Heddy Skrevet 24. desember 2013 Del Skrevet 24. desember 2013 Herregud, gaven jeg fikk er fantastisk!! Doctor Who Monopoly, kombinerer jo to av mine favoritting :D Tusen, tusen takk!!! 4 Lenke til kommentar
C.. Skrevet 24. desember 2013 Del Skrevet 24. desember 2013 Ønsker alle sammen en riktig god jul og håper alle får en fantastisk kveld! Gleder meg til til å åpne gaven fra min SS i kveld Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 24. desember 2013 Del Skrevet 24. desember 2013 Vet ikke om jeg har fått gaven. Adressen var til leiligheten på Lillehammer, og jeg er i Oslo og feirer jul for tiden. Da jeg dro fra Lillehammer den attende hadde jeg ikke fått gaven. Skal innom en kjapp tur i morgen, så får se da. Lenke til kommentar
2ore Skrevet 24. desember 2013 Del Skrevet 24. desember 2013 Ai ai! Jeg var heldig med min SS i år. Fikk nemlig brettspillet Brunost, langrenn og lusekofte som jeg GLEDER meg til å knuse min søster i i morgen tidlig. 100 000 takk! 3 Lenke til kommentar
KristineS Skrevet 24. desember 2013 Del Skrevet 24. desember 2013 Her og er jeg kjempefornøyd med gaven =) Ei bok, Eragon, som jeg har lest før, men ikke har selv og som jeg gleder meg til å lese igjen. Toffifee. Nam! Og ørepropper. Alltid kjekt med ekstra da jeg er veldig flink å rote dem bort hele tiden 1 Lenke til kommentar
sevs Skrevet 24. desember 2013 Del Skrevet 24. desember 2013 (endret) Her og er jeg kjempefornøyd med gaven =) Ei bok, Eragon, som jeg har lest før, men ikke har selv og som jeg gleder meg til å lese igjen. Toffifee. Nam! Og ørepropper. Alltid kjekt med ekstra da jeg er veldig flink å rote dem bort hele tiden Hilke ørepropper? Lydisolasjon IEMs Earbuds Endret 24. desember 2013 av Jon Håvard (sevs) Lenke til kommentar
KristineS Skrevet 24. desember 2013 Del Skrevet 24. desember 2013 Hilke ørepropper? Lydisolasjon IEMs Earbuds Hehe. Tenkte ikke så langt at det kunne tolkes flere veier Det var nok av type 3. Lenke til kommentar
No Matter What You Say Skrevet 24. desember 2013 Del Skrevet 24. desember 2013 Kan være jeg reiv opp gaven med en gang jeg sto opp. Fikk Pondus-juleblad og en oppheng til å ha over døra til å henge håndklær på. Passet godt siden jeg har så liten leilighet, nå slipper håndklærne mine å henge over dusjkabinettet! Takk, Fasit! Haha. Glad du likte det. Kjøpte det selv også og tenkte det er sånt som alle trenger god jul Lenke til kommentar
Kea Skrevet 24. desember 2013 Del Skrevet 24. desember 2013 Åååh, fikk ny bok! Tusen takk, SS! Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 24. desember 2013 Del Skrevet 24. desember 2013 Jeg åpnet denne gaven nå som en gave litt tidligere enn de andre Det var gavekort fra komplett og sjokolade! Jeg er STRÅLENDE fornøyd!! Gavekort fra komplett kunne ikke ha passet meg bedre og sjokolade i tilegg er alltid en vinner! Dessuten så hadde min nisse dekorert esken og greier! Heftige saker må jeg si! Uansett. Takk til min SS! Du har gjort en strålende jobb! 1 Lenke til kommentar
Kea Skrevet 24. desember 2013 Del Skrevet 24. desember 2013 (endret) Ehm, nei, det var ingenting. Endret 24. desember 2013 av Therawyn Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 24. desember 2013 Del Skrevet 24. desember 2013 Fox var dritflink, best secret santa ever! (forutenom at han måtte røpe seg for å få levert i tide da) Fikk en bok (bli best med mental trening), et par straps til markløft, energimix og kreatin. Voldsomt mye, men alt var spot on. Og et veldig hyggelig kort:) 1 Lenke til kommentar
Netrum Skrevet 24. desember 2013 Del Skrevet 24. desember 2013 Jeg fikk et par gode skinn hansker. Kommer godt med nå i kulda. De var rett og slett herlige å ha på nevene. Tusen tusen takk til min SS Lenke til kommentar
CastleLord Skrevet 24. desember 2013 Del Skrevet 24. desember 2013 Fikk ei Sci-bok med navnet "Ready Player one" av min SS, plus en pose Biler og en sjokoladegris. Takker dypt for gaven. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 24. desember 2013 Del Skrevet 24. desember 2013 Jeg fikk Studentkokeboken. Lenke til kommentar
Emily1 Skrevet 24. desember 2013 Del Skrevet 24. desember 2013 Aw, gud!!!Min secret santa er ikke ei jente likevel, hahahh!Verdens søteste brev da, herregud hele familien var superspente(de trodde det var kjærlighetsbrev fra en hemmelig beundrer)! Elsket gaven, den er perfekt!Tusen takk verdens søteste Secret Santa! <333 Lenke til kommentar
Datafriken Skrevet 24. desember 2013 Del Skrevet 24. desember 2013 Fikk 2 , 8gb minnepenner og 32gb minnekort til nettbrettet Tusen Takk Lenke til kommentar
fox Skrevet 24. desember 2013 Del Skrevet 24. desember 2013 Fox var dritflink, best secret santa ever! (forutenom at han måtte røpe seg for å få levert i tide da) Fikk en bok (bli best med mental trening), et par straps til markløft, energimix og kreatin. Voldsomt mye, men alt var spot on. Og et veldig hyggelig kort:) Husk at jeg leverte den, derfor litt ekstra gave istedenfor frakt Jeg har fått en gave med god omtanke, to cder med lyd. En lydbok med Dorian Gray som jeg digger pluss En musikk cd med bandet mandarinsaft som jeg har aldri hørt om. Men det er bare en ting... Om min SS hadde undersøkt litt, ville min SS nok ha funnet ut ganske kjapt at jeg er døv. Ergo musikk er ikke min ting. Jeg vet ikke hva jeg skal med dem. Litt kjedelig, men takk likevel 2 Lenke til kommentar
Spitfire396 Skrevet 24. desember 2013 Del Skrevet 24. desember 2013 Var en utfordring men kom fram til at Anvlaibar var min SS. Stor takk for Arma 3! Han hadde skrevet nicket sitt med bakvendte runer, hvor enkelte av runene tilsvarte noen litt andre bokstaver, så jeg fikk først "ænwlæibær" La ikke ved noe hint til nisseungen min, montro om jeg bare skal la det forbli hemmelig Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 24. desember 2013 Del Skrevet 24. desember 2013 Husk at jeg leverte den, derfor litt ekstra gave istedenfor frakt Jeg har fått en gave med god omtanke, to cder med lyd. En lydbok med Dorian Gray som jeg digger pluss En musikk cd med bandet mandarinsaft som jeg har aldri hørt om. Men det er bare en ting... Om min SS hadde undersøkt litt, ville min SS nok ha funnet ut ganske kjapt at jeg er døv. Ergo musikk er ikke min ting. Jeg vet ikke hva jeg skal med dem. Litt kjedelig, men takk likevel Var virkelig ikke det som skulle være gaven din hadde bestilt Arsenal-dvd og no snowboard-greie. men kom ikke frem, så da ble det hurtigkjøp for at gaven skulle komme frem i tide. :\ Du fikk mario-sopp da. Godt med litt ekstra liv i blant. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå