mushi Skrevet 24. desember 2013 Del Skrevet 24. desember 2013 Aw, gud!!! Min secret santa er ikke ei jente likevel, hahahh! Verdens søteste brev da, herregud hele familien var superspente(de trodde det var kjærlighetsbrev fra en hemmelig beundrer)! Elsket gaven, den er perfekt! Tusen takk verdens søteste Secret Santa! <333 Men hva har du fått? 1 Lenke til kommentar
fox Skrevet 24. desember 2013 Del Skrevet 24. desember 2013 Var virkelig ikke det som skulle være gaven din hadde bestilt Arsenal-dvd og no snowboard-greie. men kom ikke frem, så da ble det hurtigkjøp for at gaven skulle komme frem i tide. :\ Du fikk mario-sopp da. Godt med litt ekstra liv i blant. Haha, den er god. Du kunne jo ja sendt PM el noe om utsettelse. Men takk for omtanken likevel! ja, den soppen liker jeg! Kul sopp ♥ Lenke til kommentar
J. Verlander Skrevet 24. desember 2013 Del Skrevet 24. desember 2013 Takk for fine sokker SS Lenke til kommentar
medlem-156941 Skrevet 24. desember 2013 Del Skrevet 24. desember 2013 Takk for bok! Er det du Xprez som er min SS? Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 24. desember 2013 Del Skrevet 24. desember 2013 Glemte (åpne) min i Bergen jeg. Jaja. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 24. desember 2013 Del Skrevet 24. desember 2013 Jeg fikk Studentkokeboken. Haha, skulle vært en mer gjennomført gave men hadde eksamen dagen etter så jeg fikk raske sammen noe kjapt. Men håper boken kan brukes! Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 24. desember 2013 Del Skrevet 24. desember 2013 Så det var Daniel du tenkte på da du var hos hu dama? Kinky! Tusen takk for den sorte Spinner-en jeg fikk, kjære løyndomsnisse. Lenke til kommentar
madammim Skrevet 24. desember 2013 Del Skrevet 24. desember 2013 Tusen takk for gaven Ble kjempe godt mottatt og er i bruk fra 1. stund Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 24. desember 2013 Del Skrevet 24. desember 2013 Haha, skulle vært en mer gjennomført gave men hadde eksamen dagen etter så jeg fikk raske sammen noe kjapt. Men håper boken kan brukes! Den skal nok få settes i god bruk Lenke til kommentar
knottsau Skrevet 24. desember 2013 Del Skrevet 24. desember 2013 Jeg fikk tøffler som jeg hadde på ønskelista. Veldig godt valg av den som kjøpte, var akkurat sånn type jeg ville ha i tillegg fikk jeg sjokolade, sokker og lys for å ha på nøkkelen. Takk for gaven til den som sendte, ble veldig fornøyd Lenke til kommentar
C.. Skrevet 24. desember 2013 Del Skrevet 24. desember 2013 (endret) Tusen takk for en strålende gave fra min SS! Jeg er veldig fornøyd med nytt RC Helikopter og sjokolade Et av de bedre jeg har hatt så må si du har gjort en utrolig god jobb og nok en gang, tusen takk! Endret 24. desember 2013 av - Rudi Lenke til kommentar
Wackee Skrevet 24. desember 2013 Del Skrevet 24. desember 2013 Tusen takk SS! Fikk Steam gavekort og hyggelig kort, perfekt! :-) 2 Lenke til kommentar
direkte Skrevet 24. desember 2013 Del Skrevet 24. desember 2013 Jeg fikk kjempefine øredobber! Tusen takk til den som sendte til meg Lenke til kommentar
2ore Skrevet 24. desember 2013 Del Skrevet 24. desember 2013 Herregud, gaven jeg fikk er fantastisk!! Doctor Who Monopoly, kombinerer jo to av mine favoritting :D Tusen, tusen takk!!! Ouch! Meningen var forresten å pakke den inn et respektabelt papir, men pakken min kom såpass sent at jeg umiddelbart sendte pakken noen få minutter etter at jeg hentet den på posten i frykt om at den kom for sent. Meeeeeeeeeeeen digg at den falt i smak likevel!! Lenke til kommentar
Kea Skrevet 25. desember 2013 Del Skrevet 25. desember 2013 Men hva har du fått?Det lurer jeg også på. Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 25. desember 2013 Del Skrevet 25. desember 2013 Tusen takk SS! Fikk Steam gavekort og hyggelig kort, perfekt! :-)Prøvde å finne en bok til deg, som jeg er ganske sikker på at du ville likt. Men å finne noe på originalspråket i denne byen her som ikke er Harry Potter eller Twilight, er som å finne logikk i en WBC-kirke. Så da ble det Steam-gavekort. Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 25. desember 2013 Del Skrevet 25. desember 2013 Hadde blitt glad for å høre fra min Nisse unge! Lenke til kommentar
Wackee Skrevet 25. desember 2013 Del Skrevet 25. desember 2013 Prøvde å finne en bok til deg, som jeg er ganske sikker på at du ville likt. Men å finne noe på originalspråket i denne byen her som ikke er Harry Potter eller Twilight, er som å finne logikk i en WBC-kirke. Så da ble det Steam-gavekort. Gaven var midt i blinken, så tusen takk Tar gjerne imot boktipset, så kan eg sjå om eg får tak i den i Bergen :-) Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 25. desember 2013 Del Skrevet 25. desember 2013 Akkurat nå skulle man ønske man var med på Secret Santa. Jaja. Det kommer en jul om et år og. Lenke til kommentar
Weeb91 Skrevet 25. desember 2013 Del Skrevet 25. desember 2013 Fikk et par varme ullvangsokker, som jeg hadde på ønskelista mi :-) håper bare ikke samboeren kaprer de :-p Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå