Emily1 Skrevet 19. oktober 2013 Del Skrevet 19. oktober 2013 Må du ha etternavn også eller holder fornavn og mellomnavn? 1 Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 19. oktober 2013 Del Skrevet 19. oktober 2013 Jeg er med i år også. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 19. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 19. oktober 2013 Må du ha etternavn også eller holder fornavn og mellomnavn? Hvis du tror at postmannen greier å levere riktig uten et etternavn, da er det bare å kjøre på. 1 Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 19. oktober 2013 Del Skrevet 19. oktober 2013 Må du ha etternavn også eller holder fornavn og mellomnavn? Eh, du veit at folk skal sende ting i posten til deg? 5 Lenke til kommentar
Netrum Skrevet 19. oktober 2013 Del Skrevet 19. oktober 2013 Meldte meg på eg og. Synes dette er et meget bra tiltak Lenke til kommentar
Datafriken Skrevet 20. oktober 2013 Del Skrevet 20. oktober 2013 Henger meg på i år også =) Lenke til kommentar
Datafriken Skrevet 20. oktober 2013 Del Skrevet 20. oktober 2013 Mhm. Denne: "Det er ikke lov å sende gaver som er politisk eller religiøst motivert med mindre man er bombesikker på at mottakeren ønsker seg det." Ble mye kaos med han ene som fikk Bibelen i fjor. Var jo ikkr akkurat Bibelen som kom da men . Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 20. oktober 2013 Del Skrevet 20. oktober 2013 Er selvfølgelig med i år og Lenke til kommentar
Spitfire396 Skrevet 20. oktober 2013 Del Skrevet 20. oktober 2013 Reddit har også en btw, men er vel mye mer risiko og kvalme der. Lenke til kommentar
fox Skrevet 20. oktober 2013 Del Skrevet 20. oktober 2013 Reddit har også en btw, men er vel mye mer risiko og kvalme der. Egentlig ikke, risiko der er like mye som her vil jeg anta. Hvis du søker rundt reddit secret santa da vil du fort finne ut at de fleste har fått gavene sine. Som her i diskusjon.no Lenke til kommentar
Wackee Skrevet 22. oktober 2013 Del Skrevet 22. oktober 2013 Er med i år også! :-) Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 3. november 2013 Del Skrevet 3. november 2013 okMen det er bare Latias og den som skal sende til deg som får navn og adresse:) Jeg skal nok være med i år og. Fikser påmelding snart. Er ikke påmeldingsfrist litt sent? To uker er ikke så mye tid å ordne gave på om man vil gjøre seg litt flid men er travel. Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 3. november 2013 Del Skrevet 3. november 2013 Enig med at det er litt kort tid med å kjøpe en gave. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 3. november 2013 Forfatter Del Skrevet 3. november 2013 Er femten dager virkelig så lite? Vi har hatt noenlunde identiske frister de siste årene. Kan eventuelt korte den ned med et par dager hvis flere ønsker det. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 3. november 2013 Forfatter Del Skrevet 3. november 2013 Fikk nettopp en påmelding fra en kar med totalt 18 profilvisninger og ett innlegg (som forresten har blitt slettet). Ser lovende ut. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå