BigJaffa Skrevet 2. januar 2014 Del Skrevet 2. januar 2014 (endret) Skal hente min pakke i dag ------------------------------------------------------- Tusen takk til min SS (Marinius) for den fantastisk supre gaven Du kunne ikke ha funnet noe bedre Endret 2. januar 2014 av BigJaffa 2 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 2. januar 2014 Del Skrevet 2. januar 2014 Byttet min kokebok(vi hadde den allerede) mot en annen kokebok. ^^ Lenke til kommentar
Marinius Skrevet 3. januar 2014 Del Skrevet 3. januar 2014 Skal hente min pakke i dag ------------------------------------------------------- Tusen takk til min SS (Marinius) for den fantastisk supre gaven Du kunne ikke ha funnet noe bedre Så bra du ble fornøyd Fikk ikke lov å skrive så mye på lappen... Men jeg har ihvertfall utallige timer med familie og venner på dette spillet, så håper du også kan få det Takker min SS for gaven! Skjorten satt som støpt Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 5. januar 2014 Del Skrevet 5. januar 2014 Har fått pakke! Blodflytingen er avlyst. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 5. januar 2014 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2014 Har vært fraskilt fra Macen de siste dagene, så jeg har ikke hatt muligheten til å legge ut lista før nå. Her er den. Navn Fått gave? 1 Sexylubb1 Ja 2 Nudelpus Ja 3 Mchansern Ja 4 Danielzu Ja 5 Fox Ja 6 Herr Brun Ja 7 Datasmurf Ja 8 Spleen Ja 9 HedvigR Ja 10 Jarmo Ja 11 CasterAnd Ja 12 Star Fox Tja? 13 Therawyn Ja 14 Magnusalex Ja 15 uTukt Ja 16 Ares NOR Ja 17 Netrum Ja 18 Fasit Ja 19 mushi Ja 20 ChristofferRudi Ja 21 BirgerCaC Ja 22 noctua_nh-d14 Ja 23 Anvlaibar Ja 24 Spitfire396 Ja 25 KristineS Ja 26 BuerN0R Ja 27 Xprez Ja 28 MFS Ja 29 the_last_nick_left Ja 30 iL Sephiroth Ja 31 direkte Ja 32 CastleLord Ja 33 madammim Ja 34 Datafriken Ja 35 G-Man Ja 36 traskas waits for alice Ja 37 Marinius Ja 38 BigJaffa Ja 39 knottsau Ja 1 edge Ja 2 J. Verlander Ja 3 Weeb91 Ja 4 Coffey Ja 5 pondus1337 Nei 6 1982kims ? 7 Bork Laser Nei 8 igxx Nei 9 Dragen Ja 10 Wackee Ja 11 mhsalangli Ja 1 Rudde93 Ja 2 IceBlitz Ja 52 påmeldte. 1 sendte til 2; 2 til 3; 39 til 1. De to aller nederste sendte til hverandre. 4-5 stykker har ikke fått, eller som ikke har meldt ifra i tråden. Gidder ikke å mase over PM, så de som ikke gir lyd i tråden antar jeg har fått. 1 Lenke til kommentar
Kea Skrevet 5. januar 2014 Del Skrevet 5. januar 2014 Da må jeg si tusen hjertelig takk til deg, Star Fox! Vet ikke om du har lest tidligere i tråden, men jeg ble veldig fornøyd! Elsker boken, et flott valg. Lenke til kommentar
Emily1 Skrevet 5. januar 2014 Del Skrevet 5. januar 2014 Har fått pakke! Blodflytingen er avlyst. Hvilken av dem fikk du?? Hadde gledet meg litt til forumkrig jeg da... I'm number one! <3 Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 5. januar 2014 Del Skrevet 5. januar 2014 Hvilken av dem fikk du?? Hadde gledet meg litt til forumkrig jeg da... Fikk en norgespakke fra deg! Vet ikke hva det er i den, men skal hentes i morgen. Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 5. januar 2014 Del Skrevet 5. januar 2014 I'm number one! Bitch, I'm number one. Lenke til kommentar
IceBlitz Skrevet 5. januar 2014 Del Skrevet 5. januar 2014 Bitch, I'm number one. Haha Så tilfeldig at det ble til hverandre vi sendte Får du like god nytte av gaven som jeg har fått av din? Håper det var en gadget du kunne like Jeg syntes gaven din var helt topp, takk skal du ha Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 5. januar 2014 Del Skrevet 5. januar 2014 Haha Så tilfeldig at det ble til hverandre vi sendte Får du like god nytte av gaven som jeg har fått av din? Håper det var en gadget du kunne like Jeg syntes gaven din var helt topp, takk skal du ha Bra å høre du likte den Ja hadde faktisk en tidligere som er ødelagt, så slik brukes støtt og stadig Takker. Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 5. januar 2014 Del Skrevet 5. januar 2014 4-5 stykker har ikke fått, eller som ikke har meldt ifra i tråden. Gidder ikke å mase over PM, så de som ikke gir lyd i tråden antar jeg har fått. igxx har fått, har snakka med han Lenke til kommentar
magnusalex Skrevet 5. januar 2014 Del Skrevet 5. januar 2014 Har ikke klart å gjette fram til hvem du er, dog. Så om du vil kan du avsløre deg, eller la meg undre fram til listen kommer! Hei hei Altså, det er jo opp til hver og én om de vil avsløre seg, men det kan jo bli mellom den som fikk gave og den som sendte. Jeg velger å ikke gjøre det til listen kommer ut. Litt fordi jeg er flau fordi jeg gjorde en feil og kjøpte noe annet enn det jeg trodde jeg kjøpte. Så det VAR deg, ja! Hadde en liten misstanke litt tidligere i tråden, pluss at jeg så at det var et jentenavn på avsender-feltet. Ikke vær flau! De har kommet til god nytte allerede Lenke til kommentar
CastleLord Skrevet 5. januar 2014 Del Skrevet 5. januar 2014 Takker for gaven direkte!Jeg har ikke fått lest mye i boka, men det jeg har lest så langt har vært svært interessant. Perfekt valgt med andre ord.Og jeg er glad gaven falt i smak madam mim, håper og gåtene falt noe i smak.(Gåten bakpå lappen var forøvrig forum navnet mitt skrevet med en Japansk/Arabisk blanding. (Castle på Japansk ført deretter Lord på Arabisk)) Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 5. januar 2014 Del Skrevet 5. januar 2014 (endret) Takker for gaven the_last_nick_left med Slipp Jimmy Fri og Up på Blu-Ray Har sett Up og den var kanon! Endret 5. januar 2014 av iL Sephiroth Lenke til kommentar
igxx Skrevet 5. januar 2014 Del Skrevet 5. januar 2014 Ja, har fått pakke beklager at jeg ikke har sagt noe xD Lenke til kommentar
Kea Skrevet 6. januar 2014 Del Skrevet 6. januar 2014 Hei hei Så det VAR deg, ja! Hadde en liten misstanke litt tidligere i tråden, pluss at jeg så at det var et jentenavn på avsender-feltet. Ikke vær flau! De har kommet til god nytte allerede Jeg er glad de falt i smak, men det var jo ordentlige hansker jeg ville kjøpe. Håper de holder hendene dine varme da, i det minste. Det jeg EGENTLIG ville kjøpe til deg var sjokolade, et Bioshock Infinite brettspill og Unit 13. Men dessverre kunne ikke Amazon lenger shippe dem hit når jeg fikk penger. Og det hadde blitt altfor dyrt å kjøpe de få andre stedene det var tilgjengelig. Veldig synd, for det tror jeg du hadde blitt veldig glad for. Lenke til kommentar
magnusalex Skrevet 6. januar 2014 Del Skrevet 6. januar 2014 Ikke tenk på det! Jeg er mye utendørs, så det passet bra - og de gjør jobben sin Takk igjen! Lenke til kommentar
Datafriken Skrevet 6. januar 2014 Del Skrevet 6. januar 2014 Ble kjempe fornøyd med gaven min, Blu-ray film og minnekort til mobilen Skal få postet SS gaven min på nytt igjen i dag, så forhåpentligvis kommer den frem en av juledagene. Så bra , bare hyggelig 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå