Kea Skrevet 26. november 2013 Del Skrevet 26. november 2013 Da har jeg bestemt meg for gaven til min nisseunge, men må vente litt med å bestille. Ikke veldig lenge da, men irriterende å ikke kunne bestille med én gang. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 26. november 2013 Del Skrevet 26. november 2013 (endret) Jeg liker bøker, nerdeting, kjøkkenting, mat, snop, fotball (Tottenham) og overraskelser. Endret 26. november 2013 av Sexylubb1 Lenke til kommentar
Star Fox Skrevet 26. november 2013 Del Skrevet 26. november 2013 Jeg liker Pokémon og Nintendo... gadgets og sånt har jeg ikke bruk for, da jeg ikke pleier å ta dem i bruk. Spill trenger jeg ikke, har det meste. Bøker vil jeg ikke ha... disse åpner jeg ikke. Ønsker meg en god USB-mikrofon... men det tror jeg ikke man får tak i denne prisklassen. Ønsker meg belte fra Volcom eller helst Vans. Størrelse L eller ALLSIZE. Helst i ruter, sort eller rødt. ^^ Lenke til kommentar
Winnetou2012 Skrevet 27. november 2013 Del Skrevet 27. november 2013 Personlig synes jeg at det er forkastelig at barn på barneskolen har egen mobiltelefon / nettbrett / laptop. Fra egen erfaring vet jeg at barn ikke har godt av å sitte for mye foran en skjerm. Jeg synes nå at det går greit så lenge de kjøper det selv... Er tolv år selv og har både PC, Nettbrett, XB360 og mobil, men har kjøpt alt for egne lommepenger og spart opp og lett leeeenge etter tilbud på alt sammen. PS: Jeg skjønner poenget ditt (kjenner flere i klassen IKKE burde få/ha det....) 2 Lenke til kommentar
direkte Skrevet 28. november 2013 Del Skrevet 28. november 2013 (endret) Ønsker meg: akkurat disse hodetelefonene, eller noen av helt samme type http://www.elkjop.no/product/tv-lyd-og-bilde/hodetelefoner/SHE2861/philips-hodetelefoner-she2861-hvit votter, noe lignende som denne typen, mørke, helst svarte, i størrelse xs/s http://www.stormberg.com/no/dame/hanskervotter/hauk-alpinhanske-hoved.html#7602 Vekkerklokke med uvanlig lyd, slik at det blir lettere å våkne Vil helst ikke ha musikk, film og bøker, men ellers blir jeg glad for det meste Kan hende jeg kommer på mer etterhvert. Da oppdaterer jeg isåfall denne posten. Endret 2. desember 2013 av direkte Lenke til kommentar
Latias Skrevet 28. november 2013 Forfatter Del Skrevet 28. november 2013 Har fått et par påmeldinger etter at den opprinnelige fristen gikk ut, så jeg tenkte jeg skulle være litt gavmild og la disse være med. Åpner derfor opp for en alternativ runde med påmeldingsfrist lørdag kveld. Dette vil ikke ha noen påvirkning på de som allerede har fått utdelt nisseunge. 2 Lenke til kommentar
medlem-156941 Skrevet 28. november 2013 Del Skrevet 28. november 2013 (endret) Kanskje på tide at eg skriver opp nokon ønsker og! Er veldig nerdete av meg, så ulike typar elektroniske dingsar passer vel greit Diverse ting, ikkje noko spesiell rekkefølgje: Dockingstasjon til Galaxy Note 3 Tøflar, helst nokon litt artige, str 44-45ca Bøker - Inferno(Dan Brown), eller andre typiske krim/thriller-romanar Corsair musematte Ikkje-gåver: Sokkar Lue etc Narkotika Støtande/ekle presangar og/eller som ikkje kan opnast rundt born Endret 29. november 2013 av medlem-156941 Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 28. november 2013 Del Skrevet 28. november 2013 Døvt å skrive en skikkelig konkret ønskeliste da. Surprise me. Hjemmelagd eller butikkjøpt, samma fankern! Interesser jeg har, for å peile det mer inn hvis dere står fast: Fotball, fly og alpnt er vel de mest sentrale. Ok ok ok. Fått påpakning fra EIN MODERATOR om at jeg må poste en god gammaldags ønskeliste. Bøker: Kan være kult. Konkrete tips kan være Sult og Markens Grøde av Hamsun, eller Thomas F's siste nedtegnelser til almenheten av Askildsen. Kort sagt: Klassikere. Jeg vil ikke ha biografien til Sandberg eller noen annen. Øreplugger: Ja, det tar jeg gjerne i mot. Godteri: Yes plz. Favorittgodteriet er polkagriser (men tar i mot alt unntatt gelefyllt sjokolade, det er ikke gangbar valuta). Konkret tips: Jeg må smykke ut leiligheten og har tenkt til å bestille noe herfra siden jeg her hekta på flyselskap. http://www.allposters.com/-st/Vintage-Airline-Ads-Posters_c97900_.htm Bestill noe derfra, og jeg ville blitt mycket glad, mycket glad. Ting jeg ikke vil ha: Humor t-skjorter. Musikk. Kreft. 3 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 28. november 2013 Del Skrevet 28. november 2013 I'm done. Lenke til kommentar
fox Skrevet 29. november 2013 Del Skrevet 29. november 2013 Bør man skrive sin ønskeliste? Såfall skriver jeg en meget kort. Jeg er glad uansett hvilken slags gave det blir. Det kan være noe med styrketrening, snowboard, fotografi eller idrett. Så... Overrask meg Lenke til kommentar
Emily1 Skrevet 29. november 2013 Del Skrevet 29. november 2013 (endret) Endret 13. januar 2014 av Nudelpus 4 Lenke til kommentar
-hemulen Skrevet 29. november 2013 Del Skrevet 29. november 2013 Ikke nok innlegg Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 29. november 2013 Del Skrevet 29. november 2013 melder meg på! synes alle som på et tidspunkt ikke har gitt gave på ss skal bli utestengt Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 29. november 2013 Del Skrevet 29. november 2013 Hør hør! Ut med pakket! Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 29. november 2013 Del Skrevet 29. november 2013 fikk ikke med meg at den originale fristen har vært Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 29. november 2013 Del Skrevet 29. november 2013 (endret) df Endret 30. november 2013 av Bork Laser Lenke til kommentar
Wackee Skrevet 29. november 2013 Del Skrevet 29. november 2013 Ønskeliste: Gode og spennande fantasy bøker Steam gavekort Musikk på vinyl (Rock/Prog, sjekk signatur for musikksmak Artige brettspill Kule tskjorter (Gaming/Humor/Nerd relatert Strl L) Blu Ray (Hobbiten, Thor 2) Ellers blir eg sjølvsagt glad for alt. Setter pris på kreativitet og orginalitet :-) Lenke til kommentar
-hemulen Skrevet 30. november 2013 Del Skrevet 30. november 2013 Lurer på om jeg skal bruke dagen på å skrive 138 innlegg i secret santa-tråden? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 30. november 2013 Forfatter Del Skrevet 30. november 2013 Be my guest. Om du kommer noen vei med det er en annen sak. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501 Skrevet 30. november 2013 Del Skrevet 30. november 2013 (endret) Så slik det er kan en person liksom ende opp med å få en ps4 mens andre personen får en tyggys pakke, elsker å gi til folk:) Endret 30. november 2013 av Bruker-292501 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå