vestein22 Skrevet 1. oktober 2013 Del Skrevet 1. oktober 2013 Hei. Finnes det en bærbar som kan bruke maskinvaren til en stasjonær? Nesten som fjernstyring, jeg vet at det ikke er mulig å bruke en vanlig bærbar (ettersom grafikkortet støtter det ikke) men finnes det på en måte ett "skall" som har både skjerm, tastatur og touchpad? Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 1. oktober 2013 Del Skrevet 1. oktober 2013 Litt usikker på hva du snakker om? Du kan bruke Remote Desktop for å styre en stasjonær data fra laptoppen, og motsatt. Lenke til kommentar
AdNauseam Skrevet 21. oktober 2013 Del Skrevet 21. oktober 2013 (endret) Hei. Finnes det en bærbar som kan bruke maskinvaren til en stasjonær? Nesten som fjernstyring, jeg vet at det ikke er mulig å bruke en vanlig bærbar (ettersom grafikkortet støtter det ikke) men finnes det på en måte ett "skall" som har både skjerm, tastatur og touchpad? Jeg lurer også fælt på hva som menes her. Answer me please. xD Endret 21. oktober 2013 av Stian Aarskaug Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå