Herr Brun Skrevet 30. november 2013 Del Skrevet 30. november 2013 Det står jo til og med i bildet hvem det er: Dimitar Berbatov. For øvrig har vi både minstepris og makspris, på henholdsvis 100 og 300 kroner. Så en tyggispakke er for lite og en ps4 er (alt) for mye. Lenke til kommentar
Kea Skrevet 30. november 2013 Del Skrevet 30. november 2013 Latias har jo selv sagt at minstepris og makspris kun er veiledende. Slik jeg forsto det i fra fjorårets tråd var det nok mange som brukte litt over 300kr. Han har også sagt at om noen føler for å bruke 1000kr så er ikke det ulovlig. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 30. november 2013 Del Skrevet 30. november 2013 Latias har jo selv sagt at minstepris og makspris kun er veiledende. Slik jeg forsto det i fra fjorårets tråd var det nok mange som brukte litt over 300kr. Han har også sagt at om noen føler for å bruke 1000kr så er ikke det ulovlig. Det har du selvfølgelig helt rett i, men poenget var at det var framstilt som et problem at man kunne få svært "skjeve" gaver. Det er gitt en retningslinje, så da vet man kan forvente. Om man ønsker å gå utenfor det så er det et bevisst valg. Hadde vi ikke hatt maks/minstepris ville det vært et reelt problem, mens det nå ikke er det. Lenke til kommentar
igxx Skrevet 30. november 2013 Del Skrevet 30. november 2013 Er det for sent å melde seg på ? Har vært med de siste årene, så hadde vært gøy å være med enda et år =) Lenke til kommentar
Latias Skrevet 30. november 2013 Forfatter Del Skrevet 30. november 2013 Er det for sent å melde seg på ? Har vært med de siste årene, så hadde vært gøy å være med enda et år =) Send PM i løpet av dagen så er du med. Lenke til kommentar
igxx Skrevet 30. november 2013 Del Skrevet 30. november 2013 Ønskeliste: Har de siste to årene fikk ganske kjedelig gaver slik som en kniv, så ønsker meg gjerne noe kreativt! Det betyr ikke at det må være hjemmelaget, men blir ikke sånn veldig glad hvis jeg får sokker ;S Gamer mye (steam: igxx) (origin: igxxerbest). Er 18 år og gutt, hvis det var noen som skulle lure =) Ellers gleder jeg meg bare til hva jeg får, er ofte den gaven jeg gleder meg mest til Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 30. november 2013 Del Skrevet 30. november 2013 Om kniv ikke er kreativt så vet ikke jeg. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501 Skrevet 30. november 2013 Del Skrevet 30. november 2013 Ønskeliste: Har de siste to årene fikk ganske kjedelig gaver slik som en kniv, så ønsker meg gjerne noe kreativt! Det betyr ikke at det må være hjemmelaget, men blir ikke sånn veldig glad hvis jeg får sokker ;S Gamer mye (steam: igxx) (origin: igxxerbest). Er 18 år og gutt, hvis det var noen som skulle lure =) Ellers gleder jeg meg bare til hva jeg får, er ofte den gaven jeg gleder meg mest til Hadde du blitt glad vist du fikk et tilfeldig spill? har flere spill her jeg har 2 av Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 30. november 2013 Del Skrevet 30. november 2013 Det heter Secret Santa, man skal ikke fortelle hva og hvem man skal gi til. Enten man er deltager eller ''spe-nisse''. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 30. november 2013 Del Skrevet 30. november 2013 Ho ho ho Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 30. november 2013 Del Skrevet 30. november 2013 Hadde du blitt glad vist du fikk et tilfeldig spill? har flere spill her jeg har 2 av Ha, ha, ha! Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501 Skrevet 30. november 2013 Del Skrevet 30. november 2013 (endret) Det heter Secret Santa, man skal ikke fortelle hva og hvem man skal gi til. Enten man er deltager eller ''spe-nisse''. Skal ikke det heller, for hva noen vet kan det være ludo eller modern warfare 2 jeg har:) Endret 30. november 2013 av Bruker-292501 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 30. november 2013 Del Skrevet 30. november 2013 Jeg refererte til Jerry Siegel, skaperen av Supermann. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501 Skrevet 30. november 2013 Del Skrevet 30. november 2013 (endret) Jeg refererte til Jerry Siegel, skaperen av Supermann. Ah, da er det jeg som ikke har så mye kunskap til supermann, jeg trodde trodde det var stan lee som skapte supermann Endret 30. november 2013 av Bruker-292501 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 30. november 2013 Del Skrevet 30. november 2013 (endret) Var min glede og opplyse deg. (hvem var full av tull sa du? ) Endret 30. november 2013 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 30. november 2013 Del Skrevet 30. november 2013 gorilla.jpg hoot hoot hoot Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 30. november 2013 Del Skrevet 30. november 2013 Meldte meg akkurat på. Ønsker meg Iron Man 2, 3, den første Hulk-filmen som kom på begynnelsen av 00-tallet, og Amazing Spider-Man (alle på Bluray (gjerne Bluray/DVD kombo)). Ellers er selvlagd velvalgt. Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 30. november 2013 Del Skrevet 30. november 2013 Får skrive et par ord her så jeg ikke er en alt for vanskelig person å gi gave til. Blir glad for alt igrunn, men vil aller helst ikke ha noe religiøst eller politisk motivert. Jeg er en mann på 23 år, med interesser innenfor trening, foto og bil blant annet. Om du er en kreativ person så er det bare å gi noe utenom det vanlige, ekstra morro om det følger med en lapp om hvorfor du ville gi den gaven da. Noe humoristisk er gjerne satt pris på. Ifjor fikk jeg en toalett-kopp og hansker man kan bruke på touch-skjermer. En morsom T-skjorte kanskje? Størrelse XL isåfall, ikke noe mindre! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå