norway12 Skrevet 1. oktober 2013 Del Skrevet 1. oktober 2013 (endret) jeg går vg1, og fek min første merknad, har alldri fått i ungdommskule. grunnen er facebook i timen.( engelsk timen) kan jeg få dårleg orden karekter nå? dette er ei attverdsmerknad. jeg er så skuffa, vil det sei at jeg kan miste min karekter i engelsk, grunnen jeg måtte gå inn på fac var at jeg skulle sende ei viktig melding Endret 1. oktober 2013 av norway12 Lenke til kommentar
mafsa Skrevet 1. oktober 2013 Del Skrevet 1. oktober 2013 Ingenting å bry seg om. Du får ikke nedsatt i orden eller oppførsel av den første anmerkningen din, så lenge det ikke er noe veldig alvorlig. Lenke til kommentar
OF5 Skrevet 1. oktober 2013 Del Skrevet 1. oktober 2013 Så lenge dette ikke skjer ofte så er det ingenting å uroe seg over. Lenke til kommentar
Kanutus Skrevet 2. oktober 2013 Del Skrevet 2. oktober 2013 Hei! Når du har fått 3-4 anmerkninger får du et varsel som sier at du må passe litt på. Får du flere enn 6 anmerkninger vil det bli vurdert om du skal få nedsatt orden. Det er ingen automatikk i at du da får nedsatt orden, det kommer an på helhetsinntrykket lærerne har av deg ... Dette har heller ingenting med karakteren i faget ditt å gjøre, men det er klart, sitter du på FB i timen for mye, vil nok karakteren din gå ned etterhvert også ... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå