Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 14. desember 2013 Del Skrevet 14. desember 2013 Jeg venter fortsatt på forsendelsen fra utlandet før jeg kan få sendt min pakke. Som plaster på såret stapper jeg nok noen ekstra ting inn i den! ditto Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 14. desember 2013 Del Skrevet 14. desember 2013 Da mottok jeg min gave. Kjentes litt rar ut når jeg tok på den så det blir interessant og se hva som gjemmer seg inni på juleaften. Det er sikkert en bombe Lenke til kommentar
mushi Skrevet 14. desember 2013 Del Skrevet 14. desember 2013 Fikk min idag! Den hadde gått litt opp i liminga, men skjønner ikke hva det kan være Ps: er ikke secret hvis man skriver på pakkelappen hvem det er fra Lenke til kommentar
CasterAnd Skrevet 14. desember 2013 Del Skrevet 14. desember 2013 Da er min gave sendt. Stresset litt da jeg fikk tidendes korteste ønskeliste - men fikk noe til da Lenke til kommentar
CastleLord Skrevet 15. desember 2013 Del Skrevet 15. desember 2013 Det er sikkert en bombe Vi får se, har ikke hørt noe tikking fra den enda, men det kan hende den er lagd slik at den går av når papiret fjernes. Lenke til kommentar
Weeb91 Skrevet 15. desember 2013 Del Skrevet 15. desember 2013 Har fått en hentemelding fra posten om en gave fra komplett, og verken jeg eller dama har bestilt noe derfra nå i det siste, så lurer på om det kan være fra min SS :-) porto var dog ikke betalt, så lurer på hvor mye det kan bli. Får henta den neste lørdag :-) Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 15. desember 2013 Del Skrevet 15. desember 2013 Det er vell sikkert 100 kroner i porto hos komplett, hvis det ikke er noe kjempestort, og det regner jeg med at det ikke er Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 15. desember 2013 Del Skrevet 15. desember 2013 Hæ? Er ikke porto betalt?! Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 15. desember 2013 Del Skrevet 15. desember 2013 Hvordan går det i det heletatt, ser ingen alternativ for det på komplett. Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 15. desember 2013 Del Skrevet 15. desember 2013 Lurer egentlig jeg også litt på. Lenke til kommentar
2ore Skrevet 16. desember 2013 Del Skrevet 16. desember 2013 Jeez! Gaven jeg bestilte fra statene 26. november har fortsatt ikke kommet i posten, og siste fristen for å sende SS er i dag. Hvaaa faeeen gjør jeg nå? Får plukke opp noe annet på Storosenteret i dag da. Huff huff. Jeg som hadde kjøpt en så KONGE gave og hele pakka. Huff huff. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 16. desember 2013 Del Skrevet 16. desember 2013 og siste fristen for å sende SS er i dag. Eller for 6 dager siden? Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 16. desember 2013 Del Skrevet 16. desember 2013 iste fristen for å sende SS er i dag. Ehm nei, forrige tirsdag. Uansett: Ditt ansvar. Ta Amazon-gaven selv. Sjekk lista her, og gå ut og kjøp og send i dag. Shit happens. Lenke til kommentar
Emily1 Skrevet 16. desember 2013 Del Skrevet 16. desember 2013 Jeez! Gaven jeg bestilte fra statene 26. november har fortsatt ikke kommet i posten, og siste fristen for å sende SS er i dag. Hvaaa faeeen gjør jeg nå? Får plukke opp noe annet på Storosenteret i dag da. Huff huff. Jeg som hadde kjøpt en så KONGE gave og hele pakka. Huff huff. Fucked up. Samme skjedde med meg. Tar bare og sende gave nr. 2 m.m. Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 16. desember 2013 Del Skrevet 16. desember 2013 Da har gaven fra min SS ankommet 1 Lenke til kommentar
code Skrevet 16. desember 2013 Del Skrevet 16. desember 2013 Samme her, gave er kommet, gleder meg til å se hva jeg har fått, frister å åpne.Har ikke skrevet ønskeliste, så dette blir spennende. 1 Lenke til kommentar
Anvlaibar Skrevet 16. desember 2013 Del Skrevet 16. desember 2013 Fått gave. Ser også at min nisseunge (hvis det er lov å si) har fått gave, så da er alt som det skal være. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 16. desember 2013 Del Skrevet 16. desember 2013 Ser også at min nisseunge (hvis det er lov å si) har fått gave, så da er alt som det skal være. Er du min SS?!?! Lenke til kommentar
Anvlaibar Skrevet 16. desember 2013 Del Skrevet 16. desember 2013 Hvem vet... Men quotet deg bare så jeg slapp å skrive at jeg har fått gave sjæl. : ) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå