TheyStoleMyName Skrevet 1. oktober 2013 Del Skrevet 1. oktober 2013 (endret) Heisann, hvis jeg f.eks skal ta meg fri eller reise og være borte i over 2 mnd.. Hvordan skal jeg holde oversikten over mine ansatte? Om de kommer på jobb på riktig tid og andre ting? (Restaurant bransjen) Noen som forresten har en god mal på en vaktliste/timeliste, hadde vært veldig snilt. Tusen takk for alt av svar. Endret 1. oktober 2013 av TheyStoleMyName Lenke til kommentar
aklla Skrevet 1. oktober 2013 Del Skrevet 1. oktober 2013 Hva med å droppe kontrollen og heller stole på de? Antagelig vet de veldig godt hva som skal til, selv om du ikke er der. Etter min erfaring fungerer ansatte bedre uten en sjef som står bak de å kontrollerer... 2 Lenke til kommentar
WeirdFace Skrevet 1. oktober 2013 Del Skrevet 1. oktober 2013 I en restaurant har vel kjøkkensjefen en "nestkommanderende" som skal ta over en del av ansvaret dersom kjøkkensjefen blir sykmeldt, reiser på ferie, eller er fraværende av andre årsaker?? 1 Lenke til kommentar
Gyr0 Skrevet 1. oktober 2013 Del Skrevet 1. oktober 2013 Deleger ansvar til en du stoler på ? Lenke til kommentar
The Avatar Skrevet 1. oktober 2013 Del Skrevet 1. oktober 2013 Dersom du ikkje stoler på dine ansatte så må du la være å reise bort. Eventuellt får du prøve deg fram ved å være vekke i noken dager for å sjå korleis ting arter seg. Men uansett så må du peike ut nokon som kan ta over i alle fall deler av din jobb. Korleis skal f.eks sjukemeldinger håndterast medan du er ute å reiser? Kven skal finne vikarer for dei som ikkje kan møte på jobb? Så med mindre du har tenkt å bruke mykje tid på å ringe kvar enkelt ansatt for å høyre om dei er på jobb, kva dei gjer på jobb, om dei treng noke, osv så må du finne nokon som du kan bruke som mellommann. Du trenger ikkje å delegere vekk alt, men du kan i alle fall gjere det slik at du ikkje blir plaga med anna enn det som er heilt nødvendig. 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå