå er det heller ingen som sier at du skal kjøpe en telefon. Hvis du leser førstepost hvor all informasjon man trenger og vite står ser du at minstepris for gaven er 100,- og makspris er 300,- så da skal det godt gjøres å få tak i en iPhone 5 ;)

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501

Nå er det heller ingen som sier at du skal kjøpe en telefon. Hvis du leser førstepost hvor all informasjon man trenger og vite står ser du at minstepris for gaven er 100,- og makspris er 300,- så da skal det godt gjøres å få tak i en iPhone 5 ;)

Så det er ingen som vil ha filmer eller spill? Har ekstra av slike tinge jeg gjerne kunne gitt vekk, ikke søppel men ting jeg har to av og noe jeg ikke vil ha:) Men jeg kan heller ta det en annen tråd og lage en slik konkurransen hvor premien blir en surprise pack:) Jeg elsker å gi:)

Fikk alle gaver denne gang? Jeg meldte meg som trøstegavegiver men fikk aldri melding om å sende til noen

Hva vil det si å være trøstegavegiver?

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501

Å gi trøstegave til de som ikke fikk tilsendt pakke

Beste trøste gaven ville vært et kort hvor det står hvor mye jeg bryr meg om deg :blush:

Lenke til kommentar
  • 3 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...