Gå til innhold

Secret Santa 2013 - Gi en julegave til en forumbruker!


Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Altså, det er jo opp til hver og én om de vil avsløre seg, men det kan jo bli mellom den som fikk gave og den som sendte. Jeg velger å ikke gjøre det til listen kommer ut. Litt fordi jeg er flau fordi jeg gjorde en feil og kjøpte noe annet enn det jeg trodde jeg kjøpte. :p

Lenke til kommentar

Litt treg å svare her, men travelt i jula med både familiebesøk og reising så det er vel forståelig.

 

I den pent innpakkede gaven (bilde lagt ved tidligere innlegg) så fikk jeg en slik en
gadgetsifu-powerocks-stone-2-5200mah-gad

 

Dette er en "strømbank", et type batteri som du lader opp og har med deg, slik at du kan lade mobilen/nettbrettet/whatever når som helst! Jeg har allerede brukt den masse, og det var en perfekt gave. Klager nesten daglig over dårlig batterikapasitet på mobilen, så dette er gull verdt. Aldri tenkt på at det finnes engang.

 

Fikk også et brev der det sto hvorfor jeg fikk gaven, og som forklarte at det plastikk-snøflaket som var på gaven faktisk er 3D-printet av SS-en selv! Veldig stilig!

 

 

Har ikke klart å gjette fram til hvem du er, dog. Så om du vil kan du avsløre deg, eller la meg undre fram til listen kommer!

 

Takk for gaven SS, who you ever might be.

Heli ble en stor-hit.

Iom at jeg ikke ga noen hint whatsoever kan jeg vel avsløre at det var jeg som sendt den! Glad den ble satt pris på. Du hadde ingen ønskeliste, så prøvde å ta noe hvem som helst kan like.

Har slikt helikopter selv, og det er gøy å ta fram innimellom :p.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

snip...

Iom at jeg ikke ga noen hint whatsoever kan jeg vel avsløre at det var jeg som sendt den! Glad den ble satt pris på. Du hadde ingen ønskeliste, så prøvde å ta noe hvem som helst kan like.

 

Har slikt helikopter selv, og det er gøy å ta fram innimellom :p.

TAKK FOR GAVEN :)

 

En kamerat av meg har lik, og den har blitt faktisk brukt daglig i helikopterkrig i hans stue.

Gaven hadde like dårlig med hint som jeg gav med min gave, så kan ikke klage på den :).

 

Jeg hadde faktisk ikke noe jeg veldig ønsket meg, så syntes det var mere spennende uten ønskeliste. Følte også selv meg litt "tvunget" til å kjøpe noe på listen når min SS hadde det :)

 

Jeg satt faktisk å funderte på om gaven var igjennom tenkt eller ikke, mtp. jeg mener å huske jeg i det siste har skrevet noe om at jeg ønsker å studere informatikk og robotikk, så at du kanskje tenkte gaven var relevant :)

 

Min gjett før jeg åpnet, selv om det var ganske random gjetting, var en Final Fantasy figur. Merket på esken at det var en boks med sånn gjennomsiktig side, veldig typisk med sånne type figurer og lignende. Også er sikkert 50 av mine post om at FF er et konge spill. Så "that was my guess before opening". Men uten tvil mere fornøyd når jeg så heli :D

Endret av Ares NOR
Lenke til kommentar

Hei. Tenkte det var på tide å melde i fra her :)

 

Har fått gaven min, men har dessverre ikke åpnet den enda.

Jeg skulle tilbringe julaften og påfølgende to juledager med familien og da jeg reiste fra huset mitt klarte jeg seff å glemme den, sammen med diverse andre ting også.

 

Men jeg reiser hjem i dag og GLEDER meg til å åpne :D

Lenke til kommentar

min ss skrev returadressen på pakken så når jeg hadde pakket ut gaven så fant jeg nr på 1881 å sendte han en takke-sms. men jeg vet ikke hva nicket hans er her

 

fikk en oppladbar, portabel høyttaler, en usbhub som ser ut som en kassett og en usb-vifte med lys. siden jeg bruker laptop på hybeln så passer dette bra, foruten viften da den bråker endel

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...