Heddy Skrevet 25. desember 2013 Del Skrevet 25. desember 2013 Ouch! Meningen var forresten å pakke den inn et respektabelt papir, men pakken min kom såpass sent at jeg umiddelbart sendte pakken noen få minutter etter at jeg hentet den på posten i frykt om at den kom for sent. Meeeeeeeeeeeen digg at den falt i smak likevel!! Haha, får alltid noen andre til å titte litt først i tilfelle den ikke er pakka inn! Bra jeg gjorde det Og den falt selvfølgelig kjempemye i smak! Lenke til kommentar
Kea Skrevet 25. desember 2013 Del Skrevet 25. desember 2013 Skjer med at folk avslører seg allerede her inne? Er da ikke noe gøy å vite med én gang hvem som sendte til hvem? 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 25. desember 2013 Del Skrevet 25. desember 2013 Vi tenner på det. Lenke til kommentar
Emily1 Skrevet 25. desember 2013 Del Skrevet 25. desember 2013 (endret) Men hva har du fått?Noe veldig, veldig skittent. Edit: hehe neida, fikk en kjempegod lommekniv! Akkurat det jeg trengte :-D Endret 25. desember 2013 av Nudelpus Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 25. desember 2013 Del Skrevet 25. desember 2013 Noe veldig, veldig skittent. Edit: hehe neida, fikk en kjempegod lommekniv! Akkurat det jeg trengte :-D Her ser vi oppstarten av en crime wave som generasjoner kommer til å snakke om. Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 25. desember 2013 Del Skrevet 25. desember 2013 fikk ikkeno gave Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 25. desember 2013 Del Skrevet 25. desember 2013 (endret) Gaven var midt i blinken, så tusen takk Tar gjerne imot boktipset, så kan eg sjå om eg får tak i den i Bergen :-)Ranger's Apprentice 1-2 (samleutgave) og 3-4 (samleutgave), av John Flanagan. De fire første bøkene er egentlig en fortelling. Endret 25. desember 2013 av Dragen Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 25. desember 2013 Del Skrevet 25. desember 2013 Jeg fikk 2 Blu-Ray filmer! Slipp Jimmy Fri Se opp Takker og bukker for disse! Passet meg ypperlig Lenke til kommentar
Star Fox Skrevet 25. desember 2013 Del Skrevet 25. desember 2013 Har hørt at gaven min er på veg, så blir gaveåpning i romjula også. Epic! Lenke til kommentar
Weeb91 Skrevet 25. desember 2013 Del Skrevet 25. desember 2013 Håper nisseungen min ble fornøyd med gaven, eller at han i det hele tatt fikk den. Har ikke sett noe til h*n innpå her enda :-/ Lenke til kommentar
No Matter What You Say Skrevet 25. desember 2013 Del Skrevet 25. desember 2013 JEg har ingen anelse om hvem som sendte meg en kasse med verktøy, men jeg er rimelig fornøyd med den. Tusen takk 3 Lenke til kommentar
code Skrevet 26. desember 2013 Del Skrevet 26. desember 2013 Takk for gaven SS, who you ever might be. Heli ble en stor-hit. Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 26. desember 2013 Del Skrevet 26. desember 2013 Kanskje regel for neste år: "Avsender skal[/b] legge med lapp som forteller hvem som har sendt gaven."? Passe irriterende å ikke vite hvem som har sendt gave til meg. Lenke til kommentar
Mathmus Skrevet 26. desember 2013 Del Skrevet 26. desember 2013 (endret) Kanskje regel for neste år: "Avsender skal[/b] legge med lapp som forteller hvem som har sendt gaven."? Passe irriterende å ikke vite hvem som har sendt gave til meg. Jula er her og både du og mottakeren har mottatt deres gaver. Kom innom tråden, ønsk hverandre god jul og fortell litt om gaven din. Ikke røp hvem du sendte til, la mottakeren selv prøve seg frem. Rundt nyttår vil jeg legge ut en liste over hvem som sendte til hvem. Endret 26. desember 2013 av Mathmus 2 Lenke til kommentar
Emily1 Skrevet 26. desember 2013 Del Skrevet 26. desember 2013 Jeg vil vite hvem som har meg!! xD Lenke til kommentar
Kea Skrevet 26. desember 2013 Del Skrevet 26. desember 2013 Kanskje regel for neste år: "Avsender skal[/b] legge med lapp som forteller hvem som har sendt gaven."? Passe irriterende å ikke vite hvem som har sendt gave til meg. Jeg biter på. Det heter Secret Santa, ikke obvious Santa eller Santa. POENGET er at det skal være hemmelig. 6 Lenke til kommentar
magnusalex Skrevet 26. desember 2013 Del Skrevet 26. desember 2013 Hele poenget er jo at det SKAL være hemmelig. Jeg hadde helst sett at det ikke ble lagt ut noen liste i det hele tatt, egentlig. Jeg fikk forresten et par "first layer" hansker (til å ha inne i andre hansker, slik at det blir flere lag og dermed varmere) - og er fornøyd med det! Fiffig innpakning også Takk, nissen! 1 Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 26. desember 2013 Del Skrevet 26. desember 2013 Hele poenget med secret santa er at man ikke skal kunne påvirke gavevalget. Når gaven er gitt, så er det lite man kan gjøre for å påvirke valget. 1 Lenke til kommentar
Kea Skrevet 26. desember 2013 Del Skrevet 26. desember 2013 (endret) Nei, poenget er spenningen med hvem som ga til hvem. Endret 26. desember 2013 av Therawyn 2 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 26. desember 2013 Del Skrevet 26. desember 2013 Kommer an på, gjør brukeren noe ut av gaven(småhint, julekort osv) så trenger man ikke å røpe.Men ligger det ''kun'' en pakke og ingenting rundt det så er det ikke så ille å fortelle. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå