madammim Skrevet 18. desember 2013 Del Skrevet 18. desember 2013 Fikk pakke i dag Lenke til kommentar
Weeb91 Skrevet 18. desember 2013 Del Skrevet 18. desember 2013 Fikk min pakke i posten igår Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 18. desember 2013 Del Skrevet 18. desember 2013 Da har jeg sendt pakke, ble ikke den awesome-gaven jeg hadde planlagt (pga pakken fra play falt av lasset) men håper nissebarnet blir fornøyd likevell. Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 18. desember 2013 Del Skrevet 18. desember 2013 (endret) Fikk pakken fra min nisse idag! Pent pakket inn. Veldig spent på hva det er. edit: Veeldig pen innpakning forresten! Klarer ikke bestemme meg om det er noe som er gjort hos butikken/nettbutikken varen eventuelt kommer fra, eller om selve SS har gjort det. Såpass bra var det. Skal ta bilde og laste opp før jul! Endret 18. desember 2013 av uTukt 1 Lenke til kommentar
traskas waits for alice Skrevet 19. desember 2013 Del Skrevet 19. desember 2013 Pakken ble sendt den 17. desember, så håper det var tidsnok til at min mottaker får den i tide. Hvis ikke kan jeg ikke annet en å beklage :/ Ønskeliste har jeg ikke tenkt så mye på da jeg ikke er så nøye på hva jeg får, om noe. Tanken som teller Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 19. desember 2013 Del Skrevet 19. desember 2013 synes det er bra at folk sier om de har fått pakke. Greit å vite for den som sendte. har ikke fått pakke enda selv btw Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 19. desember 2013 Del Skrevet 19. desember 2013 Min nisse har sendt meg gave og nissen jeg skulle sende gave til har fått gave. Alt ok gleder meg til å åpbe gaven fra.min nisse. Høred spennende ut! Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 19. desember 2013 Del Skrevet 19. desember 2013 Et lite bilde av pakken min her. Gleder meg veldig til å åpne den på julaften! 2 Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 19. desember 2013 Del Skrevet 19. desember 2013 (Glemte å skrive et kjærlig kort inne i pakken min fordi jeg var midt i eksamenstiden da jeg kjøpte & sendte pakken, men håper det går greit, jeg er jo snill til vanlig osv.) Lenke til kommentar
Netrum Skrevet 19. desember 2013 Del Skrevet 19. desember 2013 Fikk gaven min i dag Gleder meg til å åpne den. Dette blir en bra jul! Lenke til kommentar
Star Fox Skrevet 19. desember 2013 Del Skrevet 19. desember 2013 Har ikke mottatt noen gave endnu, og mitt nissebarn får nok sin gave snart. Lenke til kommentar
BigJaffa Skrevet 20. desember 2013 Del Skrevet 20. desember 2013 Har ikke ikke fått noe gave jeg heller. Reiser til svigers etter jobb så da ligger den sikker og venter på meg i postkassa neste år Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 20. desember 2013 Del Skrevet 20. desember 2013 (endret) Fikk min igår. Tipper det er noe jeg ønsket meg Skal bli gøy å se utover hvem fikk pakke av hvem hehe. Endret 20. desember 2013 av iL Sephiroth Lenke til kommentar
mhsalangli Skrevet 20. desember 2013 Del Skrevet 20. desember 2013 gave i boblekonvolutt: check jeg har klemt litt på den men ikke "følt" hva som er inni Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 20. desember 2013 Del Skrevet 20. desember 2013 Bah. Har fått to gaver jeg ikke har bestilt i posten nå, maks usikker på hvilken som er SS og hvilken som ikke er. Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 20. desember 2013 Del Skrevet 20. desember 2013 Bah. Har fått to gaver jeg ikke har bestilt i posten nå, maks usikker på hvilken som er SS og hvilken som ikke er. Jøsses hvilken bortforklaring for å åpne pakken(e) før jul..^^ Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 20. desember 2013 Del Skrevet 20. desember 2013 Meh, åpner de ikke. Har pakka inn begge i gråpapir og gjort de klare for nissesekken. Lenke til kommentar
Marinius Skrevet 20. desember 2013 Del Skrevet 20. desember 2013 Min pakke ble bestilt den 12 rett hjem til SS, men ser at den fortsatt ikke er kommet frem... Får sende SS en melding når h*n får den. Grunnet eksamenstider og lite tid, ble det desverre ikke noe annet enn levering rett fra nettbutikk. Lenke til kommentar
fox Skrevet 20. desember 2013 Del Skrevet 20. desember 2013 Har fått pakken min idag Lenke til kommentar
knottsau Skrevet 21. desember 2013 Del Skrevet 21. desember 2013 Da kom det gave til meg i dag og stor gave! Spent på hva det er Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå