Wangfu Skrevet 1. oktober 2013 Del Skrevet 1. oktober 2013 Prøvd å komme inn i ett par timer nå.. Jaja, får vente noen dager da tenker jeg. 1 Lenke til kommentar
BonBattery Skrevet 2. oktober 2013 Del Skrevet 2. oktober 2013 Og PC-versjonen er fortsatt ikke engang annonsert. .den komer når ps4 kommer slik at dei er på same grafiske linja (legg 2 og 2 samen og folk klarer og skjønne dette snart...) Lenke til kommentar
PheIix Skrevet 2. oktober 2013 Del Skrevet 2. oktober 2013 Jeg kommer meg fortsatt ikke inn i spillet... På toppen av det så slettet det savegame'n min... Heldigvis hadde jeg en ekstra, men den mangler ufattelig mange collectables som jeg hadde fått tak i, 30-40 millioner, pluss noen få strangers and freaks oppdrag. Veldig frustrerende... Rart det ikke er flere som skriver om disse store problemene i nyhetene sine... Lenke til kommentar
Avean Skrevet 2. oktober 2013 Del Skrevet 2. oktober 2013 Noen testet om serverne funker nå? Rockstar har ikke oppdatert noe på 18 timer på twittern sin. Lenke til kommentar
Ganjaman Skrevet 2. oktober 2013 Del Skrevet 2. oktober 2013 (endret) Jeg spilte GTA Online i 4 timer i går kveld uten noen problemer (ingen tidsavbrudd). Dette på Xbox 360. Har ikke vært inne ennå i dag. Endret 2. oktober 2013 av Ganjaman Lenke til kommentar
Avean Skrevet 2. oktober 2013 Del Skrevet 2. oktober 2013 Ja tenker mer på PS3. Den har ikke fungert i hele tatt. Merkelig at det er så stille rundt dette. Lenke til kommentar
muff Skrevet 2. oktober 2013 Del Skrevet 2. oktober 2013 Jeg kom ikke inn på GTA online igår, men for et par timer siden kom jeg rett inn uten noen problemer på PS3. Virker som de har fikset det Lenke til kommentar
Einar i lia Skrevet 3. oktober 2013 Del Skrevet 3. oktober 2013 ♫ Nå er vi kvitt, havet er fritt. Her er det plass til en skummel banditt. ♪ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå