Thatsthatz Skrevet 1. oktober 2013 Del Skrevet 1. oktober 2013 Første gang jeg er med, og er rimelig knekt av virus, men kaster meg rundt og melder meg på entusiast. Glær mig! Lenke til kommentar
Thatsthatz Skrevet 2. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2013 1 Oktober - Karneval i Oslo Lenke til kommentar
Thatsthatz Skrevet 2. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2013 (endret) 2 Oktober Innrammet av blomster på vei hjem på en ellers kjølig høstdag. Endret 2. oktober 2013 av Thatsthatz 1 Lenke til kommentar
k.n.b Skrevet 3. oktober 2013 Del Skrevet 3. oktober 2013 Det første ser virkelig ut som et karneval. Det andre er et godt eksempel på at enklere ofte er bedre. Flott bruk av negativt rom. Lenke til kommentar
Thatsthatz Skrevet 4. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2013 Oktober 3 - "Brutal ensom" Lenke til kommentar
pedsti Skrevet 4. oktober 2013 Del Skrevet 4. oktober 2013 Haha, interessant valg av tittel! Stilig bilde med flotte farger! Gir meg hooligans-vibber! Lenke til kommentar
k.n.b Skrevet 4. oktober 2013 Del Skrevet 4. oktober 2013 Liker hvordan du har "malt" bakgrunnen med grov pensel her. Originalt som portrett, det skal du i alle fall ha pluss i margen for. Lenke til kommentar
Olympen Skrevet 4. oktober 2013 Del Skrevet 4. oktober 2013 Et bilde jeg har vendt tilbake til flere ganger for å studere. Det er noe med enkeltheten i komposisjonen i kombinasjonen med farger og stemning i bildet som gjør at det blir interessant. Lenke til kommentar
Linepusle Skrevet 4. oktober 2013 Del Skrevet 4. oktober 2013 Bildet av bakhodet er rått! Lenke til kommentar
Thatsthatz Skrevet 4. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2013 Enkelt og flott. Takk! Veldig flott! Takk! Det første ser virkelig ut som et karneval. Det andre er et godt eksempel på at enklere ofte er bedre. Flott bruk av negativt rom. Takk for fine tilbakemeldinger! Lenke til kommentar
Thatsthatz Skrevet 4. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2013 Haha, interessant valg av tittel! Stilig bilde med flotte farger! Gir meg hooligans-vibber! Tittel kom av at j synes så synd på dette bakhodet der det satt i sin ensomhet. Hehe... "Lonley hooligan" kunne også funka! Lenke til kommentar
Thatsthatz Skrevet 4. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2013 Liker hvordan du har "malt" bakgrunnen med grov pensel her. Originalt som portrett, det skal du i alle fall ha pluss i margen for. Takk for tilbakemelding, samler alltid på plusser i margen! Lenke til kommentar
Thatsthatz Skrevet 4. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2013 Et bilde jeg har vendt tilbake til flere ganger for å studere. Det er noe med enkeltheten i komposisjonen i kombinasjonen med farger og stemning i bildet som gjør at det blir interessant. Takk for god tilbakemelding. Kult å høre at bildet vekker interesse! Bildet av bakhodet er rått! Takker og bukker! Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 4. oktober 2013 Del Skrevet 4. oktober 2013 "Brutal ensom" er veeeldig bra! Lenke til kommentar
FunFact Skrevet 4. oktober 2013 Del Skrevet 4. oktober 2013 Henger meg på andre her. "Brutal ensom" er et flott bilde som lar oss som ser på det danne egne tanker og historier Meget bra Lenke til kommentar
Thatsthatz Skrevet 5. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2013 (endret) Oktober 4 - ...en silhuett av hva vi en gang kjente som vår klode. Endret 5. oktober 2013 av Thatsthatz Lenke til kommentar
k.n.b Skrevet 5. oktober 2013 Del Skrevet 5. oktober 2013 Tatt gjennom frostet glass? Gir en fin silhuett i alle fall. Lenke til kommentar
Thatsthatz Skrevet 5. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2013 Oktober 5 - Speil Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå