rejcops Skrevet 1. oktober 2013 Del Skrevet 1. oktober 2013 Hei, jeg har et razer tiamat 7.1 Elite og kabelen har en slik fiberkabel som surrer seg sammen eller "twister" seg sammen og lager stygge merker på kabelen. det gjør også at man må ha headsettet veldig nærme kontroll-enheten for at den ikke skal falle i gulvet eller henge etter kabelen. Her står hva jeg gjerne kunne ha fått hjelp til med: å få kabelen til å være slapp og ikke twiste seg (surre seg sammen). noen som vet hvordan? Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 2. oktober 2013 Del Skrevet 2. oktober 2013 Surr kablene inn med elektrotape. Det fungerte godt for meg når jeg hadde lignende problem, men da må du tape riktig og stramt inntil kabelen. Hvis ikke blir det hele bare noe mik mak Lenke til kommentar
rejcops Skrevet 4. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2013 Ok, takk for svaret. og det skal jeg prøve Lenke til kommentar
rejcops Skrevet 4. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2013 (endret) Det skjer enda http://bildr.no/view/WFl0R05t slik blir kabelen med tape... :/ Endret 4. oktober 2013 av rejcops Lenke til kommentar
rejcops Skrevet 4. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2013 nope.. eller litt men ikke mye Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 4. oktober 2013 Del Skrevet 4. oktober 2013 Det ser ut som om du dessverre har tapet feil Du må ha tapen ekstremt stram for at det skal fungere. Lenke til kommentar
rejcops Skrevet 4. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2013 ok.. skal prøve å få den strammere Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 4. oktober 2013 Del Skrevet 4. oktober 2013 Mulig det også må to stramme lag til. Problemet blir ikke helt løst av det, men kabelen blir forbedret betraktelig er min erfaring Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå