bareanton Skrevet 1. oktober 2013 Del Skrevet 1. oktober 2013 Oktoberfest 2013 - bareanton - 40mm f/2.8 Jeg trenger et spark bak ….. Objektiv: Canon EF 40mm f/2.8 Hus: 60D Deltakernivå: Kandidat Ekstra utfordring: Fokuser på portrett og eller kunstiglys. Dette blir kun de dagene jeg har tid og mulighet. Lenke til kommentar
bareanton Skrevet 1. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2013 Og første dag ble en nødløsning... sukk Lenke til kommentar
k.n.b Skrevet 1. oktober 2013 Del Skrevet 1. oktober 2013 Hmm. Har du røntgenfotografert i akvariet? Pussig, ullen tekstur. Lenke til kommentar
FunFact Skrevet 1. oktober 2013 Del Skrevet 1. oktober 2013 Har vært på nødløsning mange ganger selv, men dette håndterte du bra Lenke til kommentar
bareanton Skrevet 2. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2013 Hmm. Har du røntgenfotografert i akvariet? Pussig, ullen tekstur. Her er du inne på noe ja, det var et pledd Har vært på nødløsning mange ganger selv, men dette håndterte du bra Takk, får håpe jeg får bedre tid i dag. Lenke til kommentar
Substitute Skrevet 2. oktober 2013 Del Skrevet 2. oktober 2013 Mørk minimalistisk depressiv fiskeben. Tøft og lekent. Det trenger ikke å være så vanskelig. Lenke til kommentar
k.n.b Skrevet 3. oktober 2013 Del Skrevet 3. oktober 2013 Selvportrett denne gang? 40mm er vel ganske i den nedre enden av typiske portrettobjektiver, men hjelper jo med crop-sensor da. Fungerer i alle fall greit her. Sylskarpt der det skal være det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå