Smedsrud Skrevet 1. oktober 2013 Del Skrevet 1. oktober 2013 Den hendige synkroniseringsløsningen får et par kjekke nye funksjoner.Dropbox lærer flere triks Lenke til kommentar
zharky Skrevet 1. oktober 2013 Del Skrevet 1. oktober 2013 holder meg heller til Greenshot som med litt oppset kan gjøre det samme bare du kan velge hva du skal merke på skjermen slik at ikke hele skjermen men bare en del du selv velger blir lagret. I tillegg har du mulighet til å lagre lokalt, til dropbox, picase eller imgur, samtidig som du får linken på utklippstavla. 1 Lenke til kommentar
ChillZoNe Skrevet 1. oktober 2013 Del Skrevet 1. oktober 2013 holder meg heller til Greenshot som med litt oppset kan gjøre det samme bare du kan velge hva du skal merke på skjermen slik at ikke hele skjermen men bare en del du selv velger blir lagret. I tillegg har du mulighet til å lagre lokalt, til dropbox, picase eller imgur, samtidig som du får linken på utklippstavla. Evt bare benytte seg av gyazo? http://gyazo.com 1 Lenke til kommentar
the_fire Skrevet 1. oktober 2013 Del Skrevet 1. oktober 2013 Har også en knapp på Greenshot (Windows), meget fornøyd. Til Mac bruker jeg Skitch, som i likhet med Greenshot har funksjonalitet for annotere. Lenke til kommentar
FlawlessFuss Skrevet 1. oktober 2013 Del Skrevet 1. oktober 2013 holder meg heller til Greenshot som med litt oppset kan gjøre det samme bare du kan velge hva du skal merke på skjermen slik at ikke hele skjermen men bare en del du selv velger blir lagret. I tillegg har du mulighet til å lagre lokalt, til dropbox, picase eller imgur, samtidig som du får linken på utklippstavla. Høres nesten ut some lightshot. Enkelt program du markerer hvor du vil ta screenshot, så kan du velge å redigere bilde (tusje osv). 1 Lenke til kommentar
Unlimited LTD Skrevet 2. oktober 2013 Del Skrevet 2. oktober 2013 Eller strengt tatt bare Snipping Tool som er inkludert i Windows? Ta full skjerm, vindu/applikasjon, eller dra for å merke. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå