Gå til innhold

Secret Santa 2013 - Gi en julegave til en forumbruker!

Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg åpner alltid gaven på morgenen mens jeg ser på tv. Veldig hyggelig tradisjon! Tror jeg har vært med hvert år siden dette startet opp :)

Jeg får ikke lov :( Må vente til alle sitter rundt meg å stirrer på hva jeg får sent, sent på kvelden vær julaften, ofte nærmer det seg 25. desember før vi er ferdig..

Lenke til kommentar

Synes egentlig folk skriver for mange hint generelt her, bare ved å skrive "sendte min i dag" vil jo mange skjønne at personen ikke kan være deres Secret Santa, hvis de allerede har fått gave. Når mange skriver lignende ting, legger ut bilde av hvordan pakken ser ut og lignende er det plutselig mange kandidater som er utelukka.

• Liker 3
Lenke til kommentar

Selv om det står fullt navn og adresse til avsender på pakken, betyr ikke det at man nødvendigvis vet hvilken forumbruker pakken kom fra. Ikke alle som vet hva folk heter her inne, og det finner man ikke ut ved å søke noen steder heller. Og selv om man vet hva en bruker heter til fornavn, så er det mest sannsynlig ikke den eneste personen her inne som har det navnet. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...