Hamster2013 Skrevet 1. oktober 2013 Del Skrevet 1. oktober 2013 (endret) Heisan Jeg har hatt iPhone 5 i snart etter år nå, og siste 3 ukene så slår iPhone min helt av helt uten grunn selv om batteri er fortsatt alltid masse igjen. Jeg må koble den til strøm for å vekke igjen den alltid. 70% av tilfelene har skjedd da jeg har vært ute i kulda. Jeg ser at iPhone 5 skal tåle 0 grader, og i Oslo har det ikke vært mindren 5 grader. I januar i Oslo var det 15- og jeg opplevde aldri noe problemer med min iPhone. Om den probleme jeg har er pga kulde eller ikke det vet jeg ikke, men som jeg sier så har det 70% av tilfelene har skjedd da jeg har vært ute. Jeg lurer på dekker garantien det eller? Endret 6. oktober 2013 av Hamster2013 Lenke til kommentar
Drunk_Panda Skrevet 3. oktober 2013 Del Skrevet 3. oktober 2013 Dette dekkes. Ring de så kjører de diagnose, du får ny 1 Lenke til kommentar
Hamster2013 Skrevet 6. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2013 Ok. Takk for svar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå