Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 8. desember 2013 Del Skrevet 8. desember 2013 Siden det ble litt lengre tid å joine SS, blir sendefristen pushet litt lengre ut? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 8. desember 2013 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2013 Nei. Samme frist. Tråden har vært oppe i flere måneder og sendefristen har vært kjent like lenge. Ingen unnskyldninger. Lenke til kommentar
KristineS Skrevet 8. desember 2013 Del Skrevet 8. desember 2013 Her var pakke ferdig og sendt før helga =) Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 8. desember 2013 Del Skrevet 8. desember 2013 Sender i morgen Jeg måtte vente en stund pga at pakke kom fra komplett. no 1 Lenke til kommentar
No Matter What You Say Skrevet 8. desember 2013 Del Skrevet 8. desember 2013 Jeg sender også i morgen. Ble bare liggende, men nå har jeg pakket det inn Lenke til kommentar
Xprez Skrevet 8. desember 2013 Del Skrevet 8. desember 2013 håper jeg får sendt min i morgen, posten var ekstremt treg med å sende det jeg bestilte hit, tatt 1,5 uke nå Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 8. desember 2013 Del Skrevet 8. desember 2013 Jeg sendte min for lenge lenge lenge siden....Or did I? Lenke til kommentar
Datafriken Skrevet 8. desember 2013 Del Skrevet 8. desember 2013 Da er min klar til sending i morgen =) Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 8. desember 2013 Del Skrevet 8. desember 2013 Posten har satt 16. desember som seneste sendedato for å rekke jul, så jeg tviler på at det gjør noe om man sender en dag eller to etter fristen i tråden. Og er det virkelig krise om gaven kommer 26. desember? 1 Lenke til kommentar
Spitfire396 Skrevet 8. desember 2013 Del Skrevet 8. desember 2013 Sender i morgen om alt går som planlagt! Lenke til kommentar
Weeb91 Skrevet 8. desember 2013 Del Skrevet 8. desember 2013 Må sende imorgen jeg også, for reiser til Oslo og blir der til 20 desember, så da må det bli i morgen :-) Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 9. desember 2013 Del Skrevet 9. desember 2013 Gave kjøpt og pakket inn, må få sendt den senere i dag. Lenke til kommentar
BuerN0R Skrevet 9. desember 2013 Del Skrevet 9. desember 2013 gaven kjøpt inn her også, sender etter jobb i dag Lenke til kommentar
direkte Skrevet 9. desember 2013 Del Skrevet 9. desember 2013 Jeg fikk pakke i posten i dag Gleder meg til julaften! Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 9. desember 2013 Del Skrevet 9. desember 2013 Sendte min i dag. Regner med alle poster når de får sin gave, slik at de som har sendt kan vite at pakken er kommet trygt frem. Ja? Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 9. desember 2013 Del Skrevet 9. desember 2013 Da har jeg sendt Sendte min i dag. Regner med alle poster når de får sin gave, slik at de som har sendt kan vite at pakken er kommet trygt frem. Ja? Ja, det er viktig å poste om når man har fått gave slik at SS kan slappe av Lenke til kommentar
Kea Skrevet 9. desember 2013 Del Skrevet 9. desember 2013 Da har jeg bestemt meg for gaven til min nisseunge, men må vente litt med å bestille. Ikke veldig lenge da, men irriterende å ikke kunne bestille med én gang. Skulle bestilt tidligere... det var ikke lenger på lager når jeg skulle bestille nå. Veldig dumt, fordi jeg vet at vedkommende hadde elsket gaven. Måtte gå for noe annet. Håper det faller i smak likevel. Har altså nettopp bestilt. I følge siden skal den være fremme innen 11. Desember, men det kan ta litt lenger tid enn det. Men sendt er den i hvertfall. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 9. desember 2013 Del Skrevet 9. desember 2013 Handlet min i dag. Sender i morra, fordi jeg ikke gadd det i dag. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå