Gå til innhold

Secret Santa 2013 - Gi en julegave til en forumbruker!


Latias

Anbefalte innlegg

ønsker meg

noe fett

noe hef1000

bskrekkfilmer fra før 90tallet

cinema sewer blad/bok

 

ønsker meg ikke

noe ekkelt

noe pyntegjenstander

noe nedtur

undertøy

 

ønsker meg ogs sånn her http://www.amazon.com/Cheese-Balls-Real-Snack-Ounce/dp/B0001UXQ9Q

 

vinylplater er kult, bare se lastfm eller discogs profilen min for inspirasjon

 

er gutt 18 hvis det hjelper

Endret av Bork Laser
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

lita ønskeliste fra meg

 

22 år, mann, har samboer som ønsker å styre mesteparten av pynte-ting-å-tang (som jeg er ok med siden jeg ikke bryr meg fint mye om sånt:p)

Liker bl.a. gadgets, som ikke har nytteverdi men som bare er kult å ha :p

har en musematte som begynner å bli temmelig slitt, vil ha en stooor en, (type Corsair MM200 extended f.eks:p)

Liker å skru data, men har ikke noe ordentlig verktøy til det, bare noe jalla greier egentlig (om det skulle være noe skrutrekkere, kunne det vært kjekt om det er magnet på)

 

Parfyme liker jeg å kjøpe selv, og har mer enn nok av det

Ullundertøy / ullsokker (type ullvang, str 43) T-skjorter med enkle og/eller morsomme motiv (str L)

Skinnhansker, helst med noe godt/varmt fòr inni)

liker duppedingser til telefon (har bestilt iPhone 5s, hadde masse til min tidligere iphone, men det vil ikke lengre passe) Som f.eks docking stasjon, fisheye linse, osv. (smartphone hanske? :p)

 

tja, bør vel være noe å finne da :)

Lenke til kommentar

Tja, hva skal en ønske seg?

- Smal joggebukse, typ slamp-bukse(ala denne: http://image1.superdry.com/static/images/products/upload9065130877053786641.jpg), str M
- Ullsokker, str 43-ish
- Sports/treningstøy(str M i de fleste tilfeller)

- Morsomme gadgets kan være gøy!

Ellers om meg, så er jeg en mann på 22 år, holder med Liverpool i fotballverdenen, spiller gitar og glad i film og musikk.

Lenke til kommentar

Hvis min SS ikke har sendt gave enda så oppdaterer jeg listen min slik at den blir litt bedre :)

 

Jeg ønsker meg:

 

Headset med en akseptabel lyd

Tomme DVDer med helst rundt 8 GB lagring

Gavekort fra komplett.no

Data gadgets

Ellers så må det jeg får være familie vennlig... :)

Brus, Godteri osv er fett!

Fyrverkeri, men det er vell ikke lov å sende i posten tror jeg.

Ikke tomme DVDer i like vell, men gjør ikke noe om det blir kjøpt. Jeg fant bare ut at jeg hadde 10 stk fra før av :p

Tastatur med bakgrunns belysning (2.0)

Datadeler

Datamus m USB 2.0 inngang

RC biler er alltid morsomt! :D Det trenger ikke å være en veldig dyr en. :p

Lenke til kommentar

Jeg ønsker meg


Gadgets


Ullvangsokker, str 42


Ullundertøy, str M


Morsomme t-skjorter? str M


Div PC/kamera-stuff


Bra filmer


Godteri... smaker godt...


Verktøy av alle slag





Det meste er egentlig flott, så lenge det er barnevennlig, da jeg feirer Jul sammen med familien og har fire yngre søsken... Jeg er forresten en gutt på 17 år


Endret av noctua_nh-d14
Lenke til kommentar

ifjor fikk jeg 3 flasker ananasbrus fra oskar sylte fra min SS, drakk en og har spart de andre 2 gjennom hele året, så om jeg fikk påfyll blir jeg glad :)

 

mine interesser er airsoft og data.

dingser som går på usb er jo morro, gjerne med lys

 

innen airsoft trenger jeg 2-3 f.eks slike: http://www.amazon.com/Airsoft-DBoys-Large-PEQ-2-Battery/dp/B005FSR8QQ (De kan være andre produsenter men må være large peq2)

 

er også militærinteressert men der har jeg det meste, har også sett det meste av filmer innen sjangeren

Lenke til kommentar

Hei! 21 år gammel filmstudent bosatt i Oslo. Interesser er film, musikk, litteratur, fotografering, datamaskiner og kaffe.

Jeg verdsetter alt relatert til film, musikk eller litteratur, rare duppedingser (elektriske, nerdete, til kjøkkenet), eller gjerne noe hjemmelaget, det hadde vært skikkelig hyggelig!

Også ønsker jeg meg kortspillet Cards Against Humanity.

Lenke til kommentar

ønsker meg

noe fett

noe hef1000

bskrekkfilmer fra før 90tallet

cinema sewer blad/bok

 

ønsker meg ikke

noe ekkelt

noe pyntegjenstander

noe nedtur

undertøy

 

 

 

vinylplater er kult, bare se lastfm eller discogs profilen min for inspirasjon

 

er gutt 18 hvis det hjelper

oppdaterer lista mi,

 

ønsker meg ogs sånn her http://www.amazon.com/Cheese-Balls-Real-Snack-Ounce/dp/B0001UXQ9Q

klovn dvd

curb your enthusiasm dvd

kool aid

Lenke til kommentar

Ja, men for eksempel, hvis personen kun gir inntrykk a å like spill gjennom sine tidligere innlegg, så vet man jo fremdeles ikke hva han eller hun har fra før av, hvilke type spill, til hvilken konsoll, etc. Det er ikke alltid at man får et konkret inntrykk kun utifra poster. Så veldig vanskelig uansett uten ønskeliste.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...